Eu si Alpha ne-am dus sa recrutam in jur de 200 de Hunters si 100 de Sentinels. Deasemenea 50 de Scouts.
Runa P.O.V.
In timp ce ma plimbam prin Dawn, am observat o celula rupta. Inainte sa pot analiza mai bine zona, am auzit Guardians de la usa cum au strigat de durere. Am iesit din Dawn si am inceput sa fugaresc singurul varcolac care alerga disperat catre iesirea nordica.
Mai aveam putin si il ajungeam, dar dupa am vazut cum la iesire sute de soldati erau adunati. Cum a plecat din tabara acel varcolac, au plecat si soldatii.
Fade P.O.V.
Am vazut cum un varcolac pleaca rapid din Ulfur.
-Dupa el! striga Alpha.
Pornim cu cea mai mare viteza posibila, urmarindu-l. Deodata, vad cum 3 scout sar, primul cazand, al doilea reusinnd sa il prinda si al treilea ajutandu-l. Tot ce pot sa zic este ca a fost executat pe loc de acei Scout.
-Trebuie sa ajungem cat mai repede posibil acolo!
In timp ce ne apropiam de Tibarn, l-am intrebat pe Graham:
-Ce este tormod?
-Tormod este un loc sacru pentru varcolaci. Acolo a luat nastere prima generatie de varcolaci elementali. De asemenea, acolo un varcolac isi poate da seama ca este un urmas al unui varcolac elemental. Niciun varcolac elemental nu stie daca este un varcolac elemntal fara a vizita acel munte.
Exact cum a terminat sa zica asta, am intrat in Tibarn, unde varcolacii s-au bucurat sa ne vada. Stiam ca de aici eram pe cont propriu, asa ca am incetinit. Am inecput sa escaladam Lykaon-ul. In varf am vazut.....
Salutare lume, ce mia faceti. Scuze daca Tormod nu era ce v-ati asteptat, dar sper ca v-a placut surpriza. Initial am vrut sa il fac de 500 de cuvinte dar Ziua Copilului si chestii trestii. Soarta. BYE!
CITEȘTI
The Howl Of The Alpha
Hombres LoboUn varcolac care a trebuit sa lase totum in urma ca sa ae alature unei haitepe nume Fade isi croieste drumul spre suprematie. In aceasta carte veti descoperi cum acesta ajunge sa fie Alpha-ul Suprem al unei aliante de varcolaci , dar pericolul pand...