-How?.38.-

2.2K 88 8
                                    

,,Kiky, prosím... odpusť mi "škemral jsem
Podívala se na Jakuba. Ten cukl rameny.

,,Já nevím. "

,,Já tě milovala, ty jsi mě podvedl "chodila dookola kolem mě,, Já oplakávala Kubu, ty jsi odešel, aniž by jsi mi řekl kam jdeš. "

,,Omlouvám se... "

,,Co já vím, jestli ti mám odpustit "

,,Když... "
Oba se na mě dívali.
V okamžiku tam přišla sestřička.

,,Pan Citta, už budete muset jít se mnou "

Vážně mi ta píča řekla Pan Citta?!
Podíval jsem se smutně na Kikču a odešel.

---------.Kristýny pohled.----------

Hned jakmile odešel jsem vnitřně umřela.

,,Vážně mu nechceš odpustit? "

,,Chci, ale kdybych mu odpustila hned, tak by si myslel, že mě má obtočenou kolem prstu a klidně by to udělal znova. "

,,Kiky, to je sice pravda, ale já moc teda nevím, jak on si to přebere v hlavě. Aby si nemyslel, že ho už prostě nechceš a šel by si hledat jinou "

,,Teď už nevím vůbec "

,,Být tebou, tak mu zítra nějak nenápadně odpustím "

,,Co je nenápadně? "

,,Domí, musíš pochopit, že já jsem tě prostě měla fakt ráda a ty jsi prostě oprcal jinou... a já myslela, že si prostě něco fakt udělám, ale pořád jsem myslela na to, že by jsem mohla spoustě lidem chybět aa, byl jsi mezi nima i ty. I když jsem pochybovala o tom, jestli mě ještě vůbec miluješ. Jen bych ti chtěla říct, že tě mám pořád moc ráda. "

,,A potom bych si počkal, až by začal škemrat a po chvíli škemrání bych mu dal francouzáka... Fuj, to je odporný, když to říkám já "

Obejmula jsem ho a šeptla :,,Děkuji "

,,Mačkáš mi hadičku "

,,Promiň "uchechtla jsem se a sedla si nazpět

Trochu kratší, heej 😂

Děkuji za všechnu podporu, vždy zahřeje u srdíčka :*

On nebo já?! w/Nik TendoKde žijí příběhy. Začni objevovat