Gledala je malenu bebu kako se bori , bila je malo veća od Mertovog dlana , jedna joj suza lagano nađe put niz obraz dok je ruku pružala kroz otvor inkubatora . Maleni prstići se saviše oko njenog prsta i neki osjećaj topline prodje njenim tjelom , ovo maleno biće je spojilo Merta i nju . Mert je zastao u momentu , ostala mu je urezana slika slična ovoj koju je sad gledao ... Otrese glavom kao da nije želio da se sjeća i nesigurno pridje Miri , primjeti suze u njenim očima i odahnu , ona nije bila bez osjećaja kao što je to bila Andrea . Za njega je ovo bilo drugi put da je prolazio kroz slično , samo što je kasno saznao da bebu za koju se toliko borio i za koju nije mogao da zamisli da je izgubi nije bila dio njega . U istom danu je izgubio Andreu i volju za životom, posle nje nije više vjerovao ženama i nakon što bi zadovoljio svoje potrebe odlazio bi a da se ni ne okrene , nije ga zanimalo da li su vrijedne pažnje jer su za njega sve bile poput Andreje.
Spusti lagano ruko na Mirino rame i tihim tonom dobaci:" Jači je nego su doktori prepostavljali, iznenadio je sve svojom borbom i snagom. Ostaje još do daljnjeg ovdje dok mu pluća ne ojačaju ."
Lagano se odvoji od prstića i napravi korak nazad , i dalje nije bila dovoljno hrabra da ga pogleda u oči , lutajući pogledom po prostoriji se obratila Mertu:" Pitali su me za koje ime smo se odlučili , rekla sam da ćeš im reći prije nego odemo."
Pružila mu je papir na kojem su stojala njihova imena pod imenima roditelja , u trenutku je izgubio boju u licu kao da je ugledao duha , gurnuo joj je papir nazad i u jednom dahu izgovorio :"Molim te daj ime koje želiš , nisam dobro i čekaću te ispred ."
Izgledao je još lošije nego je očekivala , opet je skrivala pogled dok mu je pružala duplukat orginalnog papira , ruka mu zadrhta i skoro da je izgubio kontrolu nad suzama koje su se skupljale u krajevima očiju , kao kroz maglu čitao je : Umut Kaya , ime oca-Mert Kaya , ime majke -Mira Altay . Drhtavim glasom upita Miru gledajući u njena ledja :"Zašto Altay?"
Lagani osmjeh joj ukrasi zabrinut pogled i prilazeći mu reče :"To je papir za rodni list , pitala sam da budem sigurna i rekli su mi da moram upisati svoje ime i prezime pod kojim sam rodjena. "
Zagrljaj je bio potrebniji njemu nego njoj , čvrsto ju je stiskao na svoja prsa dok je šaputao u njenu kosu:" Nisam siguran da li sam te zaslužio ali sam neopisivo sretan što si pored mene ?! Spremi se za dug razgovor jer ti dugujem objašnjenje i istinu koju treba da znaš i zaslužuješ da znaš."
Dok se savijala naslonjena na njegovoj lijevoj strani nemoćna da korača jer ju rukom stiskao bliže sebi , nesigurno ga je upitala:" Nisi ništa rekao za ime , nadam se da si uredu ?"
Spustio je poljubac na njeno čelo dok su sjedali u taksi , opet ju je grlio i skoro je doveo do granice plača kad je krenuo da priča u njenu kosu spuštajući svako malo usne na crne kovrdže :"Za sve što činiš za mene i Umuta , i za sve što si učinila ,najmanje što sam moga je da ti dopustim da daš ime našem sinu ."Dugo nije mogla da sklopi oči , san nije dolazio i ako je od umora osjećala mučninu . Razlog nije bio što Merta nije bilo , nakon što je ispričao cjelu svoju prošlost otišao je da obidje Umuta i da potpiše još neke papire za liječenje i lijekove koje su mu bili primorani dati tokom noći .
Ustala je i prišla ormariću u garderoberu, kao da je tražila neki dokaz jer nije mogla da povjeruje u sve što joj je rekao , nije da mu nije vjerovala već joj je bilo nezamislivo da pored njega žena može poželjeti zagrljaj drugog čovjeka . Izvadi iz latice sve što je našla uključujući i uokvirenu sliku Merta i plave žene , osjeti nalet ljubomore i sjede na pod . Noge su je izdale kad je vidjela kako je Mert sa toliko pažnje i ljubavi gledao u Andreu , samo slijep ne bi mogao da vidi da su njegove oči vidjele samo nju. Brzo pregleda papire i shvati da sve što je ispričao je bilo istina . Zahtjev za vjenčanje je neispunjen vjenčani list su potvrdili da je bio spreman oženiti se Andreom onog momenta kad je saznao da je trudna , rodjenje bebe prije vremena je otkrilo bolnu tajnu, nije trebao dokaz i bez testiranja je bilo očigledno da beba nije njegova . Andrea se nije trudila ni da mu se izvine niti je smatrala da je uradila nešto pogrešno , hladno mu je rekla da se nadala ovome jer joj nije dozvolio da mu prizna i kaže istinu , i sve bi lakše podnio da mu nije u bolnici pored bebe koja se borila za život priznala da je u vezi duže vrijeme sa zaručnikom njegove sestre. Slomljen saznanjem nije više osjećao svoju bol zbog izdaje koliko mu je bilo bolno istinu reći sestri koja je mjesecima spremala se za najsretniji dan u svom životu. Zvuk ulaznih vrata je uplaši i brzo vrati sve u laticu, okrenu se i u sekundi se nadje u Mertovim rukama . Ćutala je i posmatrala oči koje su govorile ono što je srce osjećalo , duša želila a usne nisu bile u stanju da kažu .
Utonula je duboki san zaštićena njegovim rukama , priznao je da shvata da nije spremna da mu preda sebe i da mu je za sad dovoljno da zaspiva u njegovim rukama .
VOCÊ ESTÁ LENDO
Tajna ljubav
RomanceKoliko još dugo će Mert moći skrivati ljubav i osjećaje prema Miri? Do sad za njega jedina ljubav je bila kompanija koja je cvjetala u Turskoj ali i na svjetskom tržižtu . Ni jednu nije pogledao drugi put jer mu je davno jedna izdaja zaledila srce...