Rukom joj pokaza na stolicu na kojoj je sjedio Azar dok je sa zadovoljstvom pregledao prijave koje su sad virile iz kante pored Mirinih nogu, zapazila ih je odmah jer je držala pogled oboren dok je sjedala. Srce joj je glasno kucalo i skoro da nije čula niti jednu rječ dok joj se obraćao, posljednje pitanje joj skrenu pažnju i nervozno se osmjehnu kad shvati da je došlo do zabune, ustala je i brzo izgovori :"Jasno mi je da je došlo do zabune i ja se izvinjavam . Ako nije problem ja bih da idem jer očigledno je da nisam kvalifikovana za poziciju asistenta.?"
Iz nekog straha ili možda sasvim drugog razloga brzo je reagovao , u sekundi se našao iza njenih ledja još jednom prelazeći pogledom preko nje , i skoro da je zbunio i samog sebe kad je teško izgovorio :" Zašto ? Posao asistenta nije ništa teži od drugih poslova , i mislim da bi trebali dati šansu i sebi i meni. Dejra vas može svemu naučiti u mjesec dana koliko je još ovdje ."
Voditi razgovor mu nikad nije bio problem i zato jest dobro poslovao, ali sad mu je nedostajalo rječi , Mira je budila u njemu drugu stranu Merta i to ga je pomalo plašilo. Bio je nesiguran koliko i ona ali mu je osjećaj govorio suprotno, iz jednog pogleda je shvatio da njoj nije cilj zavesti ga kao što je to očigledno bilo kod kandidatkinja čiji papiri su još uvjek virili iz kante. Kroz glavu joj prodjoše sva dešavanja kod Esme , dolzak maćehe i Mune , proguta knedlu kad shvati da je ostala na ulici i da manje od mjesec dana neće moći ni kod Esme prespavati jer se i ona seli za Englesku sa bratom i snahom. Da bi ubjedila više samu sebe nego Merta kašljanjem pročisti grlo i podiže pogled , od pogleda na smedje oči koje su je u iščekivanju gledale pomalo nabrane sa strane dok se smiješio ostade bez riječi , brada od tri dana mu je savršeno stajala , za tjelo nije mogla mnogo reći jer je sve bilo skriveno ispod plave košulje i odjela . Skrenu pogled prema prozoru i sa poteškoćom krenu sa pitanjima.
-"Gospodine ja sam se odazvala na oglas za pomoć u kuhinji , sudarom s djevojkom koja me uvela ovamo je došlo do zabune i moji papiri su završili kod vas . Ako bolje pogledate biće vam jasno da imam završenu srednju i zbog nemogućnosti daljnjeg školovanja bila sam primorana da nadjem posao koji sam izgubila upravo zato što sam vjerovala drugima da mogu obavljati i poslove za koje se ljudi školuju . Zato mislim da bi najbolje bilo da zaboravimo ovaj susret i razgovor i ako je moguće da me uputite do osobe gdje mogu obaviti razgovor za posao zbog kojeg sam ovdje?"
Pogledom ga je pratila , smješkao se dok je prošao pored nje i kad je zastao naslonjen na sto ispred nje , ruke je vezao na prsima dok je pogledom šarao po njoj. Kimnuo je glavom dok je savijao usne u osmjeh , prebacio je nogu preko noge oslanjajući se dlanovima na ivicu stola , jasno mu je bilo da ona njega nije poznavala i da nije znala ništa o njemu ili jest i nije želila da ima ništa sa čovjekom o kojem su novine pisale nakon svakog vikenda o provodima i izlascima. Vuklo ga je nešto prema njoj i to mu je oduzimalo snagu i moć da razmišlja i priča , bilo bi mu lakše da je bar malo sličila djevojkama koje su mu se same nudile i već sad bi je imao u svojim rukama . Nije očekivala da nije imao namjeru da odustane ,i bila je iznenadjena da je prihvatila ponudu bez razmišljanja .-"Napravićemo ovako, od sutra počnite sa probnim radom sa Dejrom , nudim vam probni rad od sedam dana , ako me u tih sedam dana uspijete ubjediti da niste za ovaj posao ja ću vam lično naći posao u kompaniji po vašem izboru. "
Toplina koja je prošla kroz njih kod pozdrava dok su se rukovali je izazvala tišinu , kimnula je glavom kao znak da prihvata ponudu i žurno nestala iza vrata u koja je on još dugo ostao da gleda .-" Hvalim te Bože kad si se smilovao i podario Miri bar malo nade u bolje sutra!!!"
Esma je dignutih ruku i pogleda prema nebu još dugo zahvaljivala Bogu , veselila se i više od Mire ponudi koju joj je Mert ponudio. Prećutala je da je maćeha bila dovoljno jasna i glasna da su zaruke Mire i Buraka zakazane za tri sedmice, ubjedila je maćehu da će Mira pristati samo da je pusti da ostane kod njih da se ne bi uspaničila zbog priprema .Ujutro je opet Esma i njena snaha pokušavale da naprave drugu djevojku od Mire ali im ovog puta nije pošlo za rukom , od izbora haljina koje su prekrivale krevet ona je izabrala crne hlače i svjetlo plavu košulju , skupila je kosu u neurednu pundju i zadila iza uha pramen koji je pao preko lica dok je kopčala crne cipele sa manjom petom. Zadovoljna svojim izgledom je dobacila preko ramena :" treba da savladam posao i hodanje osam sati a ne da osvojim šefa !"
Esma se osmjehnu kad joj snaha namignu jer su sinoć istraživanjem po internetu shvatile ko je bio Mert Kaya , osim što je izgledom bio san svake djevojke njegov status je bio jači , jer je nosio titulu " najbogatijeg neženje Turske ".
Esma zatvori vrata za njom i uz pozdrav uputi molitvu , zadovoljna što je bar na neki način mogla da pomogne Miri od sreće jako zagrli snahu i sa osmjehom upita :"Da li i ti misliš kao i ja , da će naša pepeljuga osvojiti princa Merta i konačno biti srećna ???"Nesigurnim koracima je koračala pored Dejre i slušala naredbe i upute , činilo joj se jednostavno dok je slušala i gledala plan za današnji dan. Osim što je morala većinu vremena provoditi s Mertom drugo joj se ništa nije činilo komplicirano ni teško. Izgubi kontrolu smirenosti kad za Dejrom udje u njegov ured , stajao je raskopčane košulje i pričao sa Azarom o nekim važnim stvarima . Zavodničkim osmjehom ispod obrva je pozdravi dok je zakopčavao košulju , nije imala snage da se pomjeri niti da skloni pogled . Dejra joj pruži kravatu uz naredjenje da je veže Mertu , drhtavim rukama je neskidajući pogled sa vrhova cipela prebacila kravatu oko njegovog vrata ni svjesna da je se sagnuo i držao glavu pored njenog lica , Azar je primjetio da Mira ima nešto u sebi što bi konačno moglo da smiri Merta i bez obraćanja uze Dejru i povede sa sobom do vrata , lagano su zatvorili vrata sretni situacije i slike iza zatvorenih vrata.
STAI LEGGENDO
Tajna ljubav
Storie d'amoreKoliko još dugo će Mert moći skrivati ljubav i osjećaje prema Miri? Do sad za njega jedina ljubav je bila kompanija koja je cvjetala u Turskoj ali i na svjetskom tržižtu . Ni jednu nije pogledao drugi put jer mu je davno jedna izdaja zaledila srce...