Pátá kapitolka
Ship - SasuNaru
Pohled - Sasuke
----------
Chodím s Narutem necelý rok. Máme klasický vztah, řekl bych že šťastný, ale přeci jen tomu něco chybí. Řekněme že poslední dobou začínám myslet na jiné věci, konkrétně při sexu. Máme dokonalý sex, to ano. Jinak to nejde Naru má úžasné tělo a ten jeho hlásek, když se dostávám do jeho nitra, je to něco nepopsatelného. Jenže problém je v tom, že to děláme pořád a pořád dokola, stejné.
Potřebuji změnu, přinesl tedy spíše nakoupil jsem hodně věci, které se na sex normálně používají a nejsou nějak, no že by mu ublížili. Proto jsem nechápal jeho reakci, koukal na mě zmateně a já jsem pak raději, už mlčel. Nechtěl, hrozně mě to mrzí, jelikož na to pořád myslím. Dokonce tak moc, že někdy sex odmítnu. Zrovna teď jsem v ložnici a prohlížím si nově pořízený plug, je liščí. Vypadal by tak ...uh. Skousnu si ret a už jen z té představy, mám dole problém.
Schovám pomůcku do šuplíku a ještě k ní přidám ouška, bylo to k tomu a mně to rozhodně nevadilo. Ani nevím, proč si všechny ty věci pořizuji, když je nikdy nepoužiji, asi jen ze zvyku. Nebo mám v sobě pořád špetku naděje, asi. Cuknu sebou, když uslyším dveře a hned vystřelím z pokoje. Blonďáček se vrátil z práce. Uvítám ho úsměvem a vysvléknu ho z kabátu, který pak pověsím. "Jak bylo v práci ?" Uculím se. Na tuhle otázku se ptám vždy. " Uhm, vše v pořádku, bez problému." Věnuje mi odpověď, kterou také říká vždycky, nevadí mi to.
Přesunu se poté do kuchyně, kde vezmu talíř, už s přichystanou večeří a dám mu ho na stůl. Vydechnu a pozoruji ho, nedokážu pochopit, proč je se mnou, plus mu ještě dělám problémy s tím mým návrhem. Moc dobře vím, jak se tváří, když sex odmítnu a vymluvím se na únavu. Pustí se do jídla a kouká přitom do nějakých papírů, ani si neumíte představit, jak je sexy s brýlemi. Bože, už si zase představuji role při milování, měl bych přestat.
Odstoupím nakonec od stolu a začnu uklízet linku od nečistot. Po chvíli se za mnou objeví Naruto a dá talíř do dřezu. "Děkuji za jídlo, jdu se převléct a budu hned zpět." Zavrní a líbne mě na zátylek, než odejde. Usměji se lehce a pak, už také poklidím nádobí, když v tom sebou trhnu, sakra. Rozběhnu se do ložnice, ale už bylo pozdě, našel to. Zapomínám, že si vždy odkládá své hodinky do šuplíku, toho prvního. Ano, vážně to drží. Všimne si mě až po chvíli a jen sklopí pohled. Semknu rty k sobě a nevím, co říci.
"Ty to vážně tak moc chceš ?" Zeptá se najednou a pořád má sklopený zrak. Zamrkám a okamžitě se posadím vedle něho, už zase má ten pohled. Chytím jeho ruce a dám si je do svých dlaní. "Naru, omlouvám se. Vyházím to vše, jen..." Vydechnu a vážně si rozmýšlím, co řeknu, nechci ho ranit. "V pořádku, udělám to." Vypadne z něj najednou a já jsem rozhodně v koncích. Jeho tváře jsou mírně narůžovělé a je tak rozkošný. Pustí mé ruce a místo toho si zase vezme hračku.
" J-jen...nevím, jak na to a..s-stydím se. To byl asi, ten největší důvod, proč...jsem nechtěl." Pípne a mě se snad i rozšíří zorničky. "Pomůžu ti ! Bude se ti to líbit, slibuji ! " Zajásám a už ho povalím nedočkavostí na postel. Prohlédnu si ho a usmívám se ze široka. Dívá se na mě po očku a v ruce mne čelenku s oušky. Dostanu z něho triko a poté, už mu čelenku vezmu a dám mu ji na hlavičku. Políbím ho přitom dlouze a skousávám mu ret, jak má rád. Když se od něj odtáhnu, jen zírám.
ČTEŠ
Yaoi jednodílovky
RandomZdravím ^^ Jednodílovky! Bude to z prostředí anime, samozřejmě a yaoi ❤ Budu psát hlavně Ereri, Sasunaru, Otayuri, Victuri, GaaNaru a i další pokud mě něco napadne ^^