Kringggg(otak aku blank)
masa rehat baru mula aku kemas barang aku tapi tangan aku kene rentap.
Sape lagi kalau bukan mamat sbelah aku yang tak de adab ni.sedap sedap dia je pegang kulit mulus aku ni.anjink lo
Aku tepis tangan aku
"Awak nak ape?!"muka aku dah merah.magho ni magho.
"Kau nak gi mana?"wow asal aku rase dia ni baik 😂.k lupakann.btw soalan mmg bodo eh.dah baru je bunyi loceng masuk waktu rehat tak kan nak gi jamban beramai ramai.
Muka cumel tapi budu heh sia sia je idop.
"Nak gi rehat la kan dah bunyi loceng"aku jeling but dia jerit nama aku.
Pahal sia mamat ni sekeh sekali haihhh.
"Hati-hati"dia smirk.bapak dia meremang sial bulu roma aku.asal creepy sangat mamat niiiii.
Aku jalan je keluar dah sampai satu lorong sunyi ni aku rase macam ade orang ikut aku sia.
And TIBA TIBA
Aku kene tarik sampai melekat kat loker.babi sape sia main main time ni.aku dah la budak baru anjink tul.
"A..a...awak kenapa ni"aku beranikan diri.walaupon senanya jantung aku nak tanggal dah ni do.
"Kauuuuu jangan sesekali rapat dengan bae jinyoung aku"ouh shit asal sia dia ni tiber.baejin yang dekat dengan aku kau nak jeles pahal.
K aku dah geram ni geramm
"Saya tak de niat pon nak rapat dengan dia,dia tu yang asyik kacau saya"sabar je aku ni an still hormat.
Tangan dia naik nak lempang aku.pffffttt.aku tunduk aku pejam mata aku rapat ii wey takut do takuttt.
Lama macam tu asal tam sampai sampai ni.tangan krem ke ape syak.
Aku bukak mata aku slow slow.anddd
WOWWW BAEJIN TENGAH TAHAN TANGAN DIA GUYSSSS.
Asal mamat ni bole ade kat sini lak eh.
"B...bae...baejin"dia dah geletor hah kau padan muke kau heh.
"Kau nak buat ape kat dia hah!"bahu pompuan tu sedikit terhinjut sebab kene tengking ngn baejin MUAHAHAHA.
But dia diam je takut la tu kene tengking ngn crush.
"Kau kalau apa apakan dia aku tak teragak agak nak report kat appa aku"dia lepaskan tangan dia patu tarik tangan aku gi kantin.
Dia berhenti kat satu tempat patu pegang bahu aku supaya menghadap dia.muka dia menakutkan so aku tak pandang muka dia.
"Pandang aku!"oh shit aaaa aku takut la sia mata aku dah membahang tahan je an air mata nak keluar.dah la tak pernah kene marah dengan sesapa.aaaa nak nangish.
Aku angkat muka aku slow ii and ter eye contact.wow asal dengan jantung aku ni jibake tol la haih.
Sejujurnya aku dah tak de idea for new chapter aip aip tapi tapi still baca okay.tak pe otak aku masih bole digunakan okay.kepada silent readers sekalian comment la sikit aku menerima dengan hati yang terbuka..ye aku tau citer aku HAMBAR HAHAHHA mohon maaf.
YOU ARE READING
[H]FALL IN LOVE + BJY
FanfictionHIATUS FOR WHILE BEB. Yang suci tu tapayah baca la eh sebab banyak carutan dalam ni MAAF SEGALA KEHAMBARAN. aku rase aku dah jatuh cinta dengan kau _baejin ________________________________________ kenapa jantung aku macam nak tanggal ni. _kim hyeri...