Konečně ,asi v další ulici jsme zastavili . Prudce jsem se vydýchala . On si v pohodě na mě čuměl a přiblbě se smál. Vydýchala jsem se ,podívala se na Dominika a on se trochu zhrozil. Divila jsem se proč...
Ve chvíli mě objal a řekl: ,,Neplač"
,,Děkuji "
Jasný ,že jo .Brečela jsem jak malá.
,,Mám zůstat dneska u tebe ?"
Jen jsem přikývla.
Chytl mě za ruku a šli jsme ke mě domů.Při cestě se na mě pořád nějak tak starostlivě koukal.,,A nevíš co jí je ? Proč je tak nasraná ."
,,Nevim. Nikoho nemá a vidí ,že já jsem si někoho našla . Ještě jsem jí lhala ."pláč mi ustával
,,Jste předsi nejlepší kamarádky ,to by tě měla spíše podpořit"
,,Zhřejmě už asi byli ... nejlepší kamarádky "
,,Neoplakávej ji"
,,Neoplakávám ,oplakávám sebe. Jak jsem si mohla myslet ,že je nejlepší . Jsem hloupá kráva."
,,Nejsi ,je prostě falešná . Každý na falešnost někdy naletí."
,,A proč zrovna já ?! To mi někdo vysvětlete ! Proč já musím narazit na takovou krávu ,který vadí ,že kouřim ,že si někoho najdu..."
,,Protože je svět nefér ,vybírá si lidi ,kteří si to nezaslouží"
,,Nebudeme to řešit ,prosím "už jsem měla znovu na krajíčku
,,Ano"
Přišli jsme ke mě .
Koukali jsme na televizi ,povídali si (opět se mi to nechce vypisovat xdd)
Leželi jsme u mě v posteli .Dominik měl na klíně notebook s filmem .Byl na mobilu s někým si psal ,kdo to byl jsem už neviděla.Ve chvíli se na mě smutně podíval a někomu odepsal .Už mi to připadalo divný. Hlavou jsem si mu lehla na hruď a koukala na něj...,,Co se děje"
,,Budu muset za Jakubem kolem desátý večer "rozesmutnil
,,Jdi"
,,Nevadí ti to?"
,,Ne ,proč by mělo "usmála jsem se,,Je to tvoje rozhodnutí ,já tě tady nedržím."
,,No ta Verča a ty ,jsi na tom špatně"
,,Nejsem ,když se mi vrátíš"
,,Co nejdřív"
,,Takhle to má vypadat"dala jsem mu pusu na čelo
Jen se usmál a psal dál. Já se koukala dál na televizi...
21:34 ,večer :
Připravoval se a já se na něj koukala z podpeřiny (chápeme ? prostě byla pod peřinou a koukala se na něj xdd)
,,Fakt ti to nevadí ?"
,,Nene"
Koukl se na mě a kulišácky se usmál ...
ČTEŠ
On nebo já?! w/Nik Tendo
Fanfiction,,On nebo já?!" ,,On." -------- Příběh o Nik Tendovi !!! Omlouvám se za chyby.Je tam Nik ,takže samozhřejmě i sexuální scény. Máš rád/a Nika ?Tak nečum a jdi číst !...a jestli se ti to bude líbit ,tak nebuď líný/á a zmáčkni na tu hvězdičku :D Části...