Гл. Т.kook:
Събудих се и видях красивия ми Те да спи овит като в пашкул от тънко одеало. Рошавата му коса така небрежно пада по хубавото му лице и по нежното му носле,стигайки час до така меките и прътни устни. Вчера доста ми хареса и искам някой ден да изненадам татенцето си по този начин,но според мен още е рано. Ох горкичкото. Мислеше си,че не знам,че ходи да се самозадоволява всяка вечер с банята точно в полунощ. Явно наистина съм мнооого секси😎. Докато си говореш на ум ми дойде една идея. Подсмихнах се и пъхнах нежно ръката си под завивката на Тае ,за да се добера до члена му. Започнах да търкам главичката му бавно в показалец а той започна да се гърчи от раз. Може би има мокри сънища кой знай😎. След като ми омръзна да го правя се наведох и вкарах главата си пов завивката. Започнах да целувам и да лапам главичката му и да изпомпвам бавно члена му. Като че ли скоро щеше да свърши. Пулсът му беше ускорен и тялото му потрепваше от време на време. Беше толкова сладка гледка. Изведнъж той се събуди.
===========================
Гл. Т. Тае:
Събудих се изведнъж и бях се задъхал,все едно туко що съм изтичал 3 километра. Усетих нещо мокро върху члена си. Отвих се и видях как Куки преспокойно ми прави свирка:
-Ч..Чонкуки....к-какво правиш-не можех да си подбера речника от удоволствие. До вчера ме предупреждаваше да внимавам по време на секс а сега безпричинно ми е между краката и радва малкия Те.
-Татенце радвам те-облиза целия ми ствол от горе до долу-не ти ли харесва-повтори същото действие.
-Ах и то много зайченце-след последния му тласъх свърших с една голяма и звучна въздишка.
-Благодаря ти зайче,че ме караш винаги да се чуствам добре-наведох се и го прегърнах.
*******************************
Ко прая....😃☠