Partea a 13-a

22 1 0
                                    

Runa P.O.V. 

Vad cum o raza de lumina se apropie de mine. Exact inainte sa se izbeasca de mine aceasta se transforma in doua topoare de lupta( vezi imaginea).  Aveam, ca prin magie si o teaca pe spatele meu pentru ambele.

Ies afara din turn si, deodata, un grup de Rogue sare pe mine, ma imobilizeaza. IMi pun ceva pe fata si im-i pi-er-d coon-stii---------------.

Brusc ma trezesc, incerc sa imi scot topoarele, dar mainile si piciorele imi sunt legate cu lanturi de un perete. Un varcolac vine la mine si imi spune:

-Ai fost capturata si adusa intr-o temnita secreta Rogue. Vreau doar sa iti spu-

Nici nu poate sa termine propozitia si un turture de gheata il impunge. Apoi observ ca lanturile sunt inghetate, cea ce le-a facut usor de rupt. Imi scot topoarele si incep sa caut iesirea. Dupa putin timp vad lumina. Era iesirea. Imediat cum ies, vad Osmin-ul.

Ma duc in acesta si anunt faptul ca in Lykaon inca mai este o temnita Rogue.

In jur de 50 de Sentinels si alti 50 de Hunters vin alaturi de mine. Am invadat temnita si acolo am gasit o celula in care peretele fusese penetrat de cea ce semana cu un turture, doar ca iesit si facut din pamant si piatra. Restul prizonierilor erau doar Hunters si Ambushers.

Salutare lume. Asta este primul capitol facut doar din perspectiva lui Runa. Sa imi spuneti daca v-a placut. Bye!

The Howl Of The AlphaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum