Partea a 3-a

33 4 0
                                    

Imediat cum am pornit am inceput sa imi amintesc de prima data cand am intrat in Ulfur, dar nu am timp de amintiri, trebuie sa ma concentrez. Ma simteam atat de bin stand printre toti acesti varcolaci stiind ca 120 dintre ei sunt sub comanda mea. Tot ce am lasat in urma noastra au fost multe urme si un nor de praf.

*Runa POV*

Ii  vad cum pleaca. Ma duc inapoi la Outpost. Pana acum nu am experimentat probleme dar acum ca sunt mai putini soldati vad cum niste Scout vin si intra intr-un turn si mai vin doi Guardian mai experimentati. Deasemenea vad cum niste Elder intra in "subsol". Acum inteleg de ce acest Outpost este cel mai important. Acesta nu doar este un Salutary Camp, ci  este si un Outpost defensiv. Sper sa nu insemne ceva rau faptul ca a fost pus in functiune.

*Fade POV*

Mergem de 10 ore si se apropie timpul pentru o pazua. Alpha-ul ma lasa pe mine sa anunt oprirea si odata cu urletul meu cu totii se opresc. Verificăm mâncarea și avem mai mult ca destula. Ridicam tabara si ne apucăm de halit. Un iepuraș trece pe lângă noi. Mare greseala. Sa zicem doar ca acolo va fi o pată roșie lipicioasa in acel loc. Imediat cum terminăm de mâncat, pornim iarăși la drum. Se puteau vedea clar urmele lăsate de mine acum atât timp. NU! Trebuie sa ma concentrez. Cu totii erau gata de  lupta mare. Restul zilei nu a mai fost nevoiti sa ne oprim. Ni noaptea nu atrebuit sa ne oprim si am ajuns in timp record la Haunild. Un Heskel-commando ma intreaba:

-Domnule, ordinele!

-Sunteti liberi pana in zori. spun eu.

-Da,domnule! zice acesta intorcandu-se la ceilalti.

Ma duc la Alpha si il intreb:

-De unde vor ataca oamenii si varcolacii?

-Agentii nostri spun est ambii.

-Voi vedea ce pot face.

Ma duc la intrarea de est. Vad o mica ascunzatoare. "Acolo incap cel putin 10" spun eu in gand. Am vazut ca pe langa intrare erau multe tufisuri. Era perfect! O micuta groapa-transeu era un loc in care se puteau ascunde Sentinel. In zori voi repartiza rolurile.

*Runa POV*

Acesti scout m-au lasat in turn. Mi-au spus sa ii zic lui Salutary "Cod XHW". Zis si facut. Acesta deschide o camera secreta in care era un arsenal de obiecte pentru defensiva. XHW era un binoclu cu infrarosu, cel mai probabil furat de la oameni. Le-am dat binoclul si m-am dus inapoi la post.

*Fade POV*

Au trecut 4 ore de cand am ajuns. Chiar daca mai aveam 2 zile la dispozitie nu ma opream din cautarea unui plan de defensiva bun. Deodata imi vine o idee:...

Salutare! Uitati ca am postat si al 3-lea capitol foarte repede. Un vot ar ajuta foarte mult.  Ne vedem la urmatorul capitol. 

The Howl Of The AlphaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum