Tom vyšel z pracovny mého táty a já se na něj trochu vyděšeně podívala.
Podíval se na mě a usmál se ,ale nic neřekl a mířil k východu.
Prošel kolem mé osoby a na mé kůži mi naskočila husina. „ co se stalo tati ?"
Otočila jsem se na tátu stojícího ve dveřích,ale taky mi neřekl ani slovo a zavřel se do své pracovny.
Běžela jsem za Tomym a těsně před vchodem jsem ho zastavila a jelikož byl ke mě otočený zády,musela jsem promluvit jako první.„ Tomy ...v co se stalo ,c-co ti řekl? " řekla jsem a on se ke mě otočil .
„Vše , řekl mi vše " přistoupil ke mě a sklonil hlavu .
Byl vysoký ,asi o hlavu a půl vyšší než jsem já a tak jsem musela hlavu zvednout ,abych mu viděla do očí .
„Proč- proč si mi lhala?" Řekl a mi se zatajil dech.
„Já-já ti ale nelhala,jen jsem ti zatajila pravdu. Nikdy jsem o svém zdraví nic neřekla." Dívala jsem se mu hluboce do očí a hledala v nich pochopení.
„Tak proč si mi to zatajila? Víš jak mi je líto, že si mi dostatečně nedůvěřovala? Myslel jsem si, že jsme k sobě upřímní." Řekl a přistoupil ke mě o další krok.
„Promiň, je-li je mi to líto." Řekla jsem a sklopila hlavu k zemi.
Stekla mi i jedna slza,ale tu on nemohl vidět.
Proč mám takový pocit, že mi na tom klukovi začíná záležet?
Najednou jsem ,ale cítila silné, teplé paže obmotané okolo mého těla.
Mýma rukama jsem ho objala kolem pasu a on si mě přitáhl okolo ramen k sobě ještě blíž a zašeptal mi do ucha:
„Zvládneme to. Já se o tebe postarám. Tvůj otec se mně zeptal ,jestli na tebe ve škole dohlednu a já souhlasil." Cítila jsem tak strašně šťastná.„ děkuju ❤️." Řekla jsem a obejmula ho ještě vic.„Nemáš zač. Tak už můžeme být kamarádi ?" Zeptal se a pustil mě.
„To už přece jsme ,ne? " odpověděla jsem mu a trochu se od něj odtáhla,abych mu viděla do očí.
On se jen zaradoval a uzavřel mě opět v silném objetí.
Šla jsem za tátou mu poděkovat ,ale tentokrát v pracovně nebyl ........
Šla jsem teda do obývacího pokoje a na sedačce seděl můj starostlivý táta.
„ Annie, prosím slib mi že budeš opatrná." řekl a podíval se na mě.
„Slibuji tati" odpověděla jsem mu a konečně se na jeho tváři objevil úsměv.
Další den
Ráno mě probudil zvuk zvonku. . .
Podívala jsem se z okna a viděl a nedočkavého Toma, jak stojí u našich dveří.Já se nad tím pousmála a rychle se oblékla do nejbližšího oblečení co jsem našla.
Vzala jsem si na sebe černé triko s riflemi a béžovým přehozem.
Seběhla jsem schody a překvapivě se zakoukala ne už dávno navenek převlečeného tátu, bavící se s Tomášem.
Jen jsem se nad tím znova usmála a pozdravila jsem je„ ahoj zlato. Odcházím do práce a tak tu bude Tom s tebou jo?"
„dobře. A v kolik se vrátíš? "Tom se nad tím usmál a podíval se na mého tátu.
„Až k večeru,tak se mějte mládeži." Zamával na rozloučenou táta a pak odešel.
Tom se na mě usmál a vyslekl si bundu.
„ Tak, co budeme dělat?" Zeptal se a pohodil rukama.
„Nepůjdeme se dívat na film?" Navrhla jsem a prstem jsem naznačila směr můj pokoj.
On jen přikývl a vyšli jsme k mému pokoji .
„ Paní, máš to tu útulné." Udivoval sen, když do něj věšel a já se ušklíbla.
„Díky. Tak na co budem koukat?" Sedla jsem si na postel a vzala si do ruky laptop.
„ Nevím,něco prostě pusť." Řekl a usmíval se na mě.
„Okej a budeš celou dobu stát a dívat se na mě,nebo si konečně sedneš vedle mě a budeme koukat na ten film?" Zeptala jsem se ho se smíchem s on se jen taky usmál.
„Dobrá,dobrá. Dostala si mě a teď nahoď ten film." Řekl a sedl si vedle mě na postel.
Začali jsme se koukat od prvního dílu Star Wars s úmyslem se podívat na celou sérii a já si každou chvíli s Tomem náplní užívala.
Tenhle člověk se stal za poslední měsíc pro mě nenahraditelným.
Později,jak dojel táta Tom odešel už domů a já si šla nachystat do batohu věci do školy . Nemůžu tomu už pozítří půjdu do školy . Dochystala jsem si věci a už v pyžamu sebou plácla do postele .
Už jsem usínala,když mi najednou cinknul mobil „ eeeee bože" otráveně jsem si sedla a vzala si mobil do ruky . "Nová zpráva od uživatele Tom Hill" v ten moment se mi objevil na tváři úsměv ,protože mi napsal :
T : už se těším na pondělí . Dobrou noc a hezky se vyspi ☺️
A: já také , tobě taky přeji dobrou noc .
Podívala jsem se z okna a zamávala jsem na hnědovlasého kluka . On mi také zamával a já už jen viděla jak se ukládá do postele .
Doufám, že zítra bude stejně tak super jako dnešek
ČTEŠ
Annie- Oblíbený a ta nemocná {Book1}✔️
Fiksi RemajaCover by:@Carol-Comt 13.4-#1- možnost 13.4- #1- smutnýkonec 28.12 - #1 - sadend 2.2 - #2 - annie 13.4-#2- nemoc 21.5-#3- romance 24.2.2019- #3-smutnýkonec 29.1-#4 - sadend 3.11-#7- kamarádství 26.4-#24- láska 6.2- #32- šikana 1K přečtení-3.5 2019😍�...