-Sorry.24.-

2.7K 87 9
                                    

Možná to ode mě bylo hnusný, ale nebudu se omlouvat někomu, kdo si to nenechá vysvětlit. Zavolala jsem Verče.

"Ahoj"
...
"Pláč? Pf, Nik mě poslal do prdele"
...
"Já vím, měla si pravdu"
...
"Byla jsem napitá a Hasan si mě dal"
...
"Já vím, že je to zlý, ale nevěděla jsem, co dělám a vůbec, kdo to je"
...
"Kdyby jsi byla, tak hodná"
...
"Tak za hoďku?"
...
"Tak jó, budu se těšit. Pac a pusu, čus"
Típla jsem to.

Doma :

Dala jsem si horkou vanu...
Přemýšlela jsem nad tím vším. Co když už ho nikdy neuvidím? Co si budu nalhávat stále ho miluju. A miluje on ještě vůbec mě? Chjo, já jsem píča zkurvená. To se může stát jenom mě.

Flashback :

,,Ahoj?"řekl nějakej kluk zhřejmě starší než já ,který měl kapuci a byl potetovaný.

Jen jsem zakroutila hlavou a zase jsem chtěla odejít .Jen musel na mě prostě mluvit dál.

,,Koukám ,že kouříš ?"

,,No kouřim ,a?"

,,Nechceš zajít?"

,,Však tě ani neznám."

,,Znáš,určitě "jen řekl a usmál se .

Usmála jsem se a řekla:,, No tak jo "

,,Tak jdem "

,,... a co když tě opravdu neznám?"

,,Musíš."

,,No jako moc mi to nejde ,takhle ti to řeknu.Aspoň si sundej tu kapuci"

Sundal si ji. Já se jenom zasekla a zůstala jsem na něj koukat s vykulenýma očima.

,,Děje se něco ?"

,,Nic ... nic ..já jen už jsem tě poznala "

,,No hurá"

Oba dva jsme se zasmáli a šli do parku,sedli jsme si na lavičku.

"Jak se jmenuješ ?" zeptal se Tendo.

,,...Kristýna ,říkej mi Kiky. " řekla jsem a usmála jsem se.

,,Dominik ,sice už to asi víš ,ale abych se necítil trapně . Říkej mi jak chceš."

Vytáhla jsem si cíga a nabídla Dominikovi.

,,Já mám .."

,,Nemluv a ber ."

Vzal si cígo a řekl:,, Ty se mi líbíš"

,,To určitě " řekla jsem a zasmála se.

Flashback end...

Ukápla mi slza...
Všimla jsem si, že už mám vodu studenou. Popadla jsem župan a ručník a šla se převléct. Vzala jsem si teplý svetr a jenom černý legíny.
Někdo mi zazvonil na dveře. Že by Verča? Jupí!! Šla jsem otevřít. Otevřela jsem a tam stál zrudlý Dominik. Snad nebrečel? Hned jak jsem ho viděla, tak jsem ihned zavřela dveře. Opřela se zády o ty dveře a čekala, co bude dál.

,,Kiky, já se ti strašně omlouvám, nevěděl jsem, co dělám. "
Neodpovídala jsem.

,,Promiň mi to, prosím "

,,Vzpomeň si na to, jak jsme si poprvý vyznali, co k sobě cítíme. Jak jsme oba byli strašně šťastní "

Flashback :

On nebo já?! w/Nik TendoKde žijí příběhy. Začni objevovat