U-5

60 2 0
                                    

🔞Byuntae alert. Ade part byun. Kalau tak mau baca scroll jaa. Dh remind eh.. 😊🔞

Selepas membeli makanan di kantin, Jungkook, Taehyung dan Jimin bergerak ke rooftop bangunan sekolah mereka yang merupakan tempat lepak Ruanli.

Sampai di hadapan pintu rooftop, mereka terdengar ada lagu yang dimainkan. Lagu tu lagu Spring Breeze dari kumpulan Wanna One. Diorang tolak pintu perlahan-lahan.

Ruanli pov

Aku nak pergi lepak kat rooftop sebab Yerin tak sampai lagi. Tadi Jimin sunbae kate dia gerak lambat siket. Mmmm...

Tengah aku duduk makan angin sambil dengar lagu kat phone pakai earphone, Guanlin masuk.

"Wanli. Aku nak tumpang tempat kau boleh? Nak practice dance." Guanlin duduk sebelah aku.

"Hmmm.. ok.. aku pun tengah boring ni." Aku mencabut earphone. Aku ingat dia sorang je. Tiba2 kawan2 dia dari Wanna One pun masuk. Jihoon, Woojin, Jinyoung ngan Daehwi.

"Lahh.. aku ingat kau sorang. Baru aku nak join." Aku pout. Bukan apa. Aku malu lah nak join depan diorang ramai2 ni. Kalau Guanlin sorang je bolehlah sebab kitorang selalu practice sama2.

"Takpelah. Join jelah, awak pakai part Jaehwan hyung. Ok? Kalau boleh kita practice sambil nyanyi sekali. Kalau tak sampai takyah nyanyi. Hahaha"Jinyoung dan Daehwi merangkul bahu aku. Aku berfikir sejenak dan mengangguk.

"Ok! Jom!" Kitorang pun start menari menghadap pintu sebab lagu dalam phone aku. Diorang tak bawak speaker pulak tu.

Time menari tu aku tersalah step and nak terjatuh. Sikit lagi nak jatuh Jihoon tarik aku and aku tak jadi jatuh atas lantai tapi jatuh atas dia. Diorang semua terkejut especially aku. Time tu jugaklah aku nampak Jungkook, Taehyung and Jimin terpacak depan pintu. Guanlin, Jinyoung ngan Daehwi tolong aku dengan Jihoon bangun.

"Er... m.. mian Jihoon oppa. Hehehe." Kata aku sambil menunduk lalu menoleh kearah pintu dan kelibat mereka bertiga dah takde. Aku pusing balik arah Jihoon.

"Haha.. takpe. Lain kali hati2." Jihoon mengusap lehernya dan mengusutkan rambut aku.

"Kita balik kelas lah jom. Dah dekat sejam jugak kita practice." Daehwi mengajak kitorang balik kelas. Daehwi kelas lain2 dengan kitorang walaupun sebaya. Dia kelas depan. Budak pandai lah katakan.

"Ok." Kami berempat menjawab serentak dan mengemas barang lalu keluar dari rooftop.

Jungkook pov

Kitorang bukak pintu perlahan2 and nak tahu apa aku nampak? Ruanli tengah elok landing atas Jihoon. Mmm.. korang rasa, apa aku rasa time tu?

"Hyung, jom ah." Aku patah balik. Jimin ngan Tehyung nampak kot adegan tadi.

"Kenapa? Kata nak lepak." Jimin menarik aku.

"Asal?" Jimin memandang pintu rooftop dan kembali memandang aku. Aku fikir jap ape jawapan yang aku nak bagi.

"A... aku nak berak jap." Aku cepat2 lari ke tandas.

"Eh.. eh.. tunggulah.. nak berak sangat ke?" Taehyung gelak. Diorang kejar aku.

Aku sampai tandas. Tak masuk bilik air tapi just berdiri depan cermin. Belek2 muka and rambut, betulkan tie ngan blazer. Dua orang tu perhati je aku dari tadi.

"Wei. Kau kate nak berak.. dari tadi dok belek2 muka depan cermin." Taehyung bersandar pada dinding. Jimin pula dari tadi kejap mencangkung kejap berdiri.

"Tak jadi." Aku mula berjalan keluar tandas.

"Hmm.. yelah. Jom lepak kelas kau jelah Kook." Taehyung menarik Jimin supaya lebih cepat.

"K." Kitorang gerak pergi kelas aku. Time tengah jalan kau nak tahu apa yang si Jimin ni cakap?

"Wei. Tadi ade yeoja ni aku terserempak dekat depan kedai tu tau. Nak tau tak? Boobs dia besar gile wehh. Dahlah pakai baju ketat nak mampus. Naik bodoh dick aku. Hahah" Jimin merangkul leher aku dan Taehyung. Taehyung dah ketuk2 kepala Jimin sebab dia cakap kuat sangat.

"Mulut kau ni memang takde insurans eh kalau cakap? Dahlah usya tak ajak. Inikah yang dikatakan member?" Taehyung menggelengkan kepalanya. Aku just dengar je sebab dick aku pun dah naik sikit ni... sial betul.

"Wei. Nak tahu ak? Kelas kita ade murid baru. Yeoja." Taehyung berkata. Mereka berdua dah senyum2. Entah ape yang difikirnya.

"Dahlah body mantop. Boobs, bontot semua besar.. hahaha! Geram siak tengok... aumm.. haha" Taehyung menambah. Diorang ni saje je, dah tahu aku ni jenis senang naik stim, lagi dia cakap pasal benda tu.

"Shit! Hyung!" Aku mengetuk kepala Taehyung dan Jimin. Nak tahu sebab apa? Sebab aku dah stim. Dick aku dah naik sial. Bangang betoll.. diorang pandang aku then pandang bawah, pastu tengok sesama sendiri and gelak.

"Bodohlah! Tak lawak bengong!" Aku menyilang tangan.

"Alolo bucuk Jungkook ni. Nak gi tandas eh? Hahaha" Jimin ketawa bersama Taehyung.

"Woi! Agak2 ah. Bongok lah korang ni." Aku mencuba menenangkan diri. Tapi aku takleh tahan. Dia nak keluar dah. Aku lari lah nak gi toilet balik. Time tengah lari tu aku tak perasan Ruanli kat depan aku. Yeah. Aku terlanggar dia.

"Kook! Depan ka-" Taehyung menjerit tetapi aku dah terlanggar Ruanli.

Ruanlin pov

Jungkook terjatuh on top aku and know what? Dick dia tepat2 kat pussy aku. Aku rasa ade benjolan terkena dekat pussy aku. Membuntang mata aku. Bila dia nak bangun, dia macam gerak kedepan and bangun si aku terangsang lah bila dick dia gerak2 kat pussy aku. Boleh pulak tangan dia tergelincir (?) Sebab lantai licin and dia terjatuh again pastu dia tercium aku.

Kitorang terkejut lah sebab dah tercium macam tu. Masing2 membulat mata. Aku tolak2 badan dia and dia pun bangun. Dah bangun dia bersuara.

"S.. sorry.. ak.. aku tak sengaja." Mata dia meliar mengalihkan pandangan. Aku menjelingnya. Aku betulkan blazer dan skirt aku then aku jalan kat dia.

"Lain kali, kalau kau stim kat sekolah lagi, serious aku ngap kau" aku bisik kat dia. Yes, aku pun otak byun jugak. Haha. Dia terkejut and kebelakang. Aku gelak and blah dari situ. Taehyung dengan Jimin pun gelak2.

'Besar gak eh dick dia. Hahaha'aku gelak sorang2. Orang semua pandang je. Kisah ape aku.

Sampai kelas aku duduk kat tempat aku. Yerin? Still tak sampai2. Aku bukak telefon, pasan earphone, pakai and bukak lagu. Dan2 tulah lagu The Truth Untold by BTS keluar. Aku ni memang suka lagu2 macam ni. Feeling lebih.

Dushh!

Time aku tengah sedap dengar lagu, ade orang tendang pintu. Aku kalih muka pandang pintu. Aku senyum sinis.

'Nak buat kacau? Ke nak kena ngap? ?' Aku senyum sinis sambil mengangkat sebelah kening kearah orang tu.

TBC

[OG] 🔞 Vampire Charming.-JJKWhere stories live. Discover now