Ne yapacağımı bilemeden çivi gibi altımda ki zemine mıhlanmıştım. Bu kaçıncı hatamdı acaba Şebnem Hanıma karşı ?
Bugün benim için önemi büyük bir gündü çünkü deneme sürem bitmişti. Acaba devam edecekmiydim yoksa kapı dışarı mı edilecektim bilmiyorum. Bildiğim tek birşey vardı oda o eve asla dönmemem gerektiğiydi. Bu bir delilik olurdu. Kendi ölüm fermanımı kendim yazardım. Kendini ölüme götürmek kim isterdi ki bende istemezdim tabii.
Topuklu ayakkkabıların zeminde çıkardığı seslerle başımı seslerin olduğu yöne çevirdim. Şebnem hanım hızlıca yanıma geliyordu arkasındada ona telaşlı adımlarla yetişmeye çalışan Erkin bey.
"Bir sakıncası yoksa burda bulunmanızın sebebini söylermisiniz Almila Hanım !" Şebnem hanım Almila Hanımı bastırarak söyledi.
"Ona gelmesini ben söyledim Şebnem"
"Niye Erkin ?"
"Telefonumu sizde unutmuştum bende getirmesi için rica ettim"
"Sen burda çekim olduğunu bilmiyormuydun " dedi Şebnem hanım.
"Biliyordu. Hatta ben onu bu yüzden buraya çağırdım."
"Anlamadım Erkin"
"Şöyle anlatıyım Şebnem. Biliyorsun bu diziye konuk oyuncu için gelenlerin hiçbirini beğenmedik. Bu konuk oyuncu Almila olabilir"
"Nee" dedi Şebnem Hanım
Nutkum tutulmuştu resmen. Buraya sadece bir telefonu vermek için gelmiştim. Yediğim azarın yerine şimdi bir dizide konuk oyuncu olmak mı ?"
Hem bunu nasıl yapabilirdim ki hiçbir eğitimim yoktu dediğimde şom ağzımı açtığımı hissettim.
"Sen ciddimisin Erkin onun bir eğitimi bile yok. Söylermisin nasıl oynayacak "
"Abartma Şebnem sadece bir konuk oyuncu. Birkaç replik hepsi bu"
"H-hayır bunu kabul edemem ben Erkin"
"Ben Almila'da oyuncu ışığını görüyorum. Kesinlikle başarabilecek bence sende bu söylediklerinden pişman olacaksın Şebnem."
"Ne yaparsan yap ama bu işin sonunda ben değil sen pişman olacaksın Erkin"
Şebnem hanım sinirle arkasını dönüp kameraların oraya gitti. Şaşkınlığımı yüzümde gizliyememiştim. Dilim tutulmuştu sanki. Az önce Erkin benim için Şebnem hanımamı meydan okumuştu yoksa ? Erkin mi ? Beye noldu ? Böyle söylediğim için bir an pişmanlık duymuştum.
Aslında Şebnem hanımla tartışmasını istemezdim ama bir dizide konuk oyuncu olacaktım bu içten içe hoşuma gitmişti.
"Yarın set var"
Erkin Beyin sesiyle biraz afallasamda kendimi topladım.
"Erkin Bey ben nasıl yani olacak mı bilmiyorum ya yapamazsam elime yüzüme..."
"Dur bir nefes al Almila" dedi gülerek sonra devam etti.
"Ben yapacağına inanıyorum. Beni mahcup etmiyeceğinide biliyorum."
"Bana bu kadar çok mu güveniyorsunuz"
"Evet güveniyorum."
"Ama beni daha hiç tanımıyorsunuz"
"Evet bu benim içinde bir ilk. Yani fazla tanımadığım birine güvenmek."
Güldüm.
"Yarın beşiktaşta çekim var. Sende orda olmalısın. Hazırlan ve 3 gibi orda ol."
"Peki. Birşey sorabilirmiyim ?"
"Sor bakalım ufaklık"
"Partnerim kim olacak ?"
"Ben"
Bir an şaşırdım.
"Niye şaşırdın."
"Bilmem. Senaryoyu nasıl yapıcam peki yani repliklerim falan"
"Senaristler yarın söylerler."
"Erkin Bey imza atmanız gereken bir dosya var baksanız iyi olacak"
"Gitmem lazım yarın sette görüşürüz."
"İyi günler" deyip odadan çıktım. Bir anda afalladım. Ne yani şimdi hayalim gerçek mi olmuştu. Oyuncu mu olmuştum. Bu inanılmazdı. Tamam dedim kendi kendime fazla havalara girmemeliydim. Sonuçta birkaç replik. Peki nasıl yapıcaktım. Diğerleri gibi ne eğitimim vardı ne de tecrübem işim zordu.
Bir taksiye binip eve doğru gittim.
Kapıyı hızlıca çaldım. Açan Şermin ablaydı bir anda boynuna atladım.
"Hayırdır kızım ne bu neşe"
"Oyuncu oluyorum" dedim heyecanla. Sonra içeri geçip mutfaktaki sandalyelere karşılıklı oturduk.
"Almila şu işi düzgün anlatsana merak ettim."
"Erkin bey beni bir diziye konuk oyuncu olarak aldı."
Ellerini birbirine vurarak alayla alkışlayan Şebnem hanım mutfağın girişinde gözüktü. Hızlıca sandalyelerden kalktık.
"Bravo oyuncu mu oldun sen şimdi" dedi sinirle. Cevap vermeyi gözüm kesmedi çünkü gerçekten sinirliydi.
"E sen şimdi oyuncu olduğuna göre burda çalışmanın bir anlamı da yok değil mi ?"
"A-anlamadım" sesim cılız ve bir o kadarda ürkek çıkmıştı.
"Şöyle anlatayım o zaman hatta tek kelimeyle söyliyim KOVULDUN !!"
Yorumlarınızı bekliyorum. Umarım beğenmişsinizdir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şöhret.
Novela JuvenilGenç bir kızın oyuncu olma hayali.. Ailesini karşına alıp hayallerinin peşinden mi koşacak ? Yoksa pes edip hayallerini mi yıkıcak ?