2 Hafta Sonra...
Heyecandan sabah 6'da uyandım. Hemen yatağımdan kalkıp lavaboya gittim. Saçımı bir güzel toplayıp eşofmanımı giydim. He şimdi diceksiniz ki niye heyecandan kalktın? Bugün benim geleceğimi yönlendirecek olan üniversite sınavım var.
Beynim çabuk çalışsın diye kahvaltı yapıp çikolata yedim bol bol. Odadan uykulu bir ses tonuyla
"Kız bu saatte niye uyanıyorsun sınavına daha var" dedi ablam.
"Heyecandan ya. Gece de geç uyudum zaten"
"Saat kaç ki?"
"6"
"Tamam bende hazırlanayim bari 7' de çıkarız 8 de oradayız"
"Tamam" dedim.Kahvaltımı yaptıktan sonra stresten elim ayağım terledi. Ablamı beklerken başım döndü. Sanırım tansiyonum düştü.
Ablam'ın
"Ben hazırım" demesiyle irkildim.
"Tamam çıkalım" diyip kapıya yöneldik.Babam ve annem evde olmadığı için bizi bırakacak kimse yoktu bu yüzden otobüsle sınava gireceğim üniversitesiteye gittik.
**
Üniversitenin önünde indiğimizde daha çok heyecan yaptım. Heyecandan ölücek gibi hissediyorum resmen. O kadar zor bir şey ki anlatamam.Kapılar açıldığında ablama telefonumu verip kimliğimi aldım.
"Bak sakın heyecan yapma yapacağına eminim yaparsın sen" diyip alnıma öpücük kondurdu.
"Sakin olabilirsem yaparım inşallah" diyip yanağını öptüm.Üst aramasından sonra sınav olacağım sınıfa girdim. Sırama oturup herkesin gelmesini bekledim. Aklıma bizimkiler geldi.
Defne'nin panik atağı olduğu için bu sınavda napcak bilmiyorum. Mert yapar kesin inek o. Sevgilimin inek olması da güzel.
Hepsini tek tek aklımdan geçirirken sınıfın dolduğunu ve sınav saatinin yaklaştığını farkettim.
Sınavın başlamasına 10 dakika kala hoca sınıfa girip kitapçıkları dağıttı. Sınav başlama saatinde hocanın
"Başlayabilirsiniz" demesiyle kitapçığımı açıp çözmeye başladım.Sözelim iyi olduğu için Türkçe'yi kolaylıkla yapabiliyordum. Hızlıca Türkçe'yi çözüp Matematiğe bile bakmadan Fen'i çözdüm. Fen de kolaydı aslında ama formül çoktu.
Fen'i de hızlıca çözdükten sonra Matematiğe geçtim. Matematiğim pek iyi değildir. Çözmeye çalıştım yine de. Zamanımı da değerlendirdim. Sınava girmek çok heyecanlı. Ama sınav esnasında hiç heyecan yapmadım.
Hocanın
"Zaman doldu" demesiyle kitapçığımı verip sınıftan çıktım. Bahçeye baktığımda ablamın bankta telefon oynadığını gördüm.Ablamın yanına gittiğimde beni farketti.
"Nasıl geçti?"
"Türkçe Fen iyi de matematik 10 çıkartırım sanırım"
"Olsun olsun o da bişey"
"Aynen hadi gidelim benim çok uykum var"Otobüse binip eve gittik. Eve girer girmez kafamı yastığa koyup uyudum. Telefonun çalması uykumu mahvetmeye yetmişti.
Telefonu açtığımda telefonda Selin vardı"Alo"
"Kanka napıyorsun sınav nasıldı?"
"Sana da günaydın kankacım"
"Ayy pardon uyuyor muydun kusura bakma ya sonra ararım"
"Yok kanka bişey olmaz senin sınav nasıldı?
"Valla Türkçe Fen iyi Matematik öğğk"
"Hahaha deli ya"
"Senin ki kanka?"
"Türkçe Fen iyi Matematik 10 çıkartırım"
"Oha 10 mu ne güzel o da iyi kanka"
"Yani işte"
"Kanka yarın sınav çıkışı bizim yerde buluşuyoruz stres atmak için haberin olsun"
"He tamam okeyydir canım"
"Tamam hadi sen uyu kanka iyi geceler"
"Sana da kanka"
Diyip kapattık.Tam uyuyacaktım ki bir daha telefon çaldı. Ama bu sefer arayan kişi Mert'ti.
"Alo"
"Canım napıyorsun?"
"Napim canım ya yatıyorum"
"Uyuyor muydun yoksa?"
"Yok ya dinlenmek için yattım tek"
"He tamam sınavın nasıldı?"
"Türkçe Fen iyi Matematik 10 çıkartırım sanırım"
"Matematik 10 he iyiymiş" dedi gülerek
"Yaa dalga geçme mal"
"Tamam tamam bişey demedim"
"Senin ki nasıldı"
"Valla hepsi iyiydi de Fen de biraz zorlandım"
"Olsun ya bak yarın da var yarın yaparsın"
"İnşallah"
"Offf ben İngilizce nasıl yapacağımı bilmiyorum"
"Olsun canım sen yaparsın sana güveniyorum"
"Ya "hello what is your name yes no okey"den başka bişey bilmiyorum ki"
Kahkaha attı.
"Allah seni ya olsun sen yaparsın güveniyorum sana"
"Bende sana güveniyorum"
"Yarın biliyorsun dimi aynı yerde"
"Evet biliyorum"
"Tamam sen dinlen yarın görüşürüz seni seviyorum aşkım"
"Bende seni Görüşürüz" diyip kapattık.Yavaş yavaş akşam olmaya başlamıştı. Zil sesini duyduğumda yataktan fırlayıp kapıyı açtım gelen annemdi.
"Hoşgeldin anne"
"Hoşbuldum canım sınavın nasıldı kuzum bugün izin alamadım ya çok özür dilerim gün boyu aklımdaydın"
"Önemli değil annem ya nolcak ablam götürdü bişey olmaz. Sınav da Türkçe Fen iyi Matematik 10 çıkartırım"
"Olsun o da nazar boncuğun olsun" diyip yanağımdan öptü.Annem bir müddet dinlendikten sonra mutfağa geçip yemek yapmaya başladı. Zaten annemden yarım saat sonra da babam geldi. Kapıyı açtığımda
"Hoşgeldin babacım" dedim
"Hoşbuldum prenses sınav nasıldı"
"Türkçe Fen iyi Matematik eh işte"
"Olsun olsun o da nazar boncuğun olsun"
"Annem de aynı lafı söyledi"
Sessizce bir kahkaha atıp salona geçti.Anneme sadece tabak kaşık falan taşıma da yardım ettim. Öbürlerini zaten ablam halletti. Sofrayı kurup yemeğimizi yedikten sonra babam yatmaya gitti. Annem de mutfakta ya da uyumuş olmalıydı ablam da uyudu zaten.
Benim de uykum olmadığı için sırtıma bir şal alıp balkona çıktım. Balkonda duran sandalyeye oturup yıldızlarla parlayan gökyüzüne bakıp içime tüm huzuru içime çektim. O ayaz altında sadece düşündüğüm şey Mert'ti. Onunla bir gün bile konuşmassak çok özlüyordum bu da aşık olmamdan kaynaklanıyor sanırım.
Birden biri omzuma dokundu. Kafamı kaldırıp baktığımda annem olduğunu gördüm. Elinde iki kahveyle birlikte gelmiş.
"Napıyorsun bakalım bu soğukta"
"Hiç ya öylesine hava çok güzeldi çıkasım geldi"
"Hmm"
"Sen uyumadın mı?"
"Yok senin balkonda olduğunu görünce bir kahve yapayım analı kızlı sohbet edelim dedim"
"Olur" dedim tebessümle
"Ne düşünüyordun öyle"
"Hiç ya sınav işte korkuyorum biraz"
"Korkma minik kuzum benim başaracağına adım gibi eminim"
"İnşallah"
"Sınavı daha çok düşünürsen stres heyecan yaparsın. Başka şeylerden konuşalım"
"Bilmem neyden konuşalım" dedim gülerek
"Benden sakladığın bişey var mı mesela?"
"Yoo"
"Emin misin?"
"Eminim"
"Peki... hayatın da biri var mı?"
"Yok ya"
"Anne en yakın arkadaştır biliyorsun bunu"
"Evet biliyorum"
"O zaman söyle"
"Birşey yok ki"
"Benden saklayıp ablana söylediğin yok mu?"Dürüst olmanın zamanı geldi galiba
"Var"
"Neymiş o"
"Ya böyle şeyleri söyleyemiyorum"
"Ben herşeyi biliyorum çırpınma boşuna"
"Neyi biliyorsun?"
"Mert'i"
"Nereden?"Geçende kahvaltıda kızların yanında Mert'ler buraya taşındı diyince öksürük krizine girdin anlaşılmayacak gibi değildi. Hem geçende odanın önünden geçerken ablanla sizi konuşurken duydum. Galata kulesinin karşısında he romantik çocukmuş"
"Ya anne ya offf utandım yemin ediyorum"
"Utanma minik kuzum senin yaşında olabilen bişey bu" diyip sustu. Ağır bir sessizlik çöktü.
Sonradan annem sessizliğini bozdu."Çok mu seviyorsun?"
"Evet hem de çok"Selammm👋 Nasılsınız öncelikle 👋 Sanırım uzun süredir bölüm atmıyorum fırsat bulamadığım için🖐 Daha sık atacağım 👋 Daha güzel bölümler sizleri bekliyor 🖐Hadi size iyi okumaalarrr🌸♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~İlk Aşk~
Teen FictionNereden bilebilirdim ki çocukluk arkadaşımın İLK AŞK'ım olacağını?...~❤🌸🌿