အပိုင္း ၁၄

2K 71 1
                                    

"အပိုင္.... ဒီေန႔ခ်စ္ဖို႔အရမ္းေကာင္းေနတာဘဲ  ကိုကိုလို႔ေခၚခံ၇တာ ဘယ္ေလာက္ေတာင္ အသည္းယားလည္းသိလား စိမ္းပါလို႔ ေအာင့္ေနတာ မဟုတ္ရင္.....  "

ထက္ဘုန္းရိွန္ က အပိုင္ပါးကို ဖဲ့လိုက္ အပိုင္ ဆံပင္ေတြကို ဖြလိုက္ႏွင့္ေျပာေနသည္။

"ကိုယ့္ကိုအၿမဲ ဒီလိုဘဲ ဆက္ဆံရင္ သိပ္ေကာင္းမွာဘဲ "

"အဲဒီ စိမ္းဆိုတဲ့ ဟာမႀကီးနဲ႔ မပတ္သတ္ပါနဲ႔လို႔ေျပာထားတာကို အပိုင္နဲ႔ခ်ိန္းတာေတာင္ဖ်က္ၿပီး ေတြ႕ၾကတယ္ေပါ့ "

"ကိုယ္ဘယ္မွာ အပိုင္နဲ႔ခ်ိန္းတာ ဖ်က္လို႔လဲ အခ်ိန္ေနာက္ဆုတ္ေပးဖို႔ဘဲေျပာတာေလ ေနာက္ၿပီး ဒယ္ဒီနဲ႔ မာမီကပါ လိုက္ပို႔ေပးဖို႔ ဝိုင္းေျပာေနေတာ့ ျငင္းလို႔လည္းမရ ျငင္းဖို႔လည္း အားနာတာနဲ႔ "

"အားနာ က်ပ္က်ပ္သာ အားနာ ရွင့္ကို ဂ်င္းမိမွာစိုးလို႔ ေျပာေနတာ "

"အပိုင္ စိတ္တိုတာလည္း ခ်စ္ဖို႔ေကာင္းေနျပန္ေရာ "

"ေနာက္မေနနဲ႔ .... ဘယ္ေလာက္စိတ္ပူေနရလဲဆိုတာမသိဘူးလား"

အပိုင္အေနျဖင့္ ဒီေလာက္ထိ စိတ္ပူပန္ေနသည့္အေၾကာင္း ထုတ္မေျပာခ်င္ေသာ္လည္း ဒီေန႔ေတာ့ အပိုင့္ စိတ္ကို မထိန္းခ်ဳပ္ႏိုင္ေပ။

"ဘာကို စိတ္ပူတာလဲ ကိုယ္စိတ္က အပိုင္ဆီမွာဘဲ ရိွတာပါ အဲအတြက္ စိတ္ခ်...... တကယ္လို႔ စိတ္မခ်ဘူးဆိုလည္း ကိုယ့္ကို လက္ထပ္လိုက္ေလ.."

"ေဝးေသး.....  ရွင္နဲ႔ ဒီအေတာတြင္းရိွခဲ့တဲ့ သံေယာဇဥ္ေၾကာင့္ ကူညီေပးေနတာ  ..... ဒီတစ္ခါေနာက္ဆံုးဘဲ....  ေနာက္တစ္ခါ အဲဒီ စိမ္း ဆိုတဲ့ မိန္းမ လာကပ္ရင္ ကိုယ့္ဘာသာၾကည့္ေရွာင္.....  မေရွာင္ခ်င္ဘူး အားနာတယ္ဆိုလည္း သေဘာဘဲ ကိုယ့္ထိုက္နဲ႔ကိုယ့္ကံ"

"အပိုင္ကလည္း ကိုယ္က.....  "

"ကိုထက္... စိမ္း ဒီမွာ သူငယ္ခ်င္းနဲ႔ေတြ႕ေနလို႔ ေနခဲ့လိုက္ေတာ့မယ္.....  ကိုထက္တို႔ႏွစ္ေယာက္ျပန္ခ်င္ရင္ျပန္လို႔ရတယ္ "

"စိမ္း အျပန္က်ရင္.... "

"သူငယ္ခ်င္းက လိုက္ပို႔မွာပါ... "

ေျပာင္းလဲတတ္ေသာDonde viven las historias. Descúbrelo ahora