İlk öpücük

241 12 4
                                    

Duyduklarımı işitmekte zorlanmıştım. Az önce Şebnem Hanım bana kovuldun mu demişti ? İstemesemde yutkunarak cevap vermiştim.

"Bir hatamımı gördünüz Şebnem hanım ?"

"Sen zaten baştan hataydın. Durma öyle eşyalarını toparla ve evimi terk et ! seni burda görmek istemiyorum!"

"Ama Şebnem..." demşti Şermin abla.

"Kes sesini Şermin sen işine bak!"

Neden ? sadece tek bir soru Neden ? ben bunu hakedicek ne yapmıştım ki...

Göz yaşlarıma engel olamamıştım.

"Kızım birşey mi geçti aranızda"

"H-hayır Şermin abla yemin ederim birşey yapmadım ben."

"Aah tamam üzülme"

"Nasıl üzülmem şermin abla burası benim tek kurtuluşumdu, tek çaremdi. Şimdi ben napıcam ?"

"Neden tek çaren ? ailenin yanına dönersin"

"Ben evden kaçmıstım Şermin abla beni zorla evlendireceklerdi."

Sessizlik kapının çalınmasıyla bozulmuştu. Şermin abla kapıyı açtığında Ozan'ın geldiğini anladım.

"Hoşgeldiniz"

"Bana su getir Şermin ben odamdayım."

Odasına çıkarken beni mutfağın girişinde gördü ve yanıma gelerek karşımdaki sandalyeye oturdu.

"Hayırdır noldu ?"

Yüzünde ciddi bir ifade vardı.

"H-hiç birşey"

"Hadi ama"

"İşten kovuldum."

"Sorun değil ben seni tekrar işe aldım o zaman"

"A-ama Şebnem Han..."

"Tamam dedim uzatma işte"

O gün bütün gün Şebnem hanımla Ozan'ın tartışmaları duyuldu. Sanırım bu tartışmanın sebebi bendim. Ama Ozanın sayesinde işe de geri alınmıştım.

-------------------------------

Günün ilk saatleriydi. Erken kalmıştım. Malum bugün çekim vardı. Daha ilk günden geç kalmak istemezdim.

Kıyafet olarak kot bir şort üzerinede beyaz askılı bluzumu giydim.

Şermin abla kalkmış çoktan kahvaltıyı hazırlamıştı.

"Günaydın hadi kahvaltıya"

"Yok ben hemen çıkıyorum Şermin abla."

deyip boynuna atladım. Yanağına küçük bir öpücük kondurduktan sonra dışarı çıktım. Otobüs durağına gelmem çok zaman almamıştı ama otobüs nerdeyse 1 saate gelmişti tabii gitmemde bir o kadar zaman aldı.

Geldiğim yer çok kalabalıktı. Bir sürü kamera ve çalışan vardı bu kalabalığın arasında Erkini görmek zor olmadı. O uzun boyu ve mavi gözleriyle o kadar çekiciydiki neredeyse ben burdayım diye haykırıyordu.

"Oo ufaklık kimleri görüyorum."

"Merhaba Erkin bey"

"Sanada merhaba bu arada açmısın."

"Ş-şey kahvaltı yapmadım."

"İsabet olmuş bende buralara yakın bir yerde bir restorant var haydi gidelim."

"Peki"

Arabası siyah porscheydi. İnanılmaz hızlıydı bu yüzden gelmemiz pek zaman almamıştı.

Burası harika ötesi bir yerdi ! Gözlerimi alamamıştım. Merdivenlerden çıkınca teras katına geldik ve bir masaya oturduk.

"Nasıl beğendin mi burayı. ?"

"Evet muhteşem"

"Hmm beğenmene sevindim"

Garson yanımıza gelip söylediklerimizi çabucak getirmişti.

"Haa bu arada unutmadan senin seneryonu veriyim biraz ezberle zaten kamera arkası yardımcı oluyor."

"Teşekkürler" deyip elime kağıtları aldım.

Birkaç replik ve bingoo !! ne yanlış okumadım demi en altta öpüşme sahnesi vardı.

"Birşey mi oldu Almila"

"Aa hayır yok birşey" deyip zorla gülmeye çalışmıştım.

Kahvaltıyı bitirdikten sonra Erkin fazlasıyla hesabı ödedi ve masamızdan kalktık. Çekim alanına gelmemiz kısa zaman sürmüştü.

------------------------

Üç iki bir kayıt!!

"Bunu bana yapamazsın Ceyhun o kızı sevmediğini söylemiştin!"

"Evet söylemiştim sarhoştum Bigem anlamıyormusun sadece..."

"Tek bir gecelikti demi sadece"

"Maalesef Bigem sana umut vermek istememiştim"

"Seni kaybetmek istemiyorum Ceyhun"

Tamam şimdi Erkini öp Almila !! Yönetmenin sesi kulaklarımda çınlarken buna cesaret edememistim ki Erkin birden dudaklarıma yapışıvermişti.

İnanamıyorum!! Hayatımda ilk kez bir erkekle öpüştüğüm için tecrübesizdim. Sadece dudaklarımı kıpırdatarak karşılık veriyordum.

Ne yani şimdi koskoca Erkin Demirel evet evet genç kızların sevgilisi Erkin Demirel benim hayran olduğum Erkin Demirel şimdi benim dudaklarımda mıydı ?

Eveeet arkadaşlar bölümü nasıl buldunuz yorumlarınızı bekliyorum. Bölüm bayaa gecikti ama maalesef taşındığımız için yazamadım :(

Minaayx' e kapak için teşekkürker canım ellerine sağlık :)

Veee elif30 benim biricik kardeşim bu bölüm sana gelsin. İnşalaah beğenmişindir. Bir an olsun desteğini üzerimden eksik etmediğin için, her ağladığım zaman başımı koyduğum omzun için, mutluluktan havalara uçtuğum zamanlarda benimle birlikte sevindiğin için ve en önemliside ne olursa olsun her zaman yanımda olduğun için sonsuz teşekkürler iyiki varsın iyiki benim hayatımda ve benim yanımdasın benim tatlı öküzüm seni çok seviyorum herşeyim... :)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 22, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Şöhret.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin