Partea a 18-a

19 1 0
                                    

Fade P.O.V.
Vad cum Graham este ranit grav si doborat. Ma duc la el, alaturi de Treznor si Runa, in timp ce Aggata ne proteja.
-Alpha, esti bine. a zis Runa
-Cred ca.....mi-a sunat ceasul. Adio.
Vad cum acesta devine mai scunde, iar din el ies raze de lumina. Acestea se indreapta spre mine si simt ca devin mai puternic, deasemenea mai inalt.
-Eu..... eu sunt noul.....Alpha Suprem! Nu avem timp de intrebari sau aletele. Trebuie sa continuam apararea.
La putina distanta i-am vazut pe Rik si Joensey luptandu-se di  greu, si fiind eliminati.
-Nuuuu!
Ca sa ii razbun, m-am dus unde fusesera eliminati si am omorat toti Rogue de acolo.
Runa P.O.V.
Vad cum Rik si Joensey sunt eliminati, dar stiam ca Fade ii va razbuna. Mam dus la Turnul de Nord, in timp ce ma luptam cu Rogue. Trebuia sa fac rost de acele artificii.
-Cum..... nuuu! zic asta cabd il vad distrus.

Fade P.O.V.
Din fericire, doar partea de nord este sub asediu. Intre timp, dau prdin sa nu fie lasat niciun Rogue in alta parte, inafara de cea de Nord.

Treznor P.O.V.
Din fericire, din cate imi amintesc din zilele mele de Rogue ca acestia sunt toti Rogue varcolaci.
Deci odata ce aceasta batalia gigantica va fi terminata, toate relele se vor termina, cel putin sper asta.
Stiu ca daca nu vom castiga, totul va fi pierdut, deci din aceste motiv dau, de fapt acum ca ma gandesc toti dam tot ce putem.

Aggata P.O.V.
-Stiu cum sa nu ii lasam sa paraseasca haita.
Zic asta si cu ajutorul puterilpr mele, ridic ziduri la iesirea din Ulfur si, deasemenea cateva care sa delimiteze zona bataliei de celelalte zone. Din noroc chior, am omorat cinci Rogue doar cu zidurile.

Fade P.O.V.
Vad cum niste ziduri de piatra se ridica. Stiam ca Aggata a facut-o, dar eram prea concentrat ca sa ii multumesc.
-Retragerea, spuse un Rogue disperat.
S-au oprit in fata zidului, nedumeriti. Erau inconjurati. Doar din ura pentri ce  au facut astazi, ca NE-au facut astazi, nu am lasat suprevietuitori.

Salutare. Multutmesc de lecturi. BYE!

The Howl Of The AlphaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum