Harry POV.
Astăzi a fost o zi interesanta deoarece am avut ore cu Griffindor si Slytherin. Se pare ca aceste case nu se mai dusmanesc. Ma bucur ca unele lucruri s-au schimbat.
*după două ore*
Cand o sa-mi gasesc fiul neastamparat, o sa ii dau o lecție pe care sa nu o uite vreodata. Cum poate face asa ceva? A devastat casa Slytherin si a întors-o cu susul în jos. Am jurat ca nu am să-l pedepsesc vreodata, dar a întrecut măsura. O sa primească cea mai dură pedeapsă pe care pot sa i-o dau.
Ajung in apartamentul nostru in care stam, si James era cu Albus si se jucau. Se pare ca Ginny inca mai avea ore.
Eram furios pe James si imi venea să-l bat.James POV.
Le-am devastat casa Slytherinilor. A fost foarte amuzant. Acum stau si ma joc cu Albus cand tata intra pe usa. Era foarte furios si avea pumni încleștati.
- James, vino aici sa discutam.* am înghițit în sec*
M-am dus cu tata in camera alăturată, si mi-a tras o palmă. Am început să plâng deoarece a dat in mine.
- Nu mai plânge. De ce ai făcută asta James ?* ma intreaba tata nervos pana peste cap*
- Tata, nu am..
- Taci James. Aseară mai întrebat dacă sunt nervos pe tine si fratele tau, si ți-am spus că nu. Dar azi, sunt foarte supărat si dezamăgit de tine. Nu mai ai voie sa iesi din apartament. Vei ramane aici pana va trebui să plecăm.
- Nu, te rog tata, nu ma pedepsi asa.*spun cu lacrimile curgandu-mi siroaie pe fata si cu mana stanga, acolo unde ma lovise*
- James, asta nu este nimic. Pedeapsa ta este următoare: Nu vei merge la Hogwarts pentru a invata magie. Si iti garantez ca asa va rămâne.
Tata pleaca iar eu încep să plâng si mai tare.Harry POV.
Poate, asa va invata. Poate pedeapsa aceasta il va face sa inteleaga ca nu este bine, dar nu am vrut să-l lovesc. Ma doare ca l-am lovit, totuși este doar un copil, plus cred ca l-am lovit cam tare, deoarece îi cursese puțin sânge. Sper sa ma poata ierta. Acum ma îndrept spre orele de curs.
Ginny POV.
Intru in apartament, dar privirea imi cade pe James, care plângea in hohote si se ținea de obrazul stâng. Ma apropii de el, si il îmbrățișez.
- Ce s-a întâmplat puiul lui mama?
- Tata...
- Ce este cu Harry, dragul meu? Si de ce iti ti mana pe obraz? Dati mana la o parte.*puiul meu ma asculta, dar inlemnesc, cand vad vanataia imensa si cateva firicele uscate de sange pe fata lui James*
- Cine ti-a facut asta puisor?
- Tata.* cum a putut sa-mi lovească copilul? cum și-a permis, o sa vada el*
- Ști cumva de ce a făcut-o? *Imi întreb copilul încercând să îmi păstrez vocea calma*
- Cred ca a făcut asta deoarece am devastat casa Slytherin. Mama, te rog să-l rogi pe tata sa-mi ridice pedeapsa.
- Ce pedeapsa ti-a dat?
- A zis ca nu mai am voie să ies din apartament pana plecăm acasă si ca nu o sa ma lase sa învăț in aceasta școala, atunci cand voi împlini 11 ani. Poti sa-l rogi, mama?
- Desigur James. Acum haide să-ți vindec obrazul.I-am vindecat obrazul si am plecat sa-mi gasesc soțul care mi-a lovit copilul. Inteleg ca a facut o greseala suficient de mare, dar nici atat de mare încât să-l lovești si să-i spui că nu va putea merge la școala, sa invete magie.
Il caut peste tot in castel asa ca decid să merg în curte. Am avut dreptate. Era langa lac si stătea ghemuit. Ma apropii de el si acesta se ridică, iar atunci, îi trag o palmă peste față, încât i s-a înroșit obrazul.
- Cum ai putut să-l lovesti? * spun cu lacrimi în ochi*
- Nu am vrut sa-l lovesc. Am vrut doar să învețe. Si te rog nu mai plânge, îi faci rau copilului si tie.
- Ști la ce m-am gândit? M-am gandit sa fac avort. Nu vreau sa mai nasc copilul acesta. Nu vreau sa sufere. Nu vreau sa aiba un astfel de tata. Mai bine nu ma mai căsătoream cu tine si nici nu făceam copii cu tine.
- Ginny, te rog nu spune asta.
- Am sa ma gandesc, la asta, dacă îl vei împăca pe James si il vei face sa nu mai plângă, deoarece nu se mai opreste si apropo i-ai facut o vanataia imensa pe obraz, astfel încât mi-a luat două ore să-l tratez. A si pe langa asta i-ai zis ca nu va avea voie să meargă la Hogwarts.
- Crede-ma ca nu am vrut să-l lovesc, si nu am vrut sa spun asta, doar ca eram nervos. Iartă-mă Ginny. Am sa repar totul iti promit.
- Așa să fie.
După ce spun asta, îi intru in minte si vad ca vrea sa ma sărute dar nu vrea sa ma supere asa ca il sărut eu. Am simtit pe buzele lui sare, ceea ce înseamnă că el chiar nu a vrut să îl rănească pe puiul nostru.
Ne despărțim din sărut si Harry fuge înspre castel.Harry POV.
Ajung in apartament si vad ca Albus se joacă, dar James nu este nicăieri. Încep să intru în panică.
- Albus, unde este fratele tau?
- A zis ca merge puțin afara. Tati..
- Da Albus.
- De ce James a plâns toată ziua?
- O să-ți spună tati, dar acum trebuie să-l găsesc pe fratele tau. Ți-a zis unde afara?
- Da.*simt cu o piatră de pe inima mi s-a luat, dar mi se pun o sută la loc cand Albus....# 973 de cuvinte
Cap. 3
CITEȘTI
Harry si Ginny Potter
RandomUn fel de continuare a povestii scrise de J.K.Rowling. /FINALIZATA/