Глава 14

163 12 3
                                    

Гл. Т. Неутрал
Двойките се насочиха към така желания бар. Всичките се срещнаха в уречения час и тогава стана объркване:
-Джимин?!
-Джин?!
-Куки?!
-Джин?!
-Тсую?!
-Джимин?!
-Я пак?!
-.....някой ще ми каже ли какво става?!-Юнги гледаше глупаво към по-малките момчета и момиче от него.
-Ама ние сме от един клас?!-четите макнаета писнаха едновременно и започнаха да се прегръщат.
-ДАА!!!!-Джимин крещеше като заклан а Тсую не си намираше място от щастие.
-Братле какво им става на тях?-Намджун се обърна съм Хоби,който се беше ококприл и просто смилаше ситуацията.
-Тсу,момичеее смъкнала си брекетите-Джимин започна да ровичка в устата на бедното момиче.
-Кукии,оправил си си гейската прическаа!-Тсу започна да се смее и да квичи а Кук седеше отстрани и я убиваше с поглед.
-Джимиин,имаш дупка на ухото?!-Джин започна да вика-Може да съм година по-голям от теб,но пак не го одобрявам!!
-Значи вие сте с две години по-големи така ли?-Тсу отиде до гаджето си и го погледна с възмогно най-любопитния поглед.
-Хах,да скъпа моя.
-Аре да влизаме ,че ми замръзнаха топките!-Те се изказа и всички го сяпнаха. Куки се изчерв и замяза на доматче(kimjin_viki:-) :-) )
-Чи ти имаш ли въобще!-Шуга започна да се смее на собственото си изказване ,докато влизаха в клуба.
-Ей Мint Yoongi!-:-)Намджун не се сдържа и започна да се киска.
-НЕ Е СМЕШНО!ИЗГУБИХ БАС!ОТ КЪДЕ ДА ПРЕДПОЛОЖА,ЧЕ НАИСТИНА МОГА ДА СЕ ВЪЗБУДЯ ОТ ГОЛА СНИМКА НА ЧИМ!!!!!-Джимин разбира се откачи и потъна от срам. Добре,че Тсую си беше пуснала косата и успя да се скрие зад нея.
-Ще оправям хубавия ти задник вкъщи,котенце!-Юнги прошепна в ухото на Чим а то горкото момче цялото изтръпна.
-Айде после си оправяй проблемите Юнги! Дошли сме на бар да празнуваме рожденния ден на моето зайче.-Те отиде и го дари с пеперудена целувка-Изненадаа...
-Амм..аз не знам какво да кажа! Знчи не си го забравил!
-Разбира се,че не!  ~Тази вечер ще ти дам изненадата~ (Горкото Кукинце\дупенце)
-Амм..добре
Гл. Т. Неутрал
Момчетата влязоха в бара и веднага започнаха да се наливат. Тъй като богатите родители на Те са му обещали да платят -разбира се Те е ем казал,че просто ще се черпят и,че няма пари и тя за маминото синче"без пари" биха направили всичко дъртите наивници-както им викаше Те.
   Започнаха да се наливат като свине. Особено Те,Джун,Хоби и Шуга. Бяха неукротими. Пиха ли пиха.
До края на вечерта обстановката беше такава:Джимин-напит от Юнги играещ в скута му;Куки и Те си говорят спокойно. Те разбира се беше повече от пиян и беше готов да чука зайчето си тук и сега,но не искаше да го изплаши и заради това се кротна с утехата,че после ще чука все обе неразбиращия Куки;
Джин беше сложил главата на рамото на татенцето си и му мъркаше предизвикателно.Джуннго хвана беса и реши вече,че всички трябва да си ходят.
-Аре-хлъц-да-хлъц-си-хлъц-ходим-хлъц.......
-АРЕ! ПО ЛЕГЛАТА!ОСОБЕНО ПАРК ДЖИМИН!!!!-Юнги вдигна пръст заплашително като започна го клати като клатеше и тялото си заради загуба на равновесие.
-ХАЙДЕ НИЕ БАТКОВЦИТЕ ИМАМЕ ДА ОПРАВЯМЕ СЛАДКИТЕ ВИ НЕНАСИТНИ ЗАДНИЦИ!-Те стана рязко и отстрани приличаше все едно ще направи революция.
-Хайде,хайде всички вън!-Джин взе да нарежда и така всички се ометоха от бара.Тъй като беше трезвен извика таксита на всички двойки...
-ЧАКАЙ ЧАКАЙ АМ АЗ И МОЯТА СЛАДКА КУРВИЧКА ТСУ!-Хоби викаше и дънеше на всичките ушите.
-Млъкни малко ве пъпеш! Не моа чуя де ша ма карат да са ебем!-Тсу беше си изгубила и последната капка разум в главата и просто бращолевеше нещо.
-МЛЪК,НИСШИ СЪЩЕСТВА ТАКИВА!ВЛИЗАЙТЕ ВСИЧКИ ПО КОЛИТЕ И ПО ДВОЙКИ!!
-Хубу ма! По тихо!-Шуга метна с ръка и дръпна Чим в първата кола,която му спря окото. Така си тръгнаха всички невредими

___________________________________________________________________________________________
УТРЕ ПРАЗНУВАМ ХОРИЦААА!!!
МЪРЗЕЛ ДА ЪБДЕЙТВАМ!!!
ВОТВАЙТЕЕ!!!
КРАТКО АМА УТРЕ ША ВИ ЧЕРПЯ СЪС СМУТОВЕ ОТ ВСИЧКИТЕ ШИПОВЕ ГАЙС!!!!:-) :-) :-)

Boy let me knowWhere stories live. Discover now