Film 4

116 21 91
                                    

Mwohae omuzlarına çıktığında bir süredir yatakta başlığa yaslanmış oturduğunun farkına varmıştı. Bu sürenin ne kadar olduğunu kestiremiyordu fakat karşı apartmanda açık ışık kalmadığına bakılırsa saat oldukça geç olmuştu.

Chansung olarak tanıdığı adam, baştan sona planlanmış o senaryoyu anlattıktan hemen sonra Kim Boyoung olarak tanıdığı kadın sağ elini kaldırıp zarif bir yüzük göstermişti.

'O yüzüğü ben seçmedim.' diye düşündü. 'O kadını ben seçmedim. Hayatıma girmesi için onu ben seçmedim.'

Aklına gelen ilk bahane, zaten bir nişanlısının olduğu yalanını söylemekti. Ama aldığı cevap "Kahvaltıda ne yediğini bile biliyoruz Lee Junho." olmuştu.

Sebep açıktı, neyse ki olabilecek en açık şekilde anlatmaya ikna olmuşlardı, hayatı tehlikedeydi. Bu kez sebebi Kim Boyoung olmasa da yine aynı fotoğraf yüzünden bazı kişilerin yeryüzünden silinmesi gerekenler listesine girmiş gibi görünüyordu. Bundan kurtulmanın tek yoluysa bu oyuna dahil olmaktı.

"Ben neden erkek kardeş olamıyorum." sonrasında durumu takip eden mızıkçılığı olmuştu. Ve karşılığında Kim Boyoung'dan "İnan bana başka yolu olsa son seçeneğim nişanlın olmak olurdu." cevabını aldığında susmuştu.

Susmuştu çünkü korkuyordu. En azından oyunda iyi taraftaydı. İyi taraf olduğuna güvendiği tarafta... Düşünmesi ve dinlenmesi gerektiği söylendiğinde eve geldi.

Bu olayın hiçbir ucunda mantık bulamıyordu. Bir kere üzerinde sadece boğazlı kazak varken pembe saten gömleği olan bir kadına evlenme teklif ettiğine kimse inanmazdı. Üstelik ders çıkışında... Sergi açılışında onu tanıdığına dair oluşan yanlış izlenimler bir artıydı fakat bu eve sığmaları mümkün değildi. Burası küçük bir stüdyoydu ve çalışma odasını, dolabı belki de kendi evinin yarısı kadar olan bir kadına feda edemezdi.

Tehlikede olduğuna inanmıştı, kabul ediyordu. Sadece silinmesi için bile bu kadar uğraşılan bir fotoğraf yüzünden öleceğine inandırmıştı zaten kendini. Eli silahlı ızbandut gibi adamların evinin etrafını sardığını düşününce ürperdi. Hayır, bir mafya saldırısına kurban gitmek için fazla masumdu.

Jang Sunwoo denen adam, devlete çalıştıklarını kanıtlayacağı sözünü vermişti. Böylece güvenini kazanmayı planladığı belliydi fakat Junho, oyun da olsa o kadınla aynı evde kalmak istemiyordu. Kim Boyoung, yaptığı hatanın karşılığı olarak tehlikeye soktuğu insanın canını korumakla görevlendirilmişti.  Bu sırada yürütülmesi gereken oyundan bu dört kişi dışında kimsenin haberi olmamalıydı.

Telefonuna gelen bildirimle dikkatini dağıttı ve tanımadığı kullanıcı adından gelen etiketlenme bildirimini açtı. Instagram'ı sık kullanmazdı ve arkadaşları tarafından sadece çekilişlere etiketlenen bir adamdı.

Karşısına çıkan fotoğrafta bir emoji dışında açıklama yoktu. Yüklenmesini beklerken kullanıcı adını bir kez daha okudu. 'kimby87'

Kim Boyoung?

Kim Boyoung?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
190204 • lee junho ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin