Kringgggg
Jam aku dah memekak..kacau ah..aku matikan and then bangun gi masuk bilik air takkan la tak mandi an nak gi school..first day gais sis masuk sekolah tu.nama sekola tu SEOUL IDOL SCHOOL.
aku hentam mohon maaf.
Aku cium pipi eomma aku and terus pakai kasut bla dari umah tu.
Aku jalan kaki je sebab nak syihat gitew..aku jalan kat pakgat depan tu
"Pakcik office kat manoi"kataku selamba badak...nampak macam biadap kah? Anda rase saya ade mase untuk kesah😂
"Ko guna tangga depan ni pastu naik tingkat 2 patu belok kanan dah jumpa"kata pakcik yitu.aku angguk and cakap.
Kamsahamnida pakcik annyeong.aku melambai tanganku dan pakcik menyambutnya wow terharu sis.
Aku berjalan laju dan aku jumpa tempat yang aku cari oyemji.aku mengetuk tiga kali and ade suara menjawab
"Masuk"mybe suara pengetua sekolah tu.eh mestilah suara dia an.ehek.patu aku pon masuk.
"Ouh kamu pelajar baru tu kan kelas awak di 5A-1 ye"pengetua itu berkata and aku macam terpinga pinga kat situ wey mane aku tau selok belok school ni do.
Aku ade nampak sorang lelaki pakaian dia sama macam aku.aku tengok kejap patu terus pandang pengetua balik.
"Ouh kamsahamnida"aku bow 90°darjah and nak keluar tapi tetiba pengetua panggil nama aku.
"Kim hyerim?!"
"N...nae?"aku berkata ye la aku baru nak keluar terus dia panggil aku macam tu dah la first day gila kau tak takut.
"Kamu tau ke selok belok sekolah ni?"peh soalan dia macam dia bole baca syak pemikiran aku.
"Saya tak tau tapi saye bole cari"aku senyum manish gitew patu Pengetua Park cakap,macam mane aku tau nama dia? Aku tengok ade nametag aku tengokla dey.
"Bae Jinyoung bole tolong appa tunjukkan kelas 5A-1 pada Hyerim"wow anak dia rupanya patutla hensyem gitew.eh eh pahal aku ni.
"Okay appa Baejin pergi dulu,kau ikut aku"dia bow kat bapak dia patu tunjuk jari telunjuk kat aku.peh ayat dia asal pedas semacam siak.
Aku mencebik asal nak cakap kasar sangat eeee tempeleng pale kau yang kecik tu baru tahu heh.
"Kau asal?"dia tanya aku.
"Takde la cara awak cakap tu agak menyakitkan hati saya tapi tak pe dah teruskan jalan"aku berkata jujur daru sudut hatiku yini.
"Kesah ape aku"dia jawab.eh syetan punya jantan.
"Tak suruh awak kesah pon"aku menjawab heh ingat tak berani ke hah.
"Kau bole diam ak, aku sula kang aku tak suka dengar orang bercakap"oh shit asal dia kate gitu sia aku terus diam pipi aku dah membahang anjing kau jantan nasib aku tak tau jalan, kalau tak dah lama aku bla dulu.heh.
"Tau pon diam"dia cakap patu senyum sinis.dia senyum do walaupon sinis gitew tapi tak dapat memikat hatiku yini ye.
Ayat merepek ye author tau.
YOU ARE READING
[H]FALL IN LOVE + BJY
FanfictionHIATUS FOR WHILE BEB. Yang suci tu tapayah baca la eh sebab banyak carutan dalam ni MAAF SEGALA KEHAMBARAN. aku rase aku dah jatuh cinta dengan kau _baejin ________________________________________ kenapa jantung aku macam nak tanggal ni. _kim hyeri...