K E D U A

66 13 11
                                    

Baejin Pov

Aku tau ramai yang memandang kitorang. Maklumla aku ni pemes tau. Aku ni dingin orangnya aku bukan jenis suka bercakap and senyum kalau nampak aku senyum kat seseorang itu petanda yang baik.ehek.

And aku jarang notice manusia kat sekolah yini. Aku tak suka kebanyakkan perempuan kat sekolah ni sebab diorang gedik gila syak.nyampah aku.tapi aku buat dek je malas nak layan.

Dingin dingin aku ni aku jaga jugak hati orang au.kawan yang aku rapat cumalah Wannaone iaitu band kat sekolah aku and aku termasuk gitew.sebab tu diorang bila nampak Wannaone menjerit macam nak keluar anak tekak.

Tapi aku tak tau kenapa aku rase selesa dengan Kim Hyerim. Dia tak segedik budak perempuan kat sekolah aku. Dia sorang je aku rase yang tak kesah sangat dengan muka hensem aku ni.

And dia comel.

Ape aku merepek ni wey sedarkan aku sedarkan aku.baejin kau tak bole ade perasaan kat dia.

.

Aku tengah berjalan dengan dia sekarang ni. Dia diam je bila aku cakap aku cium dia kang.pipi dia terus merah pikir aku tak nampak. Dah la kecik aku peluk kang sesia kau idop.

Wey aku dah mentel do...UWAAAA..insaf baejin insaf buang perasaan arok kau tu sewel.

Hyerim Pov

Aku tak tau asal tah memasing pandang aku macam nak pukul seh.kebanyakkan perempuan ah yang pandang aku lain macam sekeh kang.

No One Pov

Mereka dah sampai di depan kelas.

"Baejin kamu bole duduk tempat kamu"baejin mengangguk and masuk.Hyerim masih diluar.

"Baikla kelas harini kita ade pelajar baharu Hyerim sila masuk"Cikgu Lee berkata.

"Annyeonghaseyo,jeoneun Kim Hyerim imnida,saya harap kamu semua bole membantu saya"Hyerim bow dan tersenyum manish gitew.

"Cantik do dia tu"

"Mesti pandai kan"

"Badan dia lawa aku jeles"

"Aku nak ngorat dia nanti eh.aku dah cop kau rembat aku tembak pale kau"

"Senyuman dia buat aku cair siallll"

Hyerim tergelak kecil.

"Dah kamu semua jangan nak gedik gedik eh cikgu tampar sesorang sesia kau idop"ayat cikgu membuatkan semua senyap.kelas sunyi sepi.DEEP WEY DEEP.TAKUTTT.

"Baikla hyerim kamu bole duduk disebelah--"ayat cikgu terpotong.

"Hyerim awak bole duduk sebelah sayaa yang masih kosong ni"

"Berani kamu potong cakap cikgu?!"k budak tu sentap.haaaa padan muka lo memekak lagi lempang kang.

"Kamu bole duduk di sebelah Bae jinyoung"Hyerim mengeluh kecil.benci dia terhadap baejin akan membuak.yela mesti baejin tidak melayannya dengan baik.cakap pon kasar.cili mulut tu baru tau.heh.

"




Comment lebih 5 aku publish next part.vote lebih 5 pon aku publish next part

[H]FALL IN LOVE + BJYWhere stories live. Discover now