Dijous l'Anna va estar molt enganxada a mi, i la veritat esque em vaig alegrar. Aquell dia ella es quedava a la tarda amb mi, ja que dimecres pasat no vam fer el que haveim de fer i ens tocava avui. El día va anar força be. No hi havia cap examen i les classes eren una mica més interessants.
A l'hora de dinar, l'Anna em va dir que fariem classes. Vam anar a consergeria a agafar les coses (bosses, clau de totes les classes i guants.) I vam marxar en direcció batxillerat. Vam començar a netegar com ho feiem sempre, però en entrar a una aula, hi havia un ordinador encès i vam posar-hi música. Després, vam anar a les aules de biologia i tecnologia. En una d'aquelles aules, sempre en hi pasem mitja vida, ja que alla hi ha un nino d'aquells esqueletics i ens posem a jugar. Aquell dia vaig agafar la ma de l'esquelet i vaig pasarla pel coll de l'Anna fins a les cames, també vaig pasar-hi les meves mans, però d'una forma suau i sensual. Quan ja vam marxar d'aquelles classes, l'Anna estava molt vermella.
Vam anar a la sala d'actes, que és el lloc més divertit que hi ha. Vam entrar, i jo com sempre, vaig apagar els llums, però l'Anna els va tornar a engegar, i va començar a baixar les escales. Jo vaig apagar els llums i vaig anar darrera seu. Ens van asseure al mini escenari hi vam estar una estona xerrant. De cop, ella es va aixecar i instintivament em vaig aixecar i la vaig agafra per la cintura i ens vam quedar mirant.(Ara us deix-ho amb una mica d'intriga, no us enfadeu😜)
(E seguit el consell de Pusa352x d'escriure alguna cosa més interessant. I aquí la teniu.)
ESTÁS LEYENDO
I Va Arribar Ella ©
Teen FictionUna historia per descobrir-te a tu mateix/a. L'Anna, una nena normal que no s'esperava que una de les seves millors amigues s'enamores d'ella. . . . LGBTI . . Portada de @LilySnow05 #1 LGBT #3 BISEXUAL #6 ADOLESCÈNCIA #8 AMISTAD