Baejin pov
Semenjak ni kan perangai hyerim lain dari yang lain aku tak tau kenapa. Dia macam jauhkan diri dia dari aku. Kalau aku lalu sebelah dia, dia tak tengok pon muke comel aku ni.
Dalam kelas?
Dia tak duduk sebelah aku dah. Hati aku sakit gila bila dia suruh Minhyun hyung duk sebelah aku and dia gi duduk sebelah sungwoon hyung.
Lupa nak bagitau selama dua hari author si pemalas tak update hyerim dah mula kenal dengan Wannaone and dikira rapat jugak la. Dia pon dah biasa dengan sekolah ni.
Kau jangan biadap dengan author eh baejin aku buang kau dari ff ni tukar orang lain bru tau.aku busy k busy. Busy baca ff orang lain mueheheh.
K maaf author menyemak.
Dia tak layan aku langsung apetah lagi bercakap. Adu tak de sape nak hiburkan hati aku selain si ketot tu.
Skip
K harini jugak aku kene mulakan perbualan aku dengan hyerim. Aku tak suka perangai dia macam ni sumpah tak suka.
Now aku dalam kelas duduk sengsorang kat sini peh boring siaa. Aku beranikan diri gi kat tempat hyerim .
"Hyerim aku nak jumpa kau dekat rooftop mase rehat" aku cakap patu terus duduk balik kat meja aku.
Aku tengok muke dia cuak behhh. K nak bagitau time ni cikgu tak de gi mesyuarat tingkap jap.heh. geram je aku tengok dia ni bole dia bergembira dan abaikan aku tengok alone kat sini.
Bana kau la hyerim lupa aku terus bila dapat kawan baru. Menci.
Hyerim pov
Hujung tangan aku dah sejuk wey mana tak nya baejin ajak jumpa kat rooftop mase rehat and now dah rehat njir sekaliannnn
Aku dengan penuh debaran eceh gi rooftop jumpa mamat muka kecik tu. Pelan ii aku bukak pintu aku nmpk dia tengah duduk kat satu bangku.
Aku berjalan menuju ke arahnya. Yela nak gi mana tak kan gi terus patu terjun bangunan.
"Awak nak ape cepat cakap saya busy" aku beracah cakap tenang padahal jantung dah nak meletup dah ni.
"Busy buat ape?"
Ah sudah aku terdiam nak cakap ape tak kan nak cakap busy nak larikan diri dari dia.
"Busy nak jauhkan diri kau dari aku?" Soalan dia buat aku terdiam sejenak.sejenak ku termenung awan pun mulai murung tiadaaaa siulan siulan burung burungg. Tiber. Sambung.
"M..ma..mana ade saya jauhkan diri saya dari awak!" Chill bebeh chill.
"Mane ade? Kau tak layan aku dah seminggu. Kau tak cakap dengan aku. Kau tukar tempat duduk patu suruh minhyun hyung duk sebelah aku ape masalah kau?"
Matila aku. Lidah ku kelu babeng. Tak tau nak cakap ape ni. Gila kau kalau aku cakap aku kene ugut tuk jauhkan diri dari dia.
Sejujurnya hati aku pon robek sikit ah an kene tahan semua perasaan aku yang merapu ni. Rindu ah ta de sape nak bersikap dingin dengan aku. Tak de sape nak usap pale aku ni.
Eh tiber pulak dah.
YOU ARE READING
[H]FALL IN LOVE + BJY
Fiksi PenggemarHIATUS FOR WHILE BEB. Yang suci tu tapayah baca la eh sebab banyak carutan dalam ni MAAF SEGALA KEHAMBARAN. aku rase aku dah jatuh cinta dengan kau _baejin ________________________________________ kenapa jantung aku macam nak tanggal ni. _kim hyeri...