A nyáriszünetnek vége lett... eltelt az az év is álmodozással teli!
Aztán következő és következő is!
Egész általános isiben csak róla álmodoztam, de ő jelét sem adta annak hogy én bejönnék neki... de nem bántam! Igazából féltem... féltem hogy ha bevallom neki akkor mi lesz! Vagy ha össze is jövünk, hogy fogom én azt kezelni! Elvégre úgy éreztem hogy nem állok rá készen! Egyáltalán!
Aztán... eljött az utólsó év vége! Nagyon rosszul éreztem magam, hiszen most végleg elkellett válnom tőle!
Tomiról tudni kell egyébként hogy ő az a tipikus rosszfiú😅!
Egyik délután amikor díszítettük a termeket a ballagáshoz én és ő maradtunk utóljára a teremben!
Egy darabig egymásra sem néztünk aztán... oda jött hozzám!
Oda jött és megcsikizett😑😅
Én pedig elugrottam ezáltal lelökve őt a padról!
-jézusom te normális vagy?-mondta a tarkóját vakargatva!
-te jó ég ne haragudj, nem akartam csak, csak tudod én nagyon csikis vagyok és...
Nem hagyta befejezni és közbe szólt
-nyugi kislány tudom, hogy csikis vagy elvégre 3 éve ismerlek! Mondta azzal a cuki huncut mosollyal amivel egyszerűen levett a lábamról!
-jah igen 3 éve! Feleltem teljesen zavartan!-te most tényleg zavarban vagy miattam?
-én?
-hát elvégre csak ketten vagyunk itt es a paddal már sokszor beszélgettem, szóval nem hiszem hogy zavarba tudnám hozni! -tipikus Tom ez az őrült humor!
-öhhm már miért lennék zavarban?😅
-nem vitatkozom veled mert őrült vagy😏
-te meg idióta!- erre felnevetett!
-figyu nincs kedved meginni valamit így utólsó napok alkalmából?- aztaaaa majdnem elájultam!! Thomas Billie most tényleg ezt mondta nekem?
-hát jólvan... egy pillanat csak hozom a táskám!
-itt várlak!😏
Együtt sétáltunk... Tomi és én!
Sétáltunk csak ketten az utcán!Beültünk egy kávézóba ami nagyon otthonos volt de tényleg szuper kis hely volt!
Én egy sima koktélt rendeltem arra viszont már nem emlékszem hogy ő mit rendelt de azt tudom hogy valami atom erős cuccot😅
Miután megittuk az italokat elmentünk kicsit sétálni... kiderült hogy Tom nagyon jó fej is tud lenni ha akar😁
Elkezdtünk beszélgetni és... megtudtam hogy ő is ugyanabba a suliba jelentkezett ahová én és felvették ahogy engem is... osztálytársak leszünk! Te jó ég! Thomas Billie és én Jessica Moon továbbra is osztálytársak leszünk és talán innentől csak feljebb vezet az út!
YOU ARE READING
Törhetetlenül Szerelmes
RandomEgy lány története! Pontosabban az én történetem...rólam szól és az álmaimról! Az életemről és a kívánt életemről! A szerelemről, barátságról, illetve hazug barátságról! Átverésekről, fájdalmakról! Megtört szívekről és harcokról! Tartsatok velem☺