Rozdział 3

7 1 0
                                    


O 14.55 wyszłam przed dom stałam przy moim cudeńku. W pewnym momencie zobaczyłam chłopaka wychodzącego z domu naprzeciwko, przyjrzałam się mu bardziej i okazało się że był to....

Michał we własnej osobie, spojrzałam się na niego i uśmiechnęłam triumfalnie. Gdy to zobaczył pokazał mi środkowego palca a ja postanowiłam się z nim podroczyć i wysłać całusa w powietrzu. Po całym przedstawieniu pod moją posiadłość podjechała Sylwia, muszę powiedzieć że ma nie zły gust co do motorów.

-To co małe zakupki ?- spytała Sylwia

-No a jak-

Wkrótce byłyśmy pod galerią. Weszłyśmy do HM i kupiłyśmy sobie dwie takie same sukienki i bluzkę. Gdy obeszłyśmy wszystkie sklepy postanowiłyśmy iść do Starbucksa, siedziałyśmy tak chwile plotkując i pijąc latte. Po 10 minutach  do kawiarni weszło czterech przystojnych chłopaków stali do nas tyłem, ale jeden wydawał mi się bardzo znajomy. Nagle wszyscy się obrócili a ja zobaczyłam Michała z tymi chłopakami z którymi był na plaży. Spojrzałam na Sylwie i zaproponowałam zabawę na chłopcach. Sylwia się zgodziła i wkroczyła do akcji. Podeszła do Michała i zaczęła mówić.

-Michaś ty to podobno wygadane lubisz- powiedziała zarzucając mu swoje ręce na jego szyję.

-Sorry mała ale Michał lubi bardziej wyszczekane.- powiedział jeden z jego kolegów

-Mała to jest twoja pała i zamknij ryj bo przeszkadzasz Sylwii.-Spojrzałam na sylwie i zobaczyłam że już zaraz pęknie ze śmiechu.

-Oo znowu się spotykamy, powiem ci w tajemnicy że Michał od tamtego czasu nie bajeruje lasek na nie swoje motory- powiedział śmiejąc się ,ale spojrzał na Michała i mina mu zrzedła .

-Dobra Sylwia chodź-Powiedziałam do Sylwii.

Postanowiłyśmy że pojedziemy do mnie i obejrzymy jakiś film. Wypadło na gwiazd naszych wina. W trakcie zdążyłyśmy się wypłakać dwa razy. Gdy skończyłyśmy oglądać film Sylwia pojechała do domu, a ja wzięłam prysznic i poszłam spać.


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nie sprawdzany mogą być błędy

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





Bez Ciebie (Nie) Potrafię ŻyćOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz