16

138 17 4
                                    

Al cap de setmana hi havia la festa d'aniversari de la Cris i de la Miriam.
Primer de tot vaig anar a casa de la Miriam, i tot seguir vam anar al lloc on habiem quedat amb les altres. Mentre hi anavem, la Miriam em va dir que la Laura no havia agafat el bus perque els caps de setmana només hi havia cada dos hores. Em vaig alegrar perque vaig pensar que al menys, podria estar una mica més amb l'Anna, però, més tard em va dir que agafaria el bus de les 12:15, així que em vaig desanimar una mica.
Quan vam arribar, l'Anna ja hu era al lloc, cosa estranya en ella, ja que no es gaire puntual. Va dir que tenia fred, així que li vaig deixar la jaqueta.
Més tard va arribar la Cris, i com que quedava molt perque arribessin la Laura i la Judith, vam anar a uns bancs a esperar-les. L'Anna i jo ens vam posar a jugar amb unes bosses que les vam inflar perque fóssin globus. Ens ho vam pasar molt bé, però després ja van venir les altres i la diversió es va acabar.
Mentres anavem al lloc on anavem a dinar, li vaig dir a l'Anna que podriem compartir jaqueta, i ella va accepar, i vam estar un rato dins la.mateixa jaqueta, va ser agradable estar així. Al menys la Laura m'havia fet cas per una vegada i no va anar gaire amb l'Anna.
Ja al telepizza (que es on vam dinar) l'Anna i jo ens vam posar a escriure a la pissara que hi havia. Es va asseure al meu cantó.
En acabar vam anar a comprar un gelat, i l'Anna i jo en vam compartir un, em va encantar molt poder estar així amb ella.
Després vam tornar al lloc on habiem anat al principi, i ens vam quedar tota la tarda alla. Va ser l'hora de fer fotos, i l'Anna va anar directe a seures sobre els meus genolls.

Aquell dia va ser un dels millors, vaig poder compartir molts moments amb ella, sense que la Laura s'interposes entre les dos.

I Va Arribar Ella © Donde viven las historias. Descúbrelo ahora