Oul explozibil

591 25 6
                                    

Harry POV.

A venit vacanta de vara si putem merge in sfarsit acasă. Ginny a născut o fată. Iar acum plecăm cu toții spre casă. Albus fuge la el in camera, Ginny o duce pe Lily la noi in camera iar James pleca val vârtej in camera lui. A fost foarte cuminte. Dar de două săptămâni se comporta ciudat si voi afla de ce.
Merg după Ginny si vad ca a culcat-o pe Lily. Aceasta ma trage într-un sărut dulce si frumos, cand o pocnitură puternică, dar nu atat de puternica incat sa o trezească pe Lily, se aude. Eu si Ginny ne uitam speriați unul la altul si plecăm amandoi spre sursa sunetului. Sunetul venise din camera lui James. Intrăm înăuntru si vad cum toată camera este întoarsă cu susul în jos, iar James sta langa perete, ascunzând ceva la spate. Vreau să-l întreb ce are in mana, dar iubita mea mi-o ia înainte.
- Ce ai in mana?
- Nimic. *răspunde James tensionat*
Ma apropii de el si il trag mai spre mine. Ma pun in genunchi, astfel, ajungând la acelasi nivel.
- Te rog, James, aratane ce ai la spate. Nu iti facem nimic. Haide puisor, aratane.
James isi duce mana in fata. Are un ou ezplozibil. Este foarte periculos.
- De unde il ai?*intreaba Ginny fără expresie pe fara*
- L-am gasit.
- James, ce ai in mana este extrem de periculos.* spun pe un ton calm*. Deci de unde il ai?
- Mi l-a dat cineva.
- Bine. Dar cine? Ai vazut cum arată?

James da din cap in semn ca nu.
- Dar avea o pata pe mana stanga, ca un tatuaj. Era negru cu auriu.*raspun- de James*
Am încremenit. Vorbea despre un Devorator ai Morții. Copii mei stiu cine sunt, deoarece le-am povestit, dar nu le-am spus de insemn. Cum puteau sa se apropie de copilul meu?
Aveam pumni încleștati, iar Ginny incremenise total. James se da mai in spate.lipinduse de perete. Mi-am dat seama ca ii era frica, ca l-aș fi lovit, dar nu voi face asta, în schimb trebuie să am o discuție cu copii mei exluzand-o pe Lily, deoarece nu înțelege.
Imi iau puiutul in brate si acesta ma îmbrățișează strâns.
- Nu te voi lovi, James. Nu vreau sa dau in tine. Dar vreau sa avem cu toții o discuție. Bine?
- Da, tati.
Vreau sa ma uit la Ginny, dar realizez ca a iesit din camera. Posibil s-a dus la Lily si Albus.
- Acum James, te rog, dă-mi oul exozibil.
- Dar vreau să-l păstrez.
- Inteleg, dar uite ce dezastru a facut aici. Ar fi putut să te.......*Dar nu termin, ca James o zbugheste pe usa. Deși fug după el, tot este mai rapid, plus ca nu imi pot folosi magia, deoarece oul va exploda în mâinile lui*
James se opreste in grădina iar cand vede ca sunt aproape de el vrea sa fuga din nou, dar il prind de mana.
- Te rog, James. Dă-mi-l. Crede-mă este foarte periculos, te poate ucide dacă îl ti prea mult in mana.
- Ba nu, nu este.
- Puiul meu drag, oul asta are o sută grade celsius.
- Dar nu simt nimic.
- Uită-te la mâinile tale. Sunt roșii de la sânge. Haide, dă-mi-l, te rog. Asculta-ma puisor.
In sfarsit James imi da oul iar eu ma aparetez la sediu. Ma întorc inapoi unde puiul meu era tot acolo, bine trecuseră doar două minute.
- Dă-mi manutele, sa ti le vindec.*Imi pun bagheta deasupra mâinii lui si rostesc vraja*
- Ma doare, tata. Au....*rostește puiul meu si incepe sa plângă, vraja asta este foarte puternică și este singura care îi poate vindeca mâinile, iar James mai scoate inca un sunet de durere mult mai puternic, dar cea mai rea parte este ca vraja trebuie făcută o ora intreaga*
- Tati oprestete ma doare. Au.....Mami, spune-i sa se oprească te rog.
- O puiut, dar trebuie să-ți vindece mâinile. Este singura vraja. Iar daca nu o face acum o sa te doară si mai tare. Ai incredere puiut, te rog.
- Dar ma doare, mama, au...*inca un sunet de durere din partea lui, ma doare inima dar o sa il doară mai tare dacă nu fac asta*
James își trage mâinile, iar vraja a fost întreruptă. James vrea sa fuga, dar Ginny il ia in brate si il duce in casa. Ginny sta pe canapea, cu James in poala ei, stergandui lacrimile si pupandul. Ma asez si eu pe canapea, si încep să spun vraja, iar James sa tipe de durere, plângând, dar Ginny incerca să-i alunge durerea. Deoarece vraja a fost întreruptă, acum va dura trei ore.

* după trei ore*

Am terminat de facut vraja. James a vărsat o tonă de lacrimi si a țipat de durere. Acuma îi este somn, asa ca l-am pus la culcare.

Cap. 4

Harry si Ginny PotterUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum