Chemarea Alpha-ului Suprem:Partea 1

93 8 2
                                    

Salut. Sunt un varcolac numit Fade. De curand am intrat intr-o haita numita Dark Woods. Din pacate a trebuit sa parasesc restul oamneilor pe care ii cunosteam. Sunt un Omega care este inca in stadiul de antrenament. Am invatat majoritatea miscarilor de baza pentru atac si pentru defensiva si din cate se vede voi deveni un Hunter. Astazi urmeaza sa invat cand trebuie sa ma opresc intr-un atac si cand sa nu am mila. Imi incep rutina zilnica si ma duc spre zona de antrenament.

Pe drum ma intalnesc cu Runa, singura colega. Rik si Joensey se alatura noua. Rik este un Delta, iar Joensey este un Sentinel. Acestia sunt singurii varcolaci pe care ii cunosc de dinainte sa intru in haita.

-Ce faceti? intreaba repede Rik.

-Mergem la antrenamente. zice Runa inaintea mea.

-Mai exact invatam cum sa ne comportam intr-o batalie. ii completez eu raspunsul.

-Sper sa va descurcati.zice Joensey plecand. La revedere!

-Si eu la fel. Pa!

Dupa 5 minute ajungem la zona de antrenament. Bayley, un Elder, intra in sala, carand 4 manechine.

-Aceste manechine reprezinta inamicii vostri, zice acesta, unul dintre ei trebuie omorat si altul va trai. Intrebarea este: Pe cine trenuie sa omoram? Va voi da 4 scenarii, iar bazat pe raspunsurile voastre, se va decide in ce clasa veti avansa. Pregatiti?

- DA! tipam amandoi.

-1: inamicul in picioare este obosit dar se pregateste sa atace, cel de jos e grav ranit. Pe cine omorati?

-Pe cel ranit vom avea hrana in plus si un inamic permanent eliminat!raspundem amandoi.

-2: Ambii sunt in picioare iar voi sunteti singuri. Pe cine omoram?

-Pe nimeni, posibil chemam intariri. zicem in cor.

-3:Ambii raniti, niciun inamic nu este in jurul vostru.

-Ii luam ostatici, daca nu vor sa vorbeasca vor deveni mancare.

-4:Ambii sunt pe jos, dar un inamic se apropie.

-Ii arunci la aliati si omori inamicul. zic eu.

-Te retragi si chemi intariri. zise Runa.

Se putea vedea pe fata amandurora uimirea ca nu am raspuns la fel.

-Elevii mei, antrenamentul vostru s-a incheiat. Fade tu vei fi un Hunter, iar Runa tu vei fi Guardian.

Ma duc acasa dupa aceasta zi lunga si incep sa ma gandesc cum va fi la "lucru". Aud cum cineva bate la usa.

-Da?zic eu.

Il vad pe Rik ca intra in casa mea.

-Ce este?

-Alpha doreste ca tu si Runa sa veniti la piatra pentru anunturi in seara asta. Este ceremonia.

-O sa fiu acolo.

Dupa cateva ore ma duc la piatra. Aplpha-ul statea pe piatra. Acesta s-a uitat la mine si mi-a facut semn sa urc. Runa era deja acolo. Atunci Alpha a inceput sa vorbeasca. Acesta zice:....

Salut, am inceput o noua carte. Vreau sa ma ajutati la titlu. Ce alegeti: The howl of the Alpha sau The call of the Alpha. Lasati opiniile in sectiunea de comentarii. Multumesc ca ati citit si ne vedem la urmatorul capitol.

The Howl Of The AlphaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum