Partea a 19-a

19 2 0
                                    

Dupa ce s-a terminat atacul, m-am dus la piatra ca sa fac cel ai greu anunt pe care il poate face un Alpha: ca celalalt Alpha s-a dus.
Le spun lui Runa, Treznor si Aggata sa ii adune pe toti la piatra. Treznor imi spuse:
-Voiam sa iti spun ca toti varcolacii care faceau parte din Clanul Rogue au fost eliminati in acel atac.
-Macar a iesit ceva bun din el.
Dupa ce se adunara cu totii am inceput sa zic:
-Astazi am pierdut multe: Turnul de Nord, vechiul nostru Alpha si multi care ne erau dragi. Dar am doua vesti bune. Prima este ca eu, Runa, Treznor si Aggata suntem varcolaci elementali. A doua este ca fiecare varcolac care facea parte din Clanul Rogue a fost eliminat.
Toti au inceput sa urle de bucurie.
-Armele sus, astazi suntem victoriosi!
Au mai ramas doar doua chestii de facut. Prima: sa ma duc la Bailey si sa descifram odata profetia aceea.
Ajung la Baily si ii arat ultima piatra. Acesta se uita putin, la ea, le uneste si fara sa mai astepti cuvintele de pe pietre devnira clare.
Pe acestea scria:.....

Salut. Vreau sa va spun o chestie. Partea 20 va fi ultima parte din the howl of the alpha. Stati sa va explic. Adica va fi ultimul capitol din ce ati citit pana acum, si anume The Howl of the Alpha: Chemarea Alpha-ului Suprem( capitolul 1 pe scurt). Fiecare parte de dupa Partea 20 va face parte The Howl of the Alpha:Ascensiunea elementala (capitolul 2 pe scurt). Dar nicio grija, caci o voi scrie in aceeasi carte. Ok? Ok. Bye.

The Howl Of The AlphaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum