13.Bölüm

10 3 6
                                    

Gözlerimi açtığımda başımda hemşirenin serum taktığını koltukta annem babam ablam ayakta da Beyza, Defne ve Selin'in durduğunu gördüm.

"Noldu bana?" dememle başıma toplandılar.
"Bayıldın sadece kuzum serumun bitsin çıkıcaz" dedi annem
"Mert nerde?"
"Şey... Yoğun bakım da" dedi Defne
Kendimi tutamadım ağlamaya başladım.
"Lütfen izin verin gideyim yanına"
"Olmaz kuzum olmaz serumun bitmedi henüz"
"Serumu bekleyemem" diyip kolumdan serumun hortumunu sertçe çekip kalkmaya çalıştım.

Ama izin vermediler tabii ki. Ben hızlıca aralarından sıyrılıp yoğun bakım bölümüne gittim. Yoğun bakım bölümün de Şevval abla sandalye de oturmuş ağlıyordu. Yanında da Sinan abi onu teselli ediyordu.

Sema da  gözüme çarptı ama onu tınlamayarak elimi cama koydum gözlerime engel olamıyordum çeşme gibi akıyordu.

"Mert yalvarırım gözlerini aç seni çok seviyorum" dedim.
Biri arkamdan
"Miray" dedi. Arkama döner dönmez Şevval abla ağlayarak bana sarıldı. Ben şaşırmıştım. İdrak ettikten sonra bende sarıldım.

"O seni çok seviyor ona çok iyi geliyorsun" dedi.
"Bende onu çok seviyorum bana iyi gelen tek kişi o" dedim.
Benden ayrılıp sandalyeye oturttum.

Mert'e tekrardan baktım. Hâlâ gözleri kapalıydı. İçimden
"Allah'ım nolur bişey olmasın" diye dua ediyorum.

Birden içeri de ki doktor dışarı çıktı. Bende dahil herkes doktorun başına toplandı.
"Mert nasıl?" diye atıldım
"Merak edilecek bir şeyi yok gayet iyi sadece kolu hafiften incilmiş o kadar şu an gözlerini açmasını bekliyoruz. Geçmiş olsun" diyip yanımızdan ayrıldı.

İçim o kadar rahatladı ki anlatamam o duygu anlatılmaz yaşanırdı yani. Sevincimden ağladım. Kafamı yana çevirdiğim de Sema'yla göz göze geldim.

Kolundan tutup sertçe ittirerek oradan uzaklaştık.
"Sen hangi yüzle burdasın ya bir de ağlıyorsun. Bunların hepsi senin yüzünden farkında mısın?"
"Asıl senin yüzünden sen gittin peşinden geldi o da. "
"Allah'ım delircem ya! Ne kadar yüzsüzsün ya! Mert'in peşinden niye koşuyorsun sen?"
"Aşığım ona anladın mı?"

O öyle diyince ben freni boşalmış kamyona döndüm. Elim ayağım boşaldı. Suratına okkalı bir tokat attım. Elim dahi acıdı o derece.

"Sen ne kadar gurursuz bir kızsın ya böyle. Çocuğun sevgilisi var ve sevgilisine ona aşığım diyebiliyorsun senin kadar seviyesiz bir insan görmedim hayatımda"
"Elinden aldığımda görürsün gurursuzu seviyesizliği" dedi. O an daha da sinirlendim. O sinir içerisinde saçlarına yapıştım. Saçlarının yarısı elimdeydi.

Hemşireler zor kurtardı ellerimi saçlarından. Oradan uzaklaştığımda Mert'i dinlenme odasına almışlardı. Bende dinlenme odasına gittiğimde içeri de Şevval abla ve Sinan abi vardı.

Onlar bir müddet durduktan sonra çıkınca ben girdim. Yatağının küçük boş olan kısmına geçip oturdum. Mert'i gördükçe daha çok ağlamak istiyordum.

Çizilmiş ellerini tutarak
"Mert yalvarırım gözlerini aç artık sen böyle durunca ben çok kötü oluyorum. Seni çok seviyorum. Hem de çok. Eğer beni seviyorsan gözlerini aç lütfen" dedim.

Kafamı eğip ağlamaya devam ettim.
"Bende seni çok seviyorum" diyince Mert'e baktım. Gözlerini açmıştı.
"Mert! İyi mısın?" dedim sevinçle.
"Tamam sakin bişey yok iyiyim" dedi.

Ben sevinçten napcağımı bilemedim. Oturduğum yerden havalara uçtum resmen. Sımsıkı sarıldım.
"Tamam sakin öldüreceksin" dedi gülerek.
"Çok mu korktun?"
"Korkmak mı? Ölüyordum be bişey olucak diye."

Sinsice kahkaha attı. Kolunu çimcikledim öyle diyince
"Bir de gülüyor ya öldüm ben burda"
"Tamam da canımı yaktın ama"
"Kıyamam" dedim şeytani bir şekilde.

"Bir daha yoldan geçerken dikkat et" dedim
"Sende bir daha bana trip atma yanlış anladın sandım"
"Aslında yanlış anlamadım o seviyesizin seni öptüğünü gördüm. "
"Eee o zaman neden gittin?"
"Bilmiyorum. O an şoktaydım ve napcağımı bilemedim. Gittim." dedim

"Neyse olan oldu biten bitti. Bu konuyu daha fazla uzatmayalım. "
Elimi sıkıca tutup
"Ama şunu unutma ben bu elden başka bir eli tutmam"
Elleriyle yanağımı kavrayarak
"Bu yanaklardan başka yanakları öpemem dokunamam" dedi.

Selamm🌸🌸 Mesajları okumama göre bu iki bölüm çok duygusalmış🌿 Duygusallık güzeldir🌿 Size şimdi reklamlık yapcam🌿
Benim canım patates'imin de kitabı var zahmet olmazsa okuyun cidden mükemmel bir kitap🌿 Tavsiyelerim içerisinde 🌿  oykubakan takip ve kitabını okuyun🌿 Neyse hadi uzatmayayim bir sonraki bölüm de görüşmek üzere 🌿❤

~İlk Aşk~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin