Глава 13

186 14 1
                                    

Гл. Т. Юнги:
Бях готов и само чаках моето котенце да слезе:
-ЛЮБОООВ!!!!! Ще закъснеем!
-ИДВАМ!!!-Джимин слезе......и добре го направи.Беше с черни тесни дънки и бяла почти прозрачна риза. ЗАЩО ДЯВОЛ ДА ГО ВЗЕМЕ!Слизаше бързо и си закопчаваше обица,която висеше от лявото му ухо(park_gabby_ нали тъй беше). Лигата течеше от устата ми а дънките ставаха все по-тесни с всяка негова стъпка
-Дадди готов съм! Как изглеждам?!-попита ме той развълнувано.
-Д-да с-супер д-да....-бях на път да го изнасиля с метлата(???)
-Какво има?
Гл. Т. Джимин:
Много ясно,че знаех какво става. Ако хьонг се възбужда само от провокативно облекло....оле малеее..Беше ме зяпнал все едно съм последния чипс с четчуп на равта в магазина(само аз ли съм гладна)
-Ехооо,Юнги! Земята вика Мин Юнги!!!!
-А да кажи!
-Хьонг,ще закъснеем?!
-О да скачай в колата!-бързо влязох в излъсканото Порше  и потеглихме......

При Тае и Куки:
Гл. Т. Тае:
-Зайчеее!-влязох в спалнята ни-да,живеем заедно:-) -Ще закъснеем!!-влязох и го видях легнал на леглото САМО по бяла риза и боксерки. Ако не го изнасиля ей ма на!-Защо не си облечен вече,закъсняваме!-изглеждаше отчаян.
-Оххх хьоонг! Не знам какво да облекааа!-каза лениво той. Аз въздъхнах,отидох до гардероба и му хвърлих в лицето една тениска и чифт скъсани дънки.
-Ето реших ти проблема "но ти ще оправяш МОЯ проблем после"-мръсните мисли се загнездиха в съзнанието ми и нямам нищо против да си седят там.
-Готовоо!-той се огледа и боже изглеждаше УЖАСНО СЕКСИ.
-Супер! Идвай,че ще закъснеем!
-Идвааам де!

При Намджун и Джин:
-Джуни!-отидох при мъжлето си за да поискам мнението му-Еееее как съъм?-беше зяпнал телефона си и това не ми харесва
-Ам аз съм добре и ти си добре с мъж като мене!-започна да размахва ръце самодоволно и да чати по телефона си.
-Мъртъв си...
-Какво?!-като чу последните ми думи се изправи рязко,дойде и ме прегърна-Съжалявам, съжалявам просто трябваше да направя важно нещо по телефона ми-Аз па щот са вързах?!
-Оххх-започнах да цивря като пет годишно а той само ми повтаряше"Розовото ти отива милото ми! Обичам те много!"-Пф,трънки и бобчета!Ама нали го знамкакъв ми е ревнив!

Гл. Т Намджун:
Ухх май не ме усети! Скоро моята принцеска също ще има рожден ден и още се чудя какво да правя. Джин ме завари да гледам идей от нета-а това го правя когато съм НАИСТИНА отчаян! Не искам да му съсипя празника.....оххх страх ме е малко....ще се справиш Джун ти си силен мъж! Правиш всичко за принцеската си ПОВТАРЯЙ СИ ГО!
-Добре лаленцето ми,хайде да вървим.
-Такова лале ще ти дам! Праз лук такъв!

____________________________________________________________________________________________
Сори за грешките!
Изкачваме класациите:-)
Старая се да поствам:-)
ВОТВАЙТЕ:-) :-) :-) :-)


Boy let me knowDonde viven las historias. Descúbrelo ahora