1,572 beğeniagusmin: yaptıklarının hiçbiri umurumda değil, beni yıktığını düşünmeye devam et
*bu gönderi yorumlara kapatılmıştır*
jimind bu gönderiyi beğendi
-
jimind:
yoongi
seni arayacağım
itiraz kabul etmiyorum
açacaksın o telefonu(Görüldü)
"Gelen arama: Jiminnie"
kabul et / reddet
"Yoongi, sana n'oldu? Neydi o halin?" Yoongi yutkundu. Yapması gereken uzun bir açıklama vardı fakat kendinde tüm olanları anlatacak enerji yoktu.
"Jimin özür dilerim yanına gelemedim." dediğinde küçük olan adeta çığırmıştı. "Sence umurumda olan gelip gelmemen mi? Yüzünün o halini gördükten sonra bunu umursayacak kadar bencil değilim."
Min Yoongi'nin Park Jimin'e dair en sevdiği şeylerden biri de buydu. "Jimin-ah," yutkundu büyük olan. "Busan'a gitmeden önce bir toplantı yapıldı ve o toplantıda babama gay olduğum söylendi." Yoongi sinirle gülümsediğinde yüzündeki yaralar canını acımıştı. Jiminse hattın diğer ucundan kaşlarını çatmıştı.
"Toplantıda hiçbir şey demedi ama daha sonra konuştuğumuzda dediklerine itiraz etmedim. O da birkaç adamına dövdürdü işte."
Park Jimin'in minik yürüği öyle bir sızladı ki o an, sevdiği adamın hissettiği tüm acıların daha fazlasını kalbinde hissetti. 'Ben seni yanlış bir şey söyleyerek kırmaya çekinirken, nasıl onlar senin canını yakar? Benim öpme hayalleri kurduğum yanaklarını onlar nasıl olur da yumruklara boğar.' diyemedi Jimin. İçine attı tüm sözleri.
"Yoongi istersen yanına gelebili-""Jimin iki dakikalık yol değil bu, arada saatlerce yol var. Gelmene gerek yok, iyiyim ben." Min Yoongi ilk yalanını söyledi küçüğüne; iyi değildi ve
Jimin' in yanında olmasını çok
istiyordu."İyi olduğuna inanmalı mıyım? Bak eğer inanmazsam uzak falan demem gelirim yanına." Jimin'in bu dedikleriyle gülümsedi Yoongi.
" Sayende iyiyim Jimin-ah. Seni seviyorum, teşekkür ederim."
"Ne için teşekkür ediyorsun ki?"
"Hayatımda olduğun ve beni sevdiğin için."
+++