Doma :
Daniel už odešel, já seděla na kraji gauče a Dominik na druhé straně. Nikdo nevydal ani hlásku. Nebyla nálada. Já potichu vzlykala a Dominik měl čelo opřené o své kolena. Někdo mi opět zavolal... neznámé číslo.
"Prosím? "
...
"Dobrý den... "
...
"Máme přijet? "v rychlosti jsem vstala
...
"Dobře, za chvíli jsme tam. "
...
"Nashledanou",,Co se děje? "Dominik nadzvedl hlavu a podíval se na mě.
Byl celý rudý... Snad nebrečel.,,Volali mi z policie, našli toho parchanta, kdo tohle Kubovi udělal. "
,,Jdu se připravit "šel si pro věci a k tomu šeptl,, Rozbiju tomu zmrdovi hubu. "
Na policejní stanici :
,,Dobrý den, Kristýna Smithová a můj přítel Dominik Citta. Prý jste našli toho, kdo našeho kamaráda dostal do kómatu. "vychrlila jsem v rychlosti na recepční
(Nwm jak se tomu říká 😂),,Dobře, posaďte se. "
Kývli jsme a šli se posadit.,,Kdo si myslíš, že to byl? "
,,Doufám, že nějakej ožralej pitomec, kterýmu hráblo a né někdo koho známe. "
,,Taky doufám. "povzdychla jsem
,,Dobrý den, pojďte za mnou "
,,Tak dobře? "vstala jsem, chytla Dominika za ruku a šla za nějakým pánem.
Dovedl nás do nějaké místnosti, kde byl stůl a tři židle, asi pět policistů. Všichni se tvářili hrozně vážně a já tam jako největší auťák vešla s úsměvem, tak jsem se snažila jako všichni tvářit vážně... nešlo mi to, co si budem.
Posadili jsme se s Dominikem a najednou se za námi otevřeli dveře.
Přivedli tam spoutaného...,,Lucasi?! "Dominik se zadivil a zatnul svaly
,,Dominiku "šeptem jsem ho okřikla
Posadili ho naproti nám.,,Dlouho jsme se neviděli "škodlivě se usmál
,,Tebe ten smích přejde "mumlala jsem si potichu
,,Jaký si k tomu měl důvod?! "
Držela jsem hubu.,,Dostal, co si zasloužil. "
,,A víš ty vůbec, co si způsobil? "
,,Dostal do držky, svět se nezblázní snad, ne? "
,,Je v kómatu "šeptla jsem a přitom se dívala do země,,Co jsi říkala? "
,,Je v kómatu!! "v rychlosti jsem vstala a chtěla mu jednu vrazit,,Kvůli takovýmu hajzlovi jako ty je v debilním kómatu!! "
Chytil mě jeden policista a zpět posadil na židli.,,Slečno, chovejte se slušně. "
Kývla jsem.,,Proč? "Dominik se ho zeptal
Neodpovídal.,,Proč? "
,,A... "
,,Dělej, řekni pravdu. "trochu ho okřikl
,,No... Byl jsem v baru. Potkal jsem tam asi pět chlapů, fakt jako silných, zřejmě dělají nějaký bojový sporty. Dva z nich mě poslouchali.. zakecal jsem se s nimi a se třemi jsem se sebral a šel do jiného Clubu. Tahali ze mě, proč jsem od vás odešel, tak jsem jim všechno řekl. Přišli jsme do toho Clubu a.. viděl jsem tam tebe a Daniela. Řekl jsem si, že si vás raději všímat nebudu. Ti chlapi si všimli Jakuba. Pořád mě nutili, ať mu něco udělám, odmlouval jsem... Potom šel ven a já za ním nechtěl, oni mi řekli, že jsem zbabělí idiot a šli za ním. Šel jsem na záchod se vzpamatovat a potom jsem si uvědomil, že to byla chyba, tam nejít, kdo ví, co by mu mohli udělat. Tak jsem se rozeběhl ven. Jakub ležel na zemi v bezvědomí a ty debilní srabi zdrhli. Snažil jsem se ho vzbudit, polil jsem ho, profackoval.. nebudil se. Pak jsem slyšel tvůj hlas a kroky, jak jdou k nám. Radši jsem odešel za roh, aby to nebylo na mě. Potom už jenom zmatek a záchranka. "
,,To by nám stačilo, přísaháte, že jste nám řekl pravdu? "zastavil nás policajt
,,Ano..."
,,A jména těch tří mužů si nepamatujete? "
,,Bohužel ne "
,,Dobře, ještě si vás tady necháme a podíváme se na videozáznamy z kamer, kolem, již zmiňovaného Clubu. "
Přikyvoval.,,A ještě si vás jednotlivě vyslechneme. "
Všichni jsme náraz řekli ano.Potom si nás už jenom vyslechli jednotlivě...
Lucase propustili s podmínkou a hledají ty tři kretény.Oje 😂
Btw. Proti Lvcasovi nic nemám, jenom mě to, tak napadlo 🙂😂Děkuji vám za všechnu podporu, vždy zahřeje u srdíčka :*
ČTEŠ
On nebo já?! w/Nik Tendo
Fanfiction,,On nebo já?!" ,,On." -------- Příběh o Nik Tendovi !!! Omlouvám se za chyby.Je tam Nik ,takže samozhřejmě i sexuální scény. Máš rád/a Nika ?Tak nečum a jdi číst !...a jestli se ti to bude líbit ,tak nebuď líný/á a zmáčkni na tu hvězdičku :D Části...