5.Bölüm

19 4 0
                                    

MERT...

Sabah yine aynı heyecanla uyanıp kıyafetlerimi özenle giydim. Saçlarımı da özenle tarayıp evden çıktım.

Miray'ın mahallesinin köşesinden binasına doğru çıkmasını bekledim. Binadan çıktığını görünce saçıma başıma üstüme falan çeki düzen verip sanki yola devam eder gibi yürümeye başladım.

Sokağın içine baktığımda göz göze geldik. Yine her zaman ki gibi çok güzeldi uzaktan bile ışık saçıyordu.

Yanıma geldiğinde
"Günaydın Mert" dedi gülerek
"Günaydın Miray" dedim tebessümle
"Birlikte gidelim mi yine" diye sordum
"Olur farketmez"

Yolda sessizce yürüdük. Dün ki markette ki yakınlaşmamız kalbimin belli belirsiz çarpmasını daha çok sağlamıştı.
**
Sınıfa girdiğimizde yerimize oturduk. İlk dersin Miray'ın tabiriyle Einstein Zehra hoca'yla olduğunu öğrendim. Kadın derse selam dahi vermeden giriyor.

Tabii ben 40 dakika boyunca hiç dinlemedim benim başka meşguliyetim vardı. Miray'ı izlemek gibi.
****
Miray yanımdan 'lavaboya gidiyorum' diyerek ayrıldı. Bende arkamda oturan Beyza'ya dönüp
"Beyza?"
"Efendim Mert?"
"Konuşabilir miyiz?"
"Ne konuda?"
"Anlatıcam kantinde konuşsak"
"Olur" diyip kantine indik.
*
"Mert hayırdır bişey mi oldu?"
"Hayır bişey olmadı ama nereden başlayacağımı bilmiyorum"
"İstediğin yerden başla"
"Ya Beyza ben böyle hiç yaşamadım"
"Ne yaşamadın?"
"Ben aşık oldum"
"Miray'a mı?"
"O kadar mı belli ediyordum"
"Tek ben anladım kimse bilmiyor ve farketmedi tabii bir de Miray farkında değil"
"Peki söylesem?"
"Söyle kesinlikle hatta yarın doğum günü biliyor musun?"
"Tabii ki de biliyorum"
"Yarın söyle"
"Tamam çok teşekkür ederim" diyip sınıfa çıktık.

Sınıfa girdiğimizde Miray hâlâ yerinde yoktu. Bende bunu fırsat bilip Atakan'larla anlaştık yarın ki doğum günü planı için.
**
Çıkışta yine Miray'la birlikte gittik. Eve girdiğimde ise yarın olacak şeylerin heyecanım sırıtarmama neden oluyordu.

Annem bana ters ters bakarak
"Oğlum kendi kendine niye sırıtıyorsun?"
"Sırıtmıyorum anne"
"Emin misin? Birileri galiba mutlu mu etmiş benim oğlumu?"
"Evet"
"Kim?"
"Miray"
"Hangi Miray?"
"Candan ablanın kızı"
"Eee.."
"Anne ben Miray'a aşık oldum"

~İlk Aşk~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin