Šutnju i pomalo neobičnu situaciju na momenat prekide Azarov ulazak u ured . Nije ništa pitao jer jedan pogled na Merta pa na Miru mu je bio i više nego dovoljan da se nešto dešava izmedju njih , nije mogao ni da nasluti da će Mert još više pomititi odnos i situaciju svojim sledećim potezom nakon što je Azar izašao sa potpisanim dokumentima.
-Mira :" Nije mi jasno šta želite od mene? Sigurna sam da više nije rječ o asistentu ipak je ovo poznata i velika firma za koju bi svi koji čekaju posao za ovu poziciju dali sve od sebe da dobiju bar šansu da dodju na razgovor..."
-Mert :" Biću otvoren s tobom ...molim te prvo razmisli i odgovor mi daj sutra ."
-Mira:" Otvorenom razgovor sam se nadala od samog početka ."
Osjeti kako joj obrazi gore nakon što je shvatila da je prije par minuta dobila od njega prvi poljubac, i ako još nikad nije plivala ovim vodama nije bilo teško da shvati da je poljubac bio vrtlog koji je čekao nekoga poput nje da je povuče sa sobom u nepoznate dubine .
Njegov osmjeh ispod obrve je još više postidi i zato je spustila pogled u svoje krilo, nervozno je lomila znojne prste sušeći ih od hlače . Sve je zastalo u trenu kad je njegov glas zastao, nije se pomjerao niti je ona imala snage da podigne pogled . Ponovio je pitanje još jednom:"Želim da se udaš za mene . Sad nemam vremena da ti objašnjavam sve detalje i znam da je ovo nezgodna situacija ali ja nemam drugog izbora. Znam da me nepoznaješ kao ni ja tebe dovoljno ali ti sa udajom za mene dobijaš mnogo a ja na drugu stranu mogu da izgubim sve ... Vidim i shvatio sam da tebe moje bogastvo ne zanima i zato mislim da činim pravu stvar..."
Ustala je i dalje plašeći se da ga pogleda u oči , krenuo je prema njoj ali pogled na telefon koji nije prestajao da zvoni ga zaustavi , dok je zatvarala vrata za sobom čula je par rječi njegov razgovora , pričao je na engleski i koliko je mogla da razumije bilo je nešto hitno i zabrinjavajuće .Uplašila je Esmu kad je kao duh blijeda vukući korake ušla u sobu, sručila se na krevet i ćutala . Nije bilo suza jer joj je sad bio potreban čist razum i oštro oko da sagleda i razmisli prije nego odluči o ponudi . Kao opržena skoči sa kreveta kad u sobu udje maćeha dok je Esmina snaha pokušavala da je odvuče i udalji od Mire na koju je nasrnula iste sekunde kad su se vrata otvorila . Nije osjećala bol od čupanja kose dok je nasrtala jer su je više boljele rječi koje su bile upućene njoj, nije bilo rječi uvrede a da je maćeha nije izgovorila tresući joj glavu . Bacila je kutiju sa crvenom mašnom koju je Muna držala i pomalo se smješkala kao da je uživala u mučenju i vrijedjanju Mire , maćeha se za tim okrenula Esmi i kroz zube procjedila :"Budi spremna da i tebi život zagorčam ako ona sutra ne dodje na zaruke !!!"Još jednom se okrenula prema Miri i ponovila :" Zapamti dobro sutra u dva , i nemoj da ti slučajno padne na pamet da se nepojaviš !!!"
Esma ju je grlila i pokušavala je da bar malo olakša bol na mjestu gdje ju je maćeha vukla za kosu , lagano prstima je masirala mjesto sve dok joj snaha nije ušla u sobu i pružila čašu vode sa tabletom za bol . Dok je pravila mjesto da sjedne pored Mire slučajno se pomjeranjem otvorila kutija koju je maćeha bacila na Miru , tamno ljubičasta haljina koju su djevojke većinom nosile za noć kane ili na zarukama je na pola ispala iz kutije i sa njom cjeduljica . Esma je bila brža i samo iz kratkog pogleda proguta knedlu koja je zastala u grlu kad je shvatila da je maćeha imala namjeru udati Miru za jednog od mladića iz naselja koji je sijao strah mještanima samo kad bi prošao , sav nered i tučnjave su bile uzrok njegovog mješanja sa mutnim ljudima , uzimao je kod sebe siromašne mladiće koji su za sitan novac bili spremni i život dati za njega .
Mira joj uze cjeduljicu i rukom priguši krik, oči eksplodiraše iste sekunde kad pročita -"Učinila si me najsretnijim čovjekom onog trena kad si pristala da se udaš za mene . Nadam se da ću moći i ja tebe usrećiti bar malo narednih dana . S nestrpljenjem čekam da te vidim u haljini . Čuvaj se ... Tvoj Zahir"
Esmin brat nije dozvolio da jutro dočekaju u kući , prije nego planirano su prvim letom napustili zemlju , Mira ih je uvjerila da će sve biti uredu i da ima već plan kako da maćehi vrati lopticu na njen teren .
Skupljala je i pakovala stvari koje je obećala poslati im kad joj jave adresu kad se smjeste u Londonu , imala je još nekoliko sati do početka radnog vremena . Lagano je ispijala jaču kafu koja je već bila odavno se ohladila , nije odspavala ništa jer je u svojoj maloj glavici pokušavala da donese pravu odluku . Pogled je odnese na krevet gdje je još uvjek stajala poluotvorena kutija sa haljinom i poruka zgužvana na njoj, osjeti mučninu kad se prisjeti Zahira, nije izgledao loše koliko je njegovo arogantno ponašanje ga kvarilo .
Skupi dovoljno snage i nabaci široki džemper preko majce koju je već imala na sebi i rukom očisti hlače , umila se hladnom vodom i lagano prodje rukama kroz kosu , skupi oči jer sad je osjećala bol i imala je osjećaj da svaki tren će ostati bez kose na mjestu gdje su je maćehine ruke čupale , lagano stavi šnalu samo da bar malo izgleda uredno i izadje iz malene kućice za koju je bila vezana i više nego je to osjećala . Esmina kuća je bila njen drugi dom , njeni su bili porodica koju je uvjek željela i dolaskom snahe su ojačale tu ljubav . Esmin brat ih je nazivao tri musketara i nije mu smetalo što su nekad do jutra sjedile ispred na terasi okupirane svojim pričama i ponekad su kovale životne planove koji su bili samo snovi .
Nije očekivala da će je Zahir pratiti jer je dobro odglumila da ga nije vidjela i čula od zvuka autobusa u koji je ušla .
Nije gubila vrijeme , svojim dolaskom u firmu se odmah uputila u ured kod Merta , nakon što je poželjela mu dobro jutro u jednom dahu je izgovorila :" Prihvatam ponudu uz jedan uslov , a to je da odmah idemo negdje iz Istambula bar dok nebudem dovoljno jaka da ti sve ispričam."
Kao da je očekivao ovakav odgovor iz unitrašnjeg džepa izvadi dijamantski prsten , nije imao vremena da joj pridje jer se na vratima pojavi Azar zabrinutog izraza na licu dok je govorio :" Imamo problem! Na ulazu je neke kreten koji neće da ode dok Mira ne izadje!"
KAMU SEDANG MEMBACA
Tajna ljubav
RomansaKoliko još dugo će Mert moći skrivati ljubav i osjećaje prema Miri? Do sad za njega jedina ljubav je bila kompanija koja je cvjetala u Turskoj ali i na svjetskom tržižtu . Ni jednu nije pogledao drugi put jer mu je davno jedna izdaja zaledila srce...