Ash's POV
Néhány órával a... pokolban járásunk után, végre elérkeztünk a jelenbe, amikoris már Eiji és elvonult aludni, Naru pedig épp a párnáján helyezkedik sárkány formájában, majd mikor megtalálja a legkényelmesebb helyet, a szárnya alá hajtja a fejét, és valószínűleg már alszik is, Heszna pedig igazából ismeretlen okokból a földön ül törökülésben, és engem bámul. Nem néz. Bámul... Mintha gondolkodna valamin, bár ez nem biztos...
A délután folyamán elég sok dolgot sikerült megtudnunk Eijivel Hesznáékról... Többek között azt, hogy fogalmam sincs honnan, de Heszna tudja az én és az Eiji egész élettörténetét. Ez azért elég ijesztő... Amikor peldául hirtelen olyan dolgokat mond a fejemben, amikben eddig én sem voltam biztos.
Kiderült még, hogy Heszna valamilyen vadász vagy mi a jó isten, és innen van angyalszárnya, és ettől képes a plafonon járni. /Ez szerintem bárkinek megy ha elég részeg. XDD/ Aztán a vére elvileg azért olyan "különleges", mert ha jól emlékszem a hétből ő a harmadik pokol úrnője, a "vérkirálynő", ergó olyan képességet kapott hozzá, és azért képes elvérezni, mert amikor sebet ejtenek rajta az nem akarattal történik, és olyankor a már meglévő véréből veszít, amikor viszont ő használja az erejét, akkor egyetlen vérsejt kezd el eszméletlen ütemben sokszorozódni és összetömörülni, amiben némi természetfeletti is szerepet játszik.
Arról viszont még mindig nem sikerült sokkal többet kideríteni, hogy miért akarnak vadászni ránk mindenféle lények, pedig ezt azért nem ártana tudni...
-Szóval, mit szeretnél tudni? - kérdezi még mindig engem nézve. Nem mondtam neki hogy tudni szeretnék bármit is...
Értetlenül pislogok egyet rá.
- Eiji már rég elhúzódott alvás címszó alatt gondolkodni, Naru is elaludt, te pedig úgy nézel ki, mint aki majd szétrobban hogy mondjon valamit, úgyhogy szerintem jogosan feltételezem, hogy mondani akarsz nekem valamit négyszemközt.
Igazi lángelme. Komolyan.
- Mert nézek ki úgy mint aki mondani akar valamit? - nézek rá értetlenül. Pedig eddig nem is akartam semmit... Csak simán... Na jó, fogalmam sincs miért maradtam itt kettesben vele.
- Először is, a mutatóujjadat előre-hátra mozgatod, mintha ideges vagy feszült lennél valami miatt. Masodszor, időszakosan, gyorsan, sokat pislogsz, ami annak a jele hogy a gondolataid máshol járnak, harmadszor pedig nyeldekelsz, és mivel gondolom nem kanos hangulatodban kaptalak el, így mondani akarsz valamit. - von vállat.
Meglepően jó emberismerő... Úgy tudja hogy mondani akarok valamit, hogy én még nem is tudok róla.
- Ki vele, mit akarsz tudni. Bármire válaszolok ami nem túl pedofil dologgal kapcsolatos. - mosolyodik el.
- Miért akarnak ránk vadászni? - bukik ki belőlem.
Erre csak egy elkeseredett sóhaj a válasza.
- Gondoltam hogy ezt akartad tudni, de azért reménykedtem benne hogy nem kérdezed meg... Éppen ez a bajom... Hogy fogalmam sincs miért akar hirtelen az életedre törni... A körülötted lévőkére azért, mert könnyedém kiszedhetnek belőlük bármit, Eijire mert ő áll a legközelebb hozzád, így ha elkapják nélküled is hozzá tudnak férni néhány veled kapcsolatos dologhoz, de arról fogalmam sincs, hogy mi a jó istenért akarnak téged... Próbálkoztam azzal hogy rájöjjek... Ami azt illeti nagyjából másfél hete mást sem csinálok, csak utánad kutakodom, de semmi. Semmit sem találtam ami olyan nagy dolog lenne hogy vadásszanak rád, pedig az egész családfádat végignéztem egészen az első őseidig, de néhány látón, vadászon meg látnokon kívül semmi érdemleges nem volt. A személyes múltadat is átnéztem amennyit tudtam, de azok közt sem volt semmi említésre méltó azon a szexuális démon patkányon kívül... - szűri ki a végét a fogai közt.
ČTEŠ
Borned to be alone (Banana fish ff.)
Fanfikce"- Te meg ki vagy? - néztem végig rajta értetlenül. - A személy, aki fel fogja forgatni az egész életedet. - hajolt meg színpadiasan. Ekkor még azt hittem, hogy csak nagyot mond. Nem is sejtettem, hogy igazából mekkora igazságot hordoznak a szavai...