18

108 17 1
                                    

El dimarts em vaig aixecar masa tard, i no vaig tenir temps de gaire res. Vaig ahafar els auriculars i em vaig posar a escoltar openings d'animes mentre anava al institut.
Com era d'esperar, l'Anna no hi era, i em vaig posar a veure videos (8choplay). Quan va arribar el professor de castellà vaig entrar a classe i em vaig asseure al lloc de sempre, en arribar l'Anna, se m'apropa i em diu:
Tia, soc molt gafe. Just ahir a la nit la pantalla del mòbil es va posar en negre, però l'alarma sona igual. No podré fer el kahoot.
L'Anna s'aixeca i li va a dir al professor. Ell li diu que agafi el seu mòbil, però no se que fa l'Anna que fa que el mòbil del professor deixi de tenir datos i wi-fi, així que el prfessor li diu que es posi amb mi. M'enalegro. Ninguna de los dos ens sabem res, i al final obtem per mirar als de davant. Milagrosament aprovem amb un 5,6. A segona hora hi ha ia mates, vam parlar de les inequacions. Jo i l'Anna no paravem de xerrar, i la professora ens va cridar l'atenció.
A català no ba pasar res interessant. I a tutoria, suposadament ens tocava lectura, però vam estar parlant del viatge a Londres.
A filosofia vam estar fent una fixa que haviem d'entregar divendres, bueno, la Cris i jo vam estar amb el mòbil buscant "informació". I a anglès la prfessora no va venir, i bam tenir tota l'hora llirue, la Cris i jo vam estar mirant videos al youtube.

I Va Arribar Ella © Donde viven las historias. Descúbrelo ahora