Bevezető

213 9 10
                                    

Sziasztooook!!!
Ez az első könyvünk, remélem tetszeni fog majd😍

Szereplők:
Shawn Peter Raul Mendes:
Ő egy énekes és rengetegen imádják.
Az éneklés mellett még gitározik és zongorázik is. Egy 20 éves srác aki a szüleivel él együtt, bár nem sokat van velük otthon mert nagyon sokat turnézik és szinte sosincs Pickeringben.

Ellie Brookeson:
Ő egy átlagos 18 éves lány, szomorú múlttal, hiszen nem ismerhette meg az igazi szüleit. Az igazi anyja meghalt szülés közben, az apja pedig pár hónap múlva öngyilkos lett mert túlságosan imádta feleségét és nem bírta feldolgozni. A mostani családja egy éves korában fogadta örökbe, a mostohaszüleinek nem lehetett még egy gyereke az első után, azaz a mostohanővére után és egész életükben két lányra vágytak, így került ehez a családhoz. Az igazi apja nevét hagyta meg, ezzel megtisztelve őt. Nem a legmenőbb lány a suliban, nagyon visszahúzódó, nem bízik sok emberben.

Hannah Fox:
Ellie mostohanővére, aki mellesleg az egyik legjobb barátja is, így Ellie teljes mértékben megbízott benne. Hannahról tudni kell hogy mindenki imádta és mindekivel kedves, ő az egyik legmenőbb lány a suliban és már 22 éves. Imád bulizni, a legjobb barátaival lógni és még sok minden mást amit egy menő egyetemista lány is szeret.

Jessie Palmer:
Ellie legjobb barátnője, egy idősek és ugyanabba a suliba járnak, egy utcával lakik arrébb Ellietől, így is ismerkedtek meg. Jessieről annyit mondanék hogy imád gördeszkázni, egyszer öt éves korában amikor épp tanult deszkázni neki ment Ellienek így lettek legjobb barik. Nagyon merész lány, megbízható és imádja Elliet.

Alice Fox:
Ő Ellie legnagyobb támasza, a mostohaanyja, amióta örökbe fogatták, úgy szereti mint Hannaht, a saját lányát. Ellie a saját anyjaként tekint rá és mindig is imádta. De nem tudja hogy Ellie rejteget előle valamit amit nem mondd el senkinek... Alice nagyon kedves, mindig boldog imádja a férjét is és mindenkit aki körülötte van. Hannah ezt a kedvességét és életvidámságát innen örökölte.

Boris Fox:
Ellie mostohaapja akit teljes szívéből gyűlöl, amit soha nem mert kimutatni, hiszen tudta abból csak baja eshet. Igen, Boris Fox molesztálja Elliet már 14 éves kora óta, de Ellie nem akarja elveszíteni a családját, így nem szólt egy szót sem.

Zeck Miller:
Ellie pasija, akiben szintén megbízik, mert már egy fél éve járnak. Zeck szintén boldog és kedves ember ő 19 éves. Halálosan imádják egymást, viszont Zeck rejteget valamit Ellie elől.
Ellienek ebből nem tűnt fel semmi hiszen teljes mértekben megbízik  benne.

Ellie szemszöge:
...Csak szaladtam le a lépcsőn ahogy bírtam, aztán hallottam hogy nyitódik az ajtó, de már túl későn. Egymásnak estünk és a földön találtam magam. Nem láttam az arcát mert kapucni és napszemüveg volt rajta, aztán a fejünket fogva felálltunk és egymásra néztünk. -Elnézést.- mondtam szédülve -Semmi gond.- mondta, majd levette a szemüvegét és bocsánatkérően nézett rám...

Váratlan szerelemWhere stories live. Discover now