Kamera Filmi

391 37 35
                                    

Lee Junho, saçlarını üç gün yıkamadan idare edebilen bir adamdı. Çalışma odasında titiz bir düzeni yoktu. Kitaplığındaki raflar karmakarışıktı. Üç odalı evinin iki odasını fotoğraflarına adamıştı, diğerine yalnızca uyumak için uğrardı. Sadece acıktığı zaman yemek yerdi, günde yediği tek öğün sağlıklıysa onun için yeterliydi. Kedisi Mwohae ile yumuşak bir battaniyeye sarılıp uyumak en büyük hobisiydi.


Bir kadınla tanıştı, saç telleri bile bir bütün gibi düzenli duran bir kadındı bu. Zarif kıyafetleri, sanki kaç santimetre ileri atılacağı bile hesaplanan adımlarıyla, çantasının cepleri bile düzenlenmiş bir kadın. Şapkası saçlarına yapıştırılmış gibi asla kımıldamayan, üzerindeki ceketi kendi etine iğnelemiş gibi taşıyan, dik duran, muhtemelen düzenli su içen ve öğün atlamayan bir kadın...


Bu kadınla yanlış bir şekilde tanıştı. Yanlış bir şekilde bu kadının kendi hayatına dahil olduğunu düşündü.


Yanıldı.


Kadının hayatına yanlış bir şekilde dahil olan kendisiydi.


Lee Junho, bir kadınla tanıştı. Kendisine hiç de benzemeyen bir kadınla...














-----














Merhaba, Hyukbunny's Queen konuşuyor~

Bu kurguyu hikayenin ilhamı, karakterin kendisi, Lee Junho'ya ve benimle bu kurgu için çok çalışan mizagatha'ya adıyorum. Teşekkür ederim madam, hep yanımda olduğun için ve hep yanımda tutunmam için durduğun için...

Keyif almanız dileklerimle, çok değerli Hottest ve tüm Junho severlere~


minhyuklittlebunny

190204 • lee junho ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin