S E P U L U H

41 5 0
                                    

Baejin Pov

Aku berlari ke tempat yang diorang ajak lepak tadi and bila aku dah nampak diorang aku terus menjerit memanggil hyung ii ku yang tak guna tu upss gurau.

"HYUNGGGGGGG!!!!!!!!"

"Oh mak kau meninggal kejap lagi"

"Uhuk uhuk"

"Air air"

"KAU NAK APA HANAT NASIB TAK MATI TERCEKIK AKU KAT SINI!!"

"HYERIM KENE CULIKKK!!!!!"

Membeliak mata diorang eh kau punya tebeliak mata tu still kalah dengan HATI AKU YANG TAK TENTERAM DARI TADI TAU TAKKK.

"Macam mana bole jadi?" Ah sudah soalan tu keluar pulak.

"Tadi aku confess kat dia tak la tadi masa cikgu tak masuk"aku menundukkan mukaku dan memandang kaki sahaja yela tak kan tunduk pandang langit tak ke pelik?

"Padan muka kau" kurang ajaran punya hyung

"Now jom cari dia" yeh seungwoo hyung dah bertindak seperti detective yesh.

___________

Aku bukak ii mata terus aku ada kat dalam gudang. Wow bila masa aku masuk sini. Tiba tiba aku teringat yang aku kene culik.

Terus aku cuba lepaskan diri tapi malangnya aku dah kene ikat ketat sangat lepastu mulut aku kene tutup dengan alaa yang macam soletep tu.pahm ii jela

"Aik dah bangun ke sayang?" Euw sape sayang kau anjing please la. Aku terus dongakkan muka aku dah memandang geragan manakah yang memanggil aku sayang itu.

WHATTTT.membuntang mata aku wei. Panggil aku sayang tapi perempuan eyeks geli ai. But yang lagi mengejutkan adalahh perempuan itu ialah LALISA.

"Terkejut ke?" Peh soalan terkejut la hanat babi nye soalan kau ni dah masuk 2019 otak tak reti guna lagi ke?

"Lepaskan aku laaa!!!" Aku menjerit sekuat hati.macam mane aku boleh bercakap? Aku gigit bende kat mulut aku tu patu ludah.bende tu klau dah kene air kan dah tak melekat.

Geli tak? Aku yang taip ni pon nak muntah.



Nantikan episod akan datang bubye🔪

[H]FALL IN LOVE + BJYWhere stories live. Discover now