Runa P.O.V.
Ma apropiam de Intrarea de Nord, si atunci am vazut ca totul era in ravagii.
Cladiri distruse, varcolaci morti, absolut totul putea fi descris printr-un singur cuvant: haos.
-Runa, ai venit! a zis Fade.
-Ce s-a intamplat aici?
-Treznor a fost posedat de Biruitorul elemental. Se pare ca acum fostul nostru nostru aliat ne este dusman de moarte.Aggata P.O.V.
Am intrat in Ulfur prin intrarea de Vest. In centru erau Fade si Runa, dar nici urma de Treznor. Il aud pe Fade cum zice ca Treznor fusese posedat.
Ma duc la el si ii spun:
-Poftim?
-Marele Maestru al toamnei mi-a spus asta. Inainte sa moara.
-A, inteleg.Fade P.O.V.
Si asa eram acolo. Fara un plan, fara un avantaj, in mijlocul haosului.In acea iarna
Runa P.O.V.
Ma antrenam, ca sa imi accentuez puterile. Deodata, Fade a intrat si mi-a spus:
-Inainte sa moara, Marele Maestru al Toamnei, mi-a spus ca eu sa imi folosesc puterile cat timp am o arma in mana si este vara. Cum tu esti varcolacul iernii, m-am gandit ca ar merge daca tu ai incerca aceeasi chestie, doar ca iarna.
-Bine, nu ar strica sa incerc.
Mi-am luat un topor in mana, si am inceput sa il inghet. Cand gheata il acoperi, acesta se mari, putin, iar capatul mic se transforma intr-un cap normal de topor.
-Probabil la asta se refereau Elder-i prin "arme care controleaza puterile".
Vechiul meu topor era in teca lui, teafar si nevatamat.
-Incearca sa il misti, ca si cum te-ai lupta cu cineva.
Cand l-am ridicat, am inceput sa ma misc ca in batalie. Din acesta a iesit un vant puternic urmat de multi fulgi de zapada si multi turturi de gheata.In acea primavara.
Aggata P.O.V.
Folosind sfaturile lui Fade, mi-am luat buzduganul si am inceput sa il "invelesc" in pamant.
Deodata, tot pamantul zbura de pe el. El incepu sa creasca, iar vechiul meu buzdugan era teafar.In acea vara
Fade P.O.V.
Mi-am invelit o sabie in flacari. Aceasta deveni un pumnal. Mi-am strans celalalt pumn, mi-am canalizat energia si am mai facut rost de unul.Stiind ca puteam face rost si de o arma ce controleza puterile, am incercat sa imi trec focul prin sabie, aceasta se mari, pana deveni aproape imposibil de tinut. Vechea mea arma era in teaca, fara nicio urma.
Mortas P.O.V.
-Se pare ca ceilalti au facut rost de armele lor elementale. E timpul sa ma duc dupa.................Am postat ca era capitolul aproape gata si alt motiv n-am hai pa.
CITEȘTI
The Howl Of The Alpha
Loup-garouUn varcolac care a trebuit sa lase totum in urma ca sa ae alature unei haitepe nume Fade isi croieste drumul spre suprematie. In aceasta carte veti descoperi cum acesta ajunge sa fie Alpha-ul Suprem al unei aliante de varcolaci , dar pericolul pand...