Kišno jutro je otežavalo njeno ustajanje, ostala bi ko zna koliko dugo skrivena ispod prekrivača da joj svojim upadom u sobu polusestra nije pokvarila i ono malo raspoloženja koje je imala zbog sna koji je bio njena jedina razonoda . Osjećala je kao da živi u divnim snovima a da je njen život bio noćna mora . Zato je uvjek rano odlazila na spavanje u želji da što prije bar na tren osjeti drugu ljepšu stranu života .
-"Mira nemoj da zovem mamu!! Gdje je ona plava haljina koju ti je juče dala Esma?"
Kao vampir joj je iznad glave stajala Muna , i ko zna šta je sve ustanju bila uraditi da ih Mirin otac nije pozvao .
Lagano se izvukla ispod prekrivača i tiho dobacila:"Uzmi bilo koju drugu molim te , Esma mi je haljinu dala da mogu je obući danas zbog razgovora za novi posao."
Nije znala da je sad olakšala Muni da joj zajedno sa maćehom zagorča život do kraja jer niko od ukućana nije znao da je dobila odkaz, i da već danima nije odlazila na posao već je obilazila agencije za zapošljavanje širom Istambula.
Otac je odavno shvatio svoju grešku , ali nije bilo povratka, oženio je udovicu s djetetom u nadi da će njevolja koja ih je snašla spojiti i da će biti jedna mirna porodica . Mira je trebala majku i nekoga da se brine o kući , Muna je bila nekoliko mjeseci mladja od nje i za razliku od Mire nije joj ništa nedostajalo . Pohadjala je školu koju je završavala uz pomoć Mire , dok je Mira nakon završene srednje bila primorana da nadje posao jer otac sam nije mogao zaraditi za sve prohtjeve maćehe i njene kćeri.
Imala je čudan osjećaj , kao nikad prije teško se rastala od oca to jutro , već sledeće jutro je stajala u bolničkom hodniku i molila Boga da joj ne uzme posljednju nadu .
Nije ni očevu sahranu dočekala u iznajmljenoj kućici za koju je bila sigurna da je pripadala njenom ocu , bolnu istinu je saznala od Esminog starijeg brata koji je držao kopije prodajnog ugovora . Maćeha je prije dvije godine kuću prodala nekom ko boravi u Njemačkoj , sve je bilo legalno jer je ugovor o prodaji potpisao njen otac , sve je bilo jasno samo novac od prodaje niko nije vidjeo niti je maćeha otkrivala da je imala novac po strani.
Kao da više nije bila pri sebi Esma i bratova žena su je smjestile u Esmin krevet , srce im se kidalo jer ni njihova sudbina nije bila drugačija i zato su žalile Miru . Dobro su znale kako je živjeti život kako ti drugi narede.Gledala je drugu djevojku u ogledalu, ovo nije bila ona i nikad nije željela da bude . Esmina haljina koju je njena snaha do jutra prekrajala i sve ostalo što nije pripadalo njoj su ukrašavali djevojku u ogledalu, bila je spremna za razgovor za novi posao u jednoj od velikih firmi. Snaga ju je izdala i sručila se na Esmin krevet , ko zna možda bi i odustala da se Muna i maćeha nisu pojavile na Esminim vratima . Maćeha je pokušavala da ubijedi Esminog brata i njegovu ženu kako je Mira sve prevarila jer je pobjegla da bi izbjegla udaju za čovjeka kojem ju je otac obećao , njegova smrt je spriječila zaruke , ali ona želi da održi obećanje i ispuni dužnost . Mira je kroz prozor pobjegla iz Esmine sobe , bjes je nadjačao i neznajući ni sama kako je stigla a već je stajala ispred velike zgrade kojoj je pokušavala da izbroji spratove.
Odustala je kad je primjetila da je čudno posmatraju prolaznici, shvatila je da izgleda kao djevojčica ispred izloga prodavnice sa igračkama . Drhtavom rukom je još jednom provjerila svoje papire za prijavu i dok je ponavljala molitvu već se našla u hodniku zgrade . Svi su užurbano se kretali, niko je nije ni primjećivao pa je iskoristila priliku i pogledom prešla po unutrašnjosti . Nikad do sad nije imala priliku da vidi ovako uradjen prostor, kao da su se grlila dva svjeta , pomalo moderno sa tradicionalnim detaljima . Njena nepažnja je prouzrokovala sudar sa mladom djevojkom koja je zbog rasutih papira bila više uspaničena od Mire. Uzalud su pokušavale da pronadju Mirine papire u hrpi koju su skupile, ali nakon što je saznala da je Mira došla zbog oglasa za posao rekla je da podje sa njom i da će se sve riješiti kad šef je pozove na razgovor.
Kao da nije pripadala ovom svijetu , bila je okružena djevojkama koje su izgledale kao da su čekale poziv za izbor misice ili manekenke. Izgedom su parile djevojkama iz modnih časopisa , oborila je glavu i nervozno motala kaiš od torbice , ovdje je izgleda bila jedina što se javila na oglas za ispomoć u kuhinji i čišćenu . Opustila se malo kad je shvatila da je ovo i dobro jer ako niko drugi nije došao ona će za sigurno dobiti posao.Mert je pregledao papire , sve su priložile slike kao da su tražile posao manekenke a ne asistenta šefa globalne kompanije. Azar je uživao pregledajući slike i odvajao u desni dio stola sve one koje su mu se činile zavodnicama , pored asistenta tražio je djevojku koja bi mogla da otopi santu leda u Mertovim grudima . Trud mu je bio uzalud jer je Mert sve prijave skupio i bacio u kantu za smeće osim jednog papira kojeg je pažljivo čitao pored prozora, jedino njena prijava nije imala sliku i to u njemu zagolica maštu , u mislima je zamišljao njen izgled onako kako je on želio da izgleda žena njegovih snova . Njegovo razmišljanje Azar prekinu negodovanjem , ali ga zaustavi čudan osmjeh na Mertovom licu kojeg još nije vidjeo do sada , spustio je papir na sto i izdao naredbu da pozovu Miru Altay i kad djevojka udje da ostalima kažu da mogu da idu i da ako šef odluči biće pozvane na razgovor.
Osjeti da hoda po oblacima dok je nesigurno koračala za djevojkom kojom se sudarila , Azar je skrivao osmjeh dok se pozdravljao s njom i zajedno sa djevojkom kad je najavila Miru izašao iz ureda . Mert je stajao okrenut ledjima i gledao je kroz prozor negdje u daljinu , Mira je osjetila neki čudan strah i nije više gledala u krupna ramena već se okrenula prema vratima , razmišljala je da se izvine i izadje u želji da ode odavde .
Mert se okrenu i pogled mu zastade , na sebi je imala haljinu niže koljena , pomalo široku ali je ipak dovoljno zatezala od struka na niže , crna kosa u valovima je pokrivala dobar dio ledja . Kao da je samog sebe kritikovao zbog pomisli brzo izvuče stolicu i njen zvuk natjera Miru da se okrene . Pogled mu zastade na prirodnoj ljepoti , dobar dio šminke je skinula u putu jer je sebi ličila na klauna, ali i suze su pomogle mnogo više . Gledala je u Merta nemoćna da se pomjeri ili da izgovori bar pozdrav.
YOU ARE READING
Tajna ljubav
RomanceKoliko još dugo će Mert moći skrivati ljubav i osjećaje prema Miri? Do sad za njega jedina ljubav je bila kompanija koja je cvjetala u Turskoj ali i na svjetskom tržižtu . Ni jednu nije pogledao drugi put jer mu je davno jedna izdaja zaledila srce...