Biraz macera, biraz aksiyon, biraz eğlence ve biracıkta romantizm..
Hikayeye başlamadan önce okumaya başladığınız tarihi buraya bırakabilirsiniz..
Merhaba ben Kusursuz. 21 yaşındayım ve ailedeki tek erkek çocuk benim. Ailecek seyahat etmeyi seven bir aileyiz. Babam ile annem bir seyahat esnasında tanışıp evlenmişler. Belirli olarakta kaldığımız bir evimiz yok. Kendimi bildim bileli seyahat ettiğimiz karavanımızda yaşıyoruz "Bazen seyahat ettiğimiz yerlerde konakladığımız zamanlar da oluyor tabi"
Ailemi 6 yıl önce, seyahat ettiğimiz esnada bir tırın üzerimize saate 50km hızla gelmesi ve bize çarpması sonucunda kaybettim. Çok şanslıydım ki ben o kazadan az yaralar alarak sağ çıkmıştım. Hatırladığım tek şey o an uykum gelmişti ve karavanın arka tarafına doğru ilerleyip yatağa uzanmaya geçmiştim. Tam o esnada çığlık sesleri duydum. Uçurumdan aşağıya doğru yuvarlandığımızı ve kafamı yanımdaki dolaba çarptığımı hatırlıyorum. En son gözlerimi hastanede açmıştım ve o acı haberi almıştım. Evet, ailemi KAYBETMİŞTİM.
Güçlü olmam ve dik durmam gerekiyordu. Eğer ki bunu yapmasaydım şu an belki de zayıf, güçsüz bir adam olmuş olurdum. O günden sonra kendime "Bende ailem gibi hayatımı seyahat ederek geçireceğimi ve o şekilde hayat kuracağımın" sözünü verdim ve o günden beri de seyahat etmeye devam ediyorum.
Benim doğma ve ismimi alma hikayem biraz mucize gibi bir olay olmuş. O zamanlar Annem bana hamileyken bir seyahat esnasında sancısı tutuyor ve yüksek sesle bağırmaya başlıyor. Babam o sırada karavanı kullanıyor ve ne olduğunu anlamak için arkasını dönüyor ve bir de NE GÖRSÜN! Annemin suyu gelmeye başlamış. Babam o an ne yapacağını kestiremiyor ve ani bir hamle ile el frenini çekip annemin yanına gidiyor. Annem babama arabayı kullanmaya devam etmesini ve acil bir şekilde hastaneye yetişmesinin gerektiğini söylüyor.
Sorun şu ki; o an bulunduğumuz yer hakkında babamın hiçbir bilgisi yok. Bu yüzden ne yapacağını bilmiyor. Tek çaresinin hızlı bir şekilde hastaneye yetişmesi gerektiğini biliyor ve bir hastane bulma umudu ile arabayı hızlı bir şekilde sürüyor. "O esnada tabi annemin sancıları ve suyunun gelmesi devam ediyor"
Tesadüfen 500 metre ileride, küçük bir kasaba olan Rendolf kasabasının hastanesini görüyor ve karavanı müsait bir yerde durdurup hızlı bir şekilde annemi acil bölümüne götürüyor. Tam içeri alındığı esnada içerden ağlama sesleri geliyor ve BEN doğuyorum.
Babam dayanamayıp hızlı bir şekilde içeri dalıyor. O sırada annem göz yaşlarına hakim olamıyor tabi ve babamda annemin yanına yaklaşıp hem benim hemde annemin alnından öpüyor. Babam yanımızda dururken doktor babama "Annemin dinlemesi gerektiğini ve bu sebepten dolayı da ikimizi yalnız bırakması gerektiğini" söylüyor.
Babam son bir kez bizi öptükten sonra dışarı çıkıp oturma yerlerinde dinleniyor. Bir kaç dakika sonra doktor babamın yanına gelip
- Eğer ki biraz daha geç gelseydiniz karınızı kan kaybından kaybedebilirdiniz, diyor.
Babam ilk anlam veremiyor tabi, biraz düşündükten sonra doktorun neden öyle dediğini anlıyor. Annem hemofili hastasıydı. Eğer ki biraz daha geç kalsaydı annemi kaybedebilirdi. Bu sebepten dolayı ismimi Kusursuz koyuyorlar.
————————————
Merhaba değerli okuyucum
Bu bölüm biraz tanıtıma yakın bir bölüm oldu fakat ilerki zamanlarda daha çok güzelleşeceğini umuyorum. Kısaca kitap hakkında bilgi vermek gerekiyor ise;
Kitabın ana karakteri olan "Kusursuz" benim. Kusursuz bu kitap boyunca seyahatler edecek ve seyahat ettiği süre boyunca başka yerlerde konaklamalar da yapacak.
Örneğin: Terk edilmiş bir evde, otelde, yalnız yaşayan yaşlı bir amcanın evinde gibi...
Ayrıca bu konaklama yaptığı yerlerde; "Esrarengiz olaylar, "Romantik dönemler" ya da "Aksiyon" dolu günler yaşanacak.
Kitabın kategorisi: Macera, Kurgu olmayan, Hikaye türündedir.
İlk başta kitabın asıl türünü anlayamayabilirsin fakat kitabın sonunda türünün ne olduğunu tam anlayabiliceksin.
Kitabın ilk bölümleri başta hoşuna gitmeyebilir. Anlaşılır olmayabilir veyahut anlamsızda gelebilir fakat ilerki zamanlarda, bu parçaların teker teker yerlerine oturacağından emin olabilirsin. Bu daha bir başlangıç sonuçta. Bu yüzden sabırlı olmak gerekiyor.
Ve en önemlisi ise kitabın FİNAL kısmı olacak. Final öyle bir şekilde sonlacak ki: büyük bir ŞOK yaşayacaksın.
—————————————
Bilgilendirme:
- Bildirimlerin gelmesi için ''Kütüphaneye'' ekleyebilirsin.
- Bölümler hakkında bilgi sahibi olmak için ''Mesaj'' yazabilirsin.
- Kitabı beğendiysen "TAKİP" edip destek olabilirsin.
Önemli NOT:
- Destekleriniz benim için çok önemli ve değerlidir.
- Bölümleri beğenip fikirlerinizi sunarsanız sevinirim : ) Beğenmek için ☆ tuşuna basmanız yeterli, yorumlarınızı okuyup cevaplıyorum...
Ve ayrıca sizin gibi tatlı ve değerli okurlara sahip olduğum için de sizlere çoook teşekkürlerimi sunuyorum (:
Umarım hoşunuza gider, beğenirsiniz. İyi okumalar :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUSURSUZ KUSUR
AdventureHey sen ! Mandela etkisi yaşamaya hazır mısın ? O zaman haydi başlayalım...