-Hova megyünk Jaime? - Türelmetlenkedtem. Immár a hajón.
-Deresbe. - Mondta kissé idegesen.
-Mi a baj? - Kérdeztem.
-Csak azon gondolkodom, hogy legyen tovább. Elmegyünk Deresbe, és egy ideig ott is kell maradnunk. - Nézett rám.
Nem mondtam semmit. Csak néztem rá. A fejemben nagy zavar volt. Nem értettem semmit. Akkor én most Jaime felesége vagyok? Én 13, ő 36. Nagy a korkülönbség. Nagyon nagy. Mondjuk az is igaz, hogy Jaime nagyon fiatalos. 10 évet simán leragadhatna.
-Ha pedig visszaérünk Deresbe. - Szakította meg a csendet Jaime. - Érvényteleníthetjük a házasságot.................ha akarod... - Mondta, majd nyelt egy nagyot.
-Nem akarom. - Jelentettem ki.
-Ahogy akarod. - Mosolygott rám.
-Te talán akarod? - Kérdeztem
-Figyelj Savannah. Én szeretlek, nem vagyok szerelmes beléd. Ez a kettő nem ugyanaz. Meg hát..... tudod...a korkülönbség is.Nem mondtam semmit. De végtelen nagy szomorúságot éreztem.
**********************************
Lassacskán megérkeztünk Dersebe.
Visszatértünk a nyugodt, csöndes, rideg Deresbe. Leszáltunk a hajóról.
Bementünk a várba, majd Sansa úrnő bevezetett a közös szobánkba.
-Akkor úgylátszik együtt fogunk aludni. - Mosolyogtam huncutul Jaimere.
-Úgylátszik. - Jegyezte meg ridegen.
De nem adtam fel. Szeretem Jaimet, sőt szerelmes vagyok belé, és el fogom érni, hogy ugyan úgy szeressen engem is.Miután kipakoltunk Jaime elment Havas Jonnal tárgyalni,én pedig Sansával mentem sétálni egyet. Sansa egyébként nagyon kedves volt. Pedig nem lett volna neki muszáj. Sansa egyébként régebben is ismertem, hiszen Joffrey jegyese volt. Fogsága alatt pedig összebarátkoztunk. Sansa nemutatott öccsének Brannak is, akivel már egyszer találkoztam. Sansa elmondta, hogy Bran a háromszemű holló, így látja a jelent, és múltat. Ezután Sansa könnyes szemmel elmesélte másik két fivére Rickon és Robb halálát. Majd hirtelen elmosolyodott. Hátrafordultam, és a hátunk mögött ott volt egy lány. Barna haj és szem, alacsony volt, viszont annál merészebben nézett.
-Ő a húgom Arya, nagyjából 3 hete tért haza. Azt hittünk meghalt. Tudod... mikor Joffrey lefejezte apánkat Arya elmenekült, én pedig Királyvárban maradtam fogságban. Azóta nem láttunk egymást. De most végre hazatértünk mind. - Mondta Sansa boldogan.
-Én sosem teszek ilyet. Sosem leszek Joffrey. - Mondtam.
- Joffrey gonosz ember volt. - Mondta Arya. - Még szerencse, hogy megmérgezték.
- Ha szabad megkérdeznem, te hol voltál Arya, ez alatt az 5 év alatt?
-Bejártam egész Westerost. Hallottál már az arcnélküliekről?
-Csak a többarcú istenről. - Mondtam.
-Bravos városában vannak az arcnélküliek. Tulajdonképpen bármi lehetsz, csak annak a bizonyos embernek az arca kell. Na ilyenek az arcnélküliek is. Más emberek arcát hordják.
-Ez nagyon érdekes. - Mondtam. - Tehát akkor bárki lehetek?
-Igen.
-Neked mennyi ilyen arcod van?
-4-5 db. Meglepődnél kiknek az arcai vannak nálam.
-Kiknek? - Kérdeztem kiváncsian.
-Gyere megmutatom.
Elköszöntünk Sansától, és Arya szobája felé vettük az utat.
Arya szobája nagy volt, és szinte üres, csak egy ágy volt és egy nagy láda.
Arya elővett egy táskát az ágya alól.
-Biztos, hogy látni akarod? - Kérdezte Arya.
-Igen. - Mondtam kissé bizonytalanul.
-Hát jó.
Elöször egy öreg férfi arcot vett elő.
-Ez Walder Frey arca. Megöltem az öreg tatát, majd az arca segítségével az egész Frey házát.
Aztán elővett egy ismerős férfi arcot.
-Ez Euron! Euron GREYJOY! - síkitotram fel.
-Pontosan! - Mondta. - És nézd, itt van Cersei Lannisterré, az anyádé is. Sőt a nagy szerelmed Jaime is! - Mondta boldogan.
-NEM NEM NEM..... NEM ÖLHETED MEG-Mondta sírva.
- De igen, megöltem Jaimet, Cerset, Euront. Muszáj volt. Cersei rajta volt a listámon. Jaime és Euron arca segítségével pedig sikersen megöltem.
-Milyen lista? - Kérdeztem.
-Egy lista azokról akiket meg kell ölnöm.
-És én is rajta vagyok? - Kérdeztem remegve.
-Nem. - Mondta. - Úgyhogy elmehetsz. De tudod, egy szót se senkinek.Sírva futottam ki a szobából. Jaimet akartam. Nem tudtam felfogni, hogy megölték, és az az arc Aryánál Jaime arca volt......