25

46 3 0
                                    

Arribo a casa esgotada, i el primer que faig es anar directament a la duxa per donar-me un bon bany. Com que no hi ha ningú a casa agafo el movil i l'altaveu i conecto la musica. Obro l'aigua per que vagi baixant i em trec la roba, mentre espero li envio un whatsapp a l'Anna.

"Com va tot?"

"Bé, acabo d'arribar a casa, apunt per posar-me a fer els deures. I tu?"

"Uf, es veritat, els deures, encara no els he fet. Anava per relaxar-me amb un bany ara mateix, però amb deures... millor no relaxarme tant xD"

"Hahaha. Doncs recorda que són per demà. Si vols fem videotrucada i els fem juntes. Cap problema 😉"

"Perfecte, doncs dona'm 20 minuts i et truco. Fins ara maca."

"Byee"

-Doncs ja puc anar ràpid, crec que millor no em rentaré el cap.
Així doncs, agafo sabo i esponja i em frego tot em cos. Ja em relaxaré més tard. En acabar la meva petita dutxa, miro l'hora, tinc 15 minuts per vestir-me i fer-me un pentinat més o menys decent. Agafo els meus pantalons curts i la samarreta de Star Wars i m'ho poso. Seguidament decideixo fer-me un monyo al cap.
Quan ja he acabat amb tot, preparo el material a l'escriptori i aviso a l'Anna que ara la trucare.
Al cap d'uns segons ella apareix a la pantalla del portàtil.

-Holaa. -  hem saluda amb un somriure. Quan les nostres mirades es troben, ella es posa vermella, i jo no puc evitar somriure també.

-Hey.

-Començem, doncs? - asenteixo amb el cap - Per on et vas quedar dels deures?

Miro la meva llibreta i busco l'últim exercici, resulta que només en tinc fet dos dels 10 que hem de fer.

-mmm... doncs, només tinc els dos primers haha.

-Sempre tan despistada tu... No pasa res, t'ajudo a fer fins on tinc jo fet, que és fins el 7 i els tres últims els fem juntes. Doncs apa, al "lio".

Pasades dues hores fem un descans. Ens falta només l'últim exercici, el més llarg.

-Doncs hem avançat prou ràpid.

-Això creus? Haha, portem dos hores.

-Però no està malament, per fer fins el 7 m'hi vaig estar tres hores.

-Clar, això es perquè tu m'has ajudat doncs, si no hagués estat per tu no se com ho hagués fet. No em puc permetre cap falta més sense portar els deures. Els meus pares em fotrien una broca...

Sento que hem sona el mòbil., l'agafo i veig que és la Cris.

-Hey Anna, penjaré un moment, vale? M'estan trucan. De seguida que acabi et trucu. Fins ara. - I li dedico un somriure.

Agafo el telèfon en l'últim truc.

-Hey Cris, què pasa?

-No t'ho creuras el que ha pasat. -sembla euforica.

-Doncs, no, no ho sé, explica, explica.

-Doncs mira, jo estava aquí, a l'habitació escoltant música, i de cop sento que em vibra el mòbil. Obro la pantalla i veig que tinc un whats. A que no adivines de qui?

-No haha, va, explica.

-D'en Louis. T'ho pots creure? M'ha obert, m'ha obert ell!!

- Ja ho veig, i què deia el missatge?

-Doncs em preguntava com anava tot i si volia quedar algun dia amb ell.

-No jodas, enserio? Bua, espero que li hagis dit que si, eh!

-O, hi tant que si, no l'ignoraria mai. Espera, i tu? No li anaves a dir a l'Anna? Com ha anat tot?

-Bé, suposo.

-Com que "bé". Això què vol dir?

-Doncs, m'ha fet un petó i ens hem liat...

-No ara enserio, que ha pasat.

-Cris, t'ho acabo de dir.

-Bua, doncs no ho arribaria a pensar mai, no sé, però molt bé per tu, no? Estic molt contenta per tu.

-I jo per tu, maca.

-Espera, i ara esteu... ja saps, sortin?

-Doncs, no ho sé, no ho hem parlat, ara tot just estavem fent els deures de demà per trucada.

-Doncs crec que ho hauríeu de parlar, per que no hi hagin malentesos.

-Si, ara li comentaré.

-Ey, doncs et deixo ja, després parlem, i parla amb ella. T'estimo.

-Adéu.

Em quedo mirant el telèfon, doncs la veritat es que no havia pensat en com ens deixava a l'Anna i a mi això.

Agafo el telèfon i la truco.

I Va Arribar Ella © Donde viven las historias. Descúbrelo ahora