Lagano je otvarala oči i shvati da leži na malom dvosjedu pored vrata Mertovog ureda , njegov zabrinut pogled joj zastade milimetrima udaljen od njenog lica dok je dozivao nekoga po imenu Mejrem . Starija žena se u sekundi nađe pored Mire držeći joj ruku dok je gledala u sat , osmjehnu se i upita je kako se osjeća. Mira krenu da se pomjeri i da ustane ali osjeti vrtoglavicu i vrati glavu nazad , zatvorila je oči dok je slušala Merjem obraćajući se Mertu prije nego joj je izmjerila talk .
-" Umor i stres su uzrok da joj je pao pritisak , isključila sam sumnju da je bolesna jer je i bez ljekova nakon što se malo odmorila osjećala bolje ."
Dala je neki papir Mertu u ruku i prije nego se pozdravila s Mirom mu dobacila:"Budite uz nju za svaki slučaj je ne ostavljajte samu večeras."
Dok je ispratio Merjem okrenu se i uspaničio kad je nije ugledao na krevetu , u dva koraka je pritrčao kad je ugledao da jednom rukom pritiska čelo dok se drugom pridržavala za policu pored prozora . Prije nego je obuhvatio je rukama sjela je u fotelju i zabacila glavu nazad , pogled mu privuče crvenilo na vratu pored uha koje ona nije primjetila jutros , od bola na glavi nije zapazila masnicu koja je izgledala grozno i bolno . Lagano predje prstom preko masnice i ona tek sad osjeti bol i lagano se trznu uz stiskanje zubima , povuče brzo ruku i upita:" ko te je povrijedio?"
Uspravila je se i odmahnu glavom kao da nije ništa odgovori:" niko , mora da sam se sama jer nisam ni primjetila do sada."
Privukao je stolicu i sjeo ispred nje , uzeo je njene ruke u svoje i bilo je sigurno da joj nije povjerovao ni rječ jer je izgledao pomalo ljut zbog toga što se trudio da joj pomogne a ona je njegovu pomoć gurala od sebe . Lagano je izvukla ruke iz njegovih i krenu da ustane ali joj Mert nije dozvolio , rekao je odlučno da će svratiti po njene stvari i da više nema namjeru da se odvaja od nje. Lagano se protegla da bi ga bar malo udaljila od sebe i povlačeći se dublje u fotelju brzo izustila :" Sve što imam je kod Esme , ustvari to su više njene stvari nego moje , kući nemam namjeru da idem ne danas i ne sutra , a to jedan je od razloga zbog kojeg sam pristala udati se za tebe i ako osjećam da pravim grešku . Jedina je razlika što me ti nikad ne možeš povrijediti bar ne fizički koliko je to ustanju moja maćeha Esma."
Pomalo zbunjeno je pogleda a ona objasni :"Esma se zove i moja maćeha a i djevojka koja je bila za mene više od sestre."
Zabolile su ga ove njene rječi , iskoristio je njenu patnju i bol da di pomogao sebi , jedino mu je ostala još nada da će ga možda jednog dana zavoljeti bar djelić kao što on sad nju voli , jasno mu je bilo da je ona njegova tajna ljubav onog momenta kad se unesvjestila i kad je bio bespomoćan dok je čekao Merjem , samo pomisao da bi je mogao izgubiti mu je kidala srce u grudima , osjedio je u sekundi kad je pomislio da bi mogla da odustane od vjenčanja kad joj kaže stvarni razlog i ako je veći bio to što je stvarno želio nju za ženu .
Ako si spremna rekao bi ti sad razlog što moramo obaviti vjenčanje u kratkom roku i kako izgleda da će nam posjeta trajati i duže nego sam planirao . Lagano je kimnula glavom , spustila je pogled iste sekunde kad je krenuo da priča :" Za nepovjerovati je jer je teško objasniti cjelu situaciju koja je u isto vrijeme čudna i bolna . Beba zbog koje se žrtvuješ nije moja ... Moje sestre je ... Za nju niko osim Azara u Turskoj ne zna da postoji , ali ni njemu nisam rekao za bebu , iskreno ni sam nisam znao sve dok mi sestra nije doživjela nesreću . Završila je u komi i pokušavali su je održati o životu bar dok beba ne bude spremna da se rodi , telefonski poziv koji sam dobio kad si odlazila bio je iz bolnice da je preminula i ako su je operisali , beba je u inkubatoru i jako male šanse postoje da preživi . Sestri sam dao obećanje i ako nije bila pri sebi da ću se ja pobrinuti za njenu bebu , ali nakon razgovora sa advokatima jedino kako mogu olakšati proceduru je da sam oženjen jer puno lakše će sve ići kad bračni par usvaja bebu nego samac ."
Ni on nije gledao u njeno lice dok je pričao , zato nije mogao da vidi suzu koja se otegla niz obraze muteći pogled jer je za sobom vukla lanac suza koje su navirale u Mirinim očima . Ustala je i okrenula glavu , pokušala je da je glas ne oda da je plakala , udahnula je duboko i tiho upitala :" Da li beba ima ime i koliko ranije je rodjena ? Šta je sa bebinim ocem ? "
Čula je težak izdah i tišinu , okrenula se u momentu kad je rukama skrivao uplakano lice i držeći glavu zabačenu nazad tiho odgovorio:"Ne znam ... Jedino što znam da niko osim nje nije znao da je trudna ... Nema nigdje u njenim posjetama bolnici ili doktorima zavedeno da je išla na preglede ... Davno je imala kratku vezu sa Amerikancem dok je studirala , bolan su raskid imali i uvjek je govorila da ću joj ja morati izabrati muža ..."
-Mira :" Hajde da podjemo po moje stvari , vrijeme nije na našoj strani a i ja treba da na vjenčanju izgledam kao trudnica ..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tajna ljubav
RomantizmKoliko još dugo će Mert moći skrivati ljubav i osjećaje prema Miri? Do sad za njega jedina ljubav je bila kompanija koja je cvjetala u Turskoj ali i na svjetskom tržižtu . Ni jednu nije pogledao drugi put jer mu je davno jedna izdaja zaledila srce...