A mea

1K 29 2
                                    

Harry POV.

Au trecut trei ani de când eu si Ginny ne-am împăcat. Acum stau cu Ginny pe canapeaua de la mine acasă, si ne uitam la un film.
Nu stiu de ce dar aceasta isi plimba maine pe tot corpul meu. Ma înebunea, dar i-am promis lui Ron si familiei lui ca nu ma voi atinge de ea pana la 25 de ani. Incerc sa ma abțin din dorința de o avea mai mult decat o am.

Ginny POV.

Îl vrea mult mai mult. Îl iubesc și vreau să fac asta. Încep sa-mi plimb mâinile pe corpul lui, si il sărut pe buze. Ma aparetez pe pat la el in camera sper peste ceva timp al nostru. Cred ca Harry s-a prins ce vreau sa fac deoarece întețește sărutul, devenind unul sălbatic.

Harry POV.

Am inteles ce vrea si, dacă ea este de acord....ei bine....
Adancesc sărutul, devenind unul sălbatic.
- Esti sigura de asta?
- Da.
După ce ne dezbracăm....*stiti si voi ce urmează*

*după două zile*

Ginny POV.

Eu si Harry suntem la părinții mei, deoarece ne-au invitat la cina. Eu stăteam langa Harry iar Ron langa Hermione. In sfarsit sunt împreună si fara sa se certe, vedeți că se poate? Mama ne pune mâncarea in farfurii. Nu stiu de ce dar am mâncat foarte mult. Mult mai mult decat mănânc de obicei. Poate asta se datorează faptului că imi era dor de mâncarea făcută de mama. După cina eu si Harry plecăm acasă si mergem in sufragerie. Harry vrea sa ne uitam la un film. Harry alege filmul iar eu fac floricelele. După ce termin, Harry ma astepta pe canapea, dar nu mai ajung langa el deoarece leșin, dar simt cum mă prinde.

Harry POV.

O vad pe Ginny cum leșină, dar înainte să facă contact cu podeaua o prind in brate. O duc repede la spital. Nu stiam ce se intampla dar nu vroiam să îi anunt pe părinții ei. Nu vreau să-și facă griji degeaba. O tămăduitoare vine la mine.
- Dumneavoastra sunteti iubitul ei?
- Da. Este bine?
- Da. Numai ca din cauza ca v-ati aparatat copilul a fost puțin afectat, dar este bine.
- Multumesc.*spun in stare de soc*
Tămăduitoarea pleca. Ginny este însărcinată, cu mine? Asta înseamnă, ca vom fi părinți. Ma bucur ca bebelusul este bine. Dacă este însărcinată trebuie să o cer în căsătorie. Am plecat la magazin, deoarece trebuie să îi cumpăr un inel de logodnă, plus ca tămăduitoarea a zis ca se va trezi maine la prânz. Am suficient timp.

Ginny POV.

Ma trezesc pe patul de spital, cu Harry langa mine. Harry imi zambea dulce si ma ținea de mână.
- De ce nu mi-ai spus că esti însărcinată? Si de când știi?
- Nu ți-am spus de copil, deoarece mi-era frica, ca nu o să-l vrei si stiu de când am fost la mama, deoarece mi s-a facut rau si Hermione avea un test de sarcina, iar atunci am aflat. Doar eu cu Hermione stiam iar acum si tu.
- Ginny, te iubesc enorm de mult. Evident ca vreau copilul.*îi zâmbesc*
- Când pot pleca?
- Chiar acum.
Ajungem acasă după două ore deoarece nu aveam voie să mă aparetez, deoarece as pierde copilul. Cand intrăm în casa, am observat ca toata casa este decorat cu roșu și argintiu. Iar familia mea se afla acolo.
Harry se așează în genunchi, iar eu simt cum inima mi se oprește.
- Ginny, vrei sa fi soția mea?
- Da. De o mie de ori da.
Atunci ne sărută iar toată familia mea se bucură, inclusiv Ron.
- Harry, ai fi tu cel mai bun prieten al meu, dar daca imi rănește sora câtuși de puțin, te rup in bătaie. Nu ma intereseaza ca esti șeful autorilor (am uitat sa specific ca Ron a devenit auror, Harry a devenit șeful aurorilor iar Hermione ministru iar Ginny jucătoare profesionistă de Quidditch ).*spune Ron apasat*
- Nu am sa fac asta. Promit pe viata mea.
- Bine asa sa fie.
A fost o zi minunata. Peste două săptămâni este nunta.

*după cinci ani*

Harry POV.

- James, Albus ,nu mai alergati prin casa! Daca nu va opriți acum, va bat!

In sfarsit sau oprit. Mereu functioneaza chestia cu bătaia, dar nu i-am lovit si nici nu o voi face vreodata. Ginny este din nou însărcinată, în trei săptămâni. Sper sa fie fata. Eu, Ron si Ginny vom merge la Hogwarts pentru a fi profesori. Vom merge toți 8: Eu, Ginny, Ron si Hermione, copii lor Rose si Hugo, si copii nostri James si Albus.

*la Hogwarts*

După ce ni se fac prezentarile, elevii merg in camere, iar noi in camerele noastre.
Ginny a adormit imediat, asa ca voi culca eu copii. Albus si James au adormit instant, doar ca atunci cand vreau sa ma îndepărtez vocea copilasului meu se aude.
- Tati.
- Da James.
- Te-ai supărat pe noi?*ma intreaba cu lacrimi în ochi*
- Oh, James, nu m-am supărat, te rog nu plânge.*spun luandul in brate si pupandul pe frunte*
- Esti sigur?*spune, cu lacrimile curgandui pe fata lui luminoasa*
- Da. Sunt sigur. Gata, nu mai plânge. Haide, trebuie să dormi. Te iubesc James.
- Și eu te iubesc, tati. Noapte buna.
- Noapte bună, ingerasul meu.*James se pune sa doarmă, si se pare ca a adormit*
Nu am vrut să îl fac să plângă. Trebuie să fiu mai atent. Nu am vrut să-mi ranesc copilul. Deoarece inca este mic, nu înțelege prea bine, în schimb ma bucur ca acum este bine, si ca Albus nu a dat importanta a cea ce am spus si ca nu l-a afectat. Ma pun in pat langa Ginny si o strâng în brațe. Adorm imediat langa ea.

# 958 de cuvinte
C

ap. 2

Harry si Ginny PotterUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum