60.

686 69 29
                                    

eco_person295

eco_person295: Nadal nie mogę uwierzyć w to, co się stało

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

eco_person295: Nadal nie mogę uwierzyć w to, co się stało. I nie, nie chodzi o odwołany koncert, a o to, co stało się przed nim, gdy ja wraz z kilkonastoma innymi fankami stałyśmy i czekałyśmy na chłopaków przy tylnim wyjściu. Chciałyśmy ich zobaczyć z bliska, no wiecie. Przyjechali z ochroną (Luke, Calum, Ashton i o dziwo Michael), bez problemu pogadali z dziewczynami, stojącymi przed nami (przede mną i moją koleżanką, później zostałyśmy zepchnięte na sam koniec, dlatego nie wiem, co działo się dokładnie z przodu). W pewnym momencie Calum po prostu rzucił się na Luke'a, krzycząc coś do niego. Ochroniarze byli w zbyt dużym szoku, aby jakkolwiek zareagować. Dziewczyny natychmiastowo odsunęły się do tyłu. Po chwili Ashton i Michael podjęli próbę rozdzielenia ich, jednakże na próżno. Calum ciągle coś krzyczał do Luke'a, a Mike zalał się łzami. Dopiero, gdy jeden z ochroniarzy zaczął nas odsuwać od miejsca awantury, kątem oka zauważyłam, że Cally pada na kolana i sam się rozpłakuje. Obydwoje byli cali poobijani, Luke'owi chyba krew leciała, nie widziałam wiele, byłam w takim szoku. Naprawdę nie wiem, dlaczego to wszystko wybuchło, próbowałam znaleźć obecne tam dziewczyny, jednakże na próżno. Wybaczcie za chaotyczny styl wypowiedzi, ale wciąż trzęsą mi się ręce. Tak bardzo mi ich szkoda, widać, że Michael i Calum byli załamani. Nie mam pojęcia, co między nimi zaszło. Jeżeli któraś z dziewczyn, stojąca przy chłopakach widzi ten post niech do mnie napiszę, proszę. To być może jedyni świadkowie, którzy wiedzą od jakiej wymiany zdań Calum rzucił się na Luke'a.

liczba polubień: 36 310

użytkownik eco_person295 wyłączył możliwość dodawania komentarzy.

Around the World 2 • ziall ✓ [instagram]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz